{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
777 visninger | Oprettet:

Nyt fotoalbum -BMW fra grim gadebil til drifter;-D {{forumTopicSubject}}

Hej BG´ere!

Så har jeg fået stykket et nyt fotoalbum sammen hvor dem der måtte have lyst og interesse, kan se processen hvordan min bette "Bimse" gik fra (meget) grim gadebil til rimelig seriøs drifter!:-D
Måske der er inspiration at finde til andre der går med tanker om at bygge en driftbil.
Den er selvfølgelig langtfra færdig (blir´man nogensinde dét? He he!) men den er godt på vej til noget fornuftigt:-P
Håber I har lyst til at kigge ind forbi min profil og finde fotoalbummet "Bimse´s makeover fra grim gadebil til ond drifter" og lægge en hilsen -det gir´jo glæde!

Brænderhilsner fra Futte;-D

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nyt fotoalbum -BMW fra grim gadebil til drifter;-D
  • #1   19. maj 2012 fra grim gadebil til grim drifter (: synd med de kofangere ! og hvorfor reklamere med et fotoalbum når der ikke er de sidste billedere med af bilen ? det færdige resultat ?

• #2   19. maj 2012 Daniel T: Det var en tanke-torsk fra min side mht det færdige resultat;-P Sidste år skete der noget med eksteriøret mht nye kofangere & sideskørter plus en klat hvid fælgmaling (alt bedre end før, ikk`?) så har smidt billederne ind fra sidste år hvor jeg var i Sverige og køre.
    Dét der er blevet lavet på den i år er jo mere gemt indenunder men 10x mere værd end det ydre! Nøj den kører lækkert med den nye racekobling og nye undervognsdele og det er jo dét der virkelig gælder;-D
    Men der er et fotoalbum fra omtalte ræs i Sverige hvor alle billederne kan ses hvis du skulle få lyst -og så kan man tydeligt se på mange af billederne hvor meget den krænger hvilket vi gerne sku´være kvit nu:-D

Kommentér på:
Nyt fotoalbum -BMW fra grim gadebil til drifter;-D

Annonce