{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.173 visninger | Oprettet:

købeloven. {{forumTopicSubject}}

jeg vil lige høre jer. da jeg købte min touran den
05-05-2012 stod der at det var en årgang 2007 og han sagde også flere gange at det var en 2007. men nu efter jeg har fået den og været ved en som kender meget mere til bil end mig viser det sig at det kun er en årgang 2006. da jeg så havede være ude på en prøve tur syndes jeg at den lyder mærklig fra gear kasse når den står på p eller n ( dsg gearkasse ) og at støddæmperne virker ikke så gode længer. det på peger jeg så overfor ham og for at vide den kommer igennem et servis enden jeg får den. da jeg så henter den siger han at de har skiftet det som var defekt. en lille uge efter lægger jeg så mærke til at lyden er der igen og støddæmper stadig er dårlig. skal på værksted med den på onsdag ang gearkassen. da jeg ligge og køre lidt over 200 km på job hverdag ville jeg have skiftet mine støddæmper. min ven som er mekaniker har så en gevind undervogn til en touran som jeg måtte få. var nød til at få ham til at skifte dem og det viste sig også at 3 ud af 4 var defekte de ville ikke gå op af sig selv efter de var bleven presset sammen.

vil så høre jer hvordan er jeg stillet her? da jeg er bleven lovet en årgang 07 og at de ikke har lavet noget af det jeg påpeget..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  købeloven.
Kommentér på:
købeloven.

Annonce