{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.743 visninger | Oprettet:

Ford mondeo 2.5 Turbo forbrug {{forumTopicSubject}}

Jeg overvejer meget kraftigt at købe en ford mondeo 2.5 Turbo, men er lidt "nervøs" for benzin økonomien i den, lige de næste 6 mdr, skal jeg pendle 50 km hver vej til job, men flytter til vinter, så jeg kun har 30 km.
Er der nogen der ved hvor meget den går literen i forhold til de 10,8 den er opgivet til. Det er pæn landevejs kørsel 80-90 jeg kommer til at køre.
Gerne nogen der har erfaringer med bilen tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ford mondeo 2.5 Turbo forbrug
  • #1   1. jun 2012 Hvorfor købe den hvis det kun er til pæn landevejskørsel... Den motor er svær ikke at give lidt ekstra gas.. Den kører super, men er rigtig tørstig. Den mondeo 2.5 turbo st. car jeg bruger på jobbet kører ca. 6 km/l, men den bliver bestemt kørt FRISKT..

• #2   1. jun 2012 Ved de hastigheder kan du godt få 10km/l ud af den - men også sagtens 4km/l hvis du er idiot med gassen.

Min 6½ meter lange sprinter er opgivet til 11,2km/l standard - jeg ligger altid omkring de 11 selv ved blandet kørsel. Det er KUN et spørgsmål om højrefodens vægt...

• #3   1. jun 2012 Til og fra job, der bliver det ganske normal kørsel, men når det bare er mig, så skal den da have lov til at arbejde lidt, når jeg ikke har andre i bilen smiley
    Kører i den så hårdt ved politiet mikkel smiley Den gamle har selv brugt den ved jobbet og trods blandet kørsel og tæsk, så har den ifølge computeren gået 9 km/l. Men var ved normal blandet kørsel jeg tænkte på smiley

• #4   1. jun 2012 Nu har jeg den motor i min focus, også opgivet til 10,8, ved 80/90 km/t kan den sikkert godt holde det forbrug hvis det er lange stræk, men ved frisk kørsel i min som jeg køre den (er tunet 45hk) køre jeg mellem 8-9 stykker på literen..
    Inden tun lagde den på mellem 8,5- 10..

Kommentér på:
Ford mondeo 2.5 Turbo forbrug

Annonce