{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.209 visninger | Oprettet:

Re: Fake BRUGER {{forumTopicSubject}}

Kunne ikke dy mig fra, at tage en vis herres bil herinde, og oprette hans bil herinde på ny, nu hvor han smed den melding ud i offentligt fora.

<b>'
Skrevet: 24-05-2012 11:23:19

Fuck en flok små betjente!!!

Kan det da ikke være bedøvende ligyldigt om det er hans eller en andens? Det er en fed bil, og fine billeder...

Få jer noget gå op i, i stedet for at blive stimuleret ved at leje betjente'</b>

Herinde : http://www.bilgalleri.dk/for_messagedetail.aspx?msg_id=909855

Så hvorfor ikke finde udaf, om der er hold i hans ord, eller om han nu forstår konceptet ved denne side. ;o)

Håber sq´ I lader den komme ind ;o)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Re: Fake BRUGER
  • #1   24. maj 2012 Det er denne, hvis I skulle være i tvivl ;o)

http://www.bilgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=236457

• #2   24. maj 2012 hahahahaha jeg har sgu stemt den ind alene af den grund.. smiley

• #4   24. maj 2012 Morten C
    Er du sikker på, det ikke er ligegyldigt ?? ;o)

• #5   24. maj 2012 Copy cat .
    Du går da bare igang ;o)

• #6   24. maj 2012 Hahaha, god humor smiley

• #7   24. maj 2012 det går jo fin med af oprette fake biler selv når man skriver det er det smiley

• #8   24. maj 2012 5.4 Oprettelse af biler

BilGalleri.dk gør opmærksom på at du skal have tilknytning til bilen, og derudover skal du opfylde de andre krav som stilles af BilGalleri.dk’s administration ved oprettelse af en bil her på siden.

1. Bilen skal være din egen.
    2.Alle billeder skal være tydelige og af selve bilen!
    3. Bilen må ikke oprettes som salgsannonce!
    4. Bilen må ikke være solgt ved oprettelsen!
    5.Der må ikke oprettes midlertidige billeder med tekst som f.eks. ”Billeder kommer snart”
    6.Der må ikke være skjulte reklamer for f.eks. hjemmesider på billederne
    7.Bilen skal være en bil. ATV'er mv. henvises til enten MotorcykelGalleri eller ScooterGalleri.
    Hvis du er i tvivl om du overholder tilknytningskravet, så skriv til en hjælpe-administrator og spørg.

Det er ikke tilladt at oprette flere biler i samme galleri; opret venligst kun et galleri per bil.

Vi kontrollerer jævnligt de oprettede biler og sletter uden varsel alle biler, som ikke opfylder alle betingelserne.

5.5 Biler der er oprettet mere end en gang
    Det er ikke tilladt at en bruger opretter den samme bil flere gange, f.eks. for at kunne vise flere forskellige billeder af bilen. BilGalleri.dk henviser til at man i stedet benytter Fotoalbums på siden. Hvis dette ikke overholdes vil brugeren blive bedt om at slette de overflødige biler. Hvis brugeren ikke reagerer på henvendelsen, vil alle de pågældende biler der er ens blive slettet.

5.6 Oprettelse af falske brugerkonti og biler
    Med falske brugerkonti og biler, menes der brugerkonti eller biler, som på den ene eller anden måde ikke stemmer overens med de af BilGalleri.dk’s nærværende brugerbetingelser. Brugerkonti eller biler der udelukkende er oprettet med det formål at misbruge BilGalleri.dk på den ene eller anden måde tolereres ikke og vil blive lukket uden varsel.

Med falske biler menes biler der er oprettet, der ikke opfylder kravene jf. punkt 5.4. Der vil blive sendt en advarsel. Bliver bilen herefter ikke slettet, vil brugerkontoen samt alle tilhørende biler blive slettet.

Ved oprettelsen af din brugerkonto har du tilkendegivet:

- at brugerbetingelserne er læst
    - at du på bedste vis vil følge brugerbetingelserne
    - at din bil opfylder kravene

Hvis du finder beviser på en falsk brugerkonto eller bil, kontakt da en hjælpe-administrator og stem brugeren ud (1.9 Udstemningssystemet). Lad være med at bruge Forummet til at skrive om brugerkonti eller biler der måske er falske, da disse indlæg bliver slettet uden varsel, og eventuelt kan medføre en advarsel jf. reglerne om brug af forum.

• #9   24. maj 2012 Toyota Mike M
    Gør det ondt nogen steder ??

• #10   24. maj 2012 Min bil er også fake så ! det er ikke min - det er bankens !

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.626
    #11   24. maj 2012 Der er mange fake biler herinde, og de fleste brugere er pænt lige glade!
    Mega ærgeligt at siden skal fyldes med lort som de ik selv ejer..

- BluezCat-DK® *
    Dog kan jeg godt li din oprettelse, bare for at se hvordan ejeren reagere ;D

• #12   24. maj 2012 Jan
    Hvem er forsikringstageren på den, og hvem står på registreringspapirene ?? ;o)

• #13   24. maj 2012 Sådan, nu ligger den sq´ som nr 19 på listen over bedst bedømte BMW ;oP

• #14   24. maj 2012 Kan sgu ikk lige se det sjove i det, eller meningen med det? Det virker rimelig ligegyldigt.. Men igen, det viser bare hvor mange drenge der faktisk er værre end en flok kællinger..

Der er fandme mere sladder, dårlig snak og jeg ved ikke hvad end der er i min gamle farmors pensionist klub..

• #15   24. maj 2012 tro sku neste gang jeg opretter en bil ligger jeg en skildt med bilgalleri.dk og bruger navn i ruden så folk kan se der er min bil smiley også selvom det er en gammel træt fodt fra 90 smiley

• #16   24. maj 2012 bare så der ikke bliver nogen der smiley

• #17   24. maj 2012 hahahaahaha.. sådan smiley

Kommentér på:
Re: Fake BRUGER

Annonce