{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.418 visninger | Oprettet:

rally cross folkeræser el. anden ræser bil {{forumTopicSubject}}

hey folkens er kommet over den tid hvor jeg styler biler og små styler eller rettere sagt er ovre det med at køre på vejen i dem. og da jeg intet ved om desideret ræser løb ville jeg høre om der var nogle der kunne komme med nogle tips om hvordan man kommer igang og hvad man skal gøre og sådan.

nr 2 vil gerne hurtigst muligt igang med at bygge en bil ved der er visse hk klasser og devisioner. så søger en bil der kan bruges helevejen op nogle der har nogle gode forslag til hvilke biler der er nemme at smide en større motor i flere gange som kan bruges i flere klasser ved at blive bygges om eller tunet.??

GIDER IKKE svar fra folk der er negative og siger det er for dyrt og jeg ved ikke hvad, og det er for svært og bla bla bla smiley for det er ikke det der er problemmet ved bare ikke hvordan man kommer godt igang.

håber der kommer nogle gode svar som kan hjælpe mig lidt, fortsat god søndag

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift lås på hoveddør 1.000 kr.
  • Montering af bordplade i køkken 1.300 kr.
  • Skifte blæser i ovn 900 kr.
  • Samling af tre IKEA-skabe 1.500 kr.
  • Bil rengøring 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  rally cross folkeræser el. anden ræser bil
  • #1   3. jun 2012 Lyder som en spænde initiativ du der er ved at tage.
    Jeg ville tage kontakt til din lokale motorsports forening eller DASU de ved alt hvad der er værd at vide om reger klasser osv. Og de ved også hvordan man kommer igang med licenser osv...

• #2   3. jun 2012 Hvad er dit buget, for der er stor forskel på rallycross og folkerace.

• #3   3. jun 2012 havde planer om at starte til folkeræs og bevæge mig op lige så stille bor meget få km fra norlundbanen ved ikast og har en golf 3 på hånden og en 2,0 gti motor som jeg havde regnet med skulle være start bilen men kan bare ikke smide større motor end vr6 i den og banke 300 sunde hk ud af den men så skal der tryk på og det mener jeg der er regler for osv. den var mere de regler jeg ville vide. ved der skal være tank inde i bilen og bur og nødstop og at der skal anvendes hjelm og nakke støtte, men hvad med brandtøj og hvordan er går klasserne, og ville det være en fordel at komme i en kub med evt sponsor selvfølgelig efter lidt træning.

• #4   3. jun 2012 budgettet er vel ca 25000 kommer lidt an på hvad den nye lønstigning siger smiley

• #5   3. jun 2012 Tryk er ikke muligt i folkerace. Men da Golf 3 jo er lavet op til VR6 må du køre noget der hedder Klasse 1 med den. Med 25.000 kan du måske lige starte op i Gruppe N 0-1600 ikke tunet biler i rallycross. Men som sagt ingen tuning udover hvad en homologeringsattest på bilen siger.

• #6   3. jun 2012 ok men det vil sige at jeg bare kan smide en vr6 i den 180 hk og starte op i klasse 1? og skal der andre sikkerhedskonstruktioner i bilen end bur og tank inde i bilen?? skal der laves om på bilen udvendigt med lygter mener forlygterne skal af men hvad med baglygter ?? hvordan med ruder osv flere ting der skal ondnes ved bilen inden??

• #7   7. jan 2014 Har du fundet ud af de ting du skulle? smiley

Kommentér på:
rally cross folkeræser el. anden ræser bil

Annonce