{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
964 visninger | Oprettet:

Snoopy
Snoopy Hjælpe-administrator

Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 480 Svar: 6.637

nymalede fælge og solfilm {{forumTopicSubject}}

omdannede garagen til malerværksted og gik i krig med fælgene, tog en uges tid, men har ikke haft travlt på nogen måder smiley

smed solfilm i røven af vognen, aller første gang det prøves og med det billigste solfilm jeg ku finde ^^

det blev ikke perfekt, men langt fra røv dårligt hvis jeg selv skal sige det smiley

kom så til at lukke katten inde i bilen den ene nat, så den rav filmen af bagruden, så får snart lov at prøve igen hehe

tjek foto's i profilen på blå astra stc, de sidste to billeder smiley

så er spørgsmålet om listerne skal males op i matsort, eller alle lister skal males hvide ^^
(bilen bliver maskin poleret når listerne engang er malet)

alt laves selv, og i forhold til jeg langt fra er mekaniker, så går det sku helt godt smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  nymalede fælge og solfilm
  • #1   16. maj 2012 Jo jo, det ser jo fint nok ud smiley
    Altdi dejligt at få lavet noget selv, som man kan være lidt stolt af smiley

• Snoopy

#2   16. maj 2012 ska bare ha købt rigtige gummiskrabere så smider jeg sku nyt solfilm i, nu ved jeg hvordan jeg IKKE skal gøre smiley

altså det sidder, men der er lidt små mini bobler i kanterne, men forventer ikke mere af solfilm til 59kr og 30min brugt tid på montering hehe

• #3   16. maj 2012 Hvis du vil gøre dig selv en tjeneste, så køb sådan en her og skær den over så den ikke er så voldsom.
    http://flugger.dk/Maling/Malervaerktoej/Spartler/Gummispartel(GUMMISPART).aspx
    Den er tilpas blød, så den ikke laver ridser i filmen. smiley

• Snoopy

#4   16. maj 2012 rico

det lyder ikke tosset, men ska også have en mindre, jeg smider det jo i mens ruderne sider i bilen, også derfor der ikke er på de ruder kan rulle ned hehe

min plan var lidt at næste gang skruer jeg så meget plastik af jeg kan komme til, og så smider filmen på, og derefter plastik igen

det var jo satans til bøvl at få det til at sidde i kanten hehe

• #5   16. maj 2012 Umiddelbart vil der ofte være små bobler i kanten, og så ved professionel montering, men det forsvinder ret hurtigt når varmen kommer på.
    Det gjorde det ved min Seat.

Det ser fint ud, men hvordan kan man komme til at lukke katten inde i bilen?

• Snoopy

#6   16. maj 2012 man henter paller et par gange og er for doven til at tømme bilen helt, går ind og æder og glemmer at lukke bagagerummet

det husker man så klokken lort og render ud og lukker og låser bilen

næste morgen var der en kat der var meget glad for vi kom ud og lukkede den ud
    heldigvis vores 8 år gamle kat som ikke laver uheld indendøre smiley

• #7   16. maj 2012 Det kan godt være lidt bøvlet ja. men ja bare af med så meget så muligt smiley

Hehe det er egentlig ikke galt med dem der skal kunne rulle, enten pil beklædningen af, eller få filmen 3-5 cm under listen. og lad det tørre 4-5 dage. så ruller du dem bare som du plejer smiley

Du skal dog aldrig sige ja til og sætte solfilm i en bagrude i en Vectra B'er, så skyder du dig selv inden du er færdig smiley

• #8   16. maj 2012 Det er bare vigtigt at få det varmet ordentligt til på ydersiden inden du sætter det, gøre rigtig godt rent og selvfølgelig kan det da være en fordel at pille så meget plastik af som muligt, men burde nu ikke være nødvændigt smiley

En ordentligt skraber koster altså ik alverden ved en skiltemaler eller på nettet smiley

• #9   16. maj 2012 og huske, når du har fået filmen på, er det en god ide at sprøjte lidt sæbevand på ovenpå solfilmen og så skrabe den over, hvor du trykker hårdt ned på skraberen, så du får næsten alt vandet ud smiley

Kommentér på:
nymalede fælge og solfilm

Annonce