{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.078 visninger | Oprettet:

Ferie Californien - Hvad skal man se?? {{forumTopicSubject}}

Halløj

Familien og jeg skal på 4 ugers sommmerferie til Californien.

Tænkte om der evt. var nogle der havde et par ideer til hvad der kunne være fint at besøge, når nu man er lidt biltosset??

Det er i Juli måned vi skal af sted - evt. træf, markeder eller butiker eller lign?

Pfh. tak

René


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ferie Californien - Hvad skal man se??
  • #1   19. maj 2012 Strand = Patter = God ferie!

  • #2   19. maj 2012 er selv ved at planlægge en tur mere og jeg bruger altid et kort og goggle så finder jeg de stater vi køre igennem og søger på den, derefter finder nogle byer der liger på den rute, jeg har fundet så søger du bare igen på den og skriver adresser ned og tager med men gi dig god tid for der er meget og det er fedt at køre derover nu tager vi aldrig på en færdig tur med et rejseselskab vi har altid selv sat turen sammen vil ikke være bundet og vi køre rundt derover så finder vi bare et motel eller et bed and breakfast og bor der det er mega fedt
    GOD TUR


  • #3   19. maj 2012 Petersens automobil museum i L.A. er sgu meget sjovt at se, det er ikke super stort, så det tager en times tid at løbe igennem, men det er et besøg vær... når i kommer nærmere kan i jo tjekke hvad der er af løb i weekenderne, der er en del drag baner osv. blandt andet ude i riverside mener jeg, syd for L.A. omkring huntington beach og så bare ind i landet...

  • #4   19. maj 2012 Halløj

    Super - mange tak!

    Rene


Kommentér på:
Ferie Californien - Hvad skal man se??

Annonce