{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Volvo V40 TDI
  • #1   4. jun 2012 Tjae okay, det var jo lidt en streg i regningen.
    Men kører den bare eller hvordan?

• #2   4. jun 2012 Ja, havde jeg nu skulle købe en benziner, var jeg overhovedet ikke bange for at købe en volvo med benzinmotor i smiley

Ved du hvordan de er med hensyn til rust?

• #3   4. jun 2012 jeg ved nu ikke helt om det er de bedste motore der laves syntes nu tit der er problemer med dem, arbejde ved volvo og renault, men tit så er der problemer med utæt kondensor til ac, gløderør, partikelfilter som jeg mender skal skiftes for hver 120.000, og egr ventil er heller ikke for stabil.
    personligt bryder jeg mig ikke meget om den syntes det er en elendig bil og køre i, man sidder ikke specielt godt i den og slet ikke når man skal køre langt, og der er næsten ingen plads bag i til passegere.
    men det er bare min menning, der køre jo rigtig mange rundt af dem og der er også mange der er glade for dem smiley

• #4   4. jun 2012 det ved jeg skriver også det der kan være galt med dem så man kan være opmærksom på det smiley og så til sidst min egen mening, for jeg syntes ikke det er en god bil hverken og køre i eller angående pladsen i den er heller ikke imponerende, men som tidligere skrevet er der mange der har dem så helt dårlige kan de ikke være og køre i smiley

• #5   4. jun 2012 Sikke noget sludder. Det er overhovedet ikke nogen PSA motor der ligger i den. Det er Renault's 1,9 dci motor (F9Q), og den skal nok stå distancen hvis du vedligeholder den.
    Og man kan slet ikke få den med partikkelfilter (Husk vi taler om V40!) og ikke V50.

• #6   4. jun 2012 Og der er sgu heller ingen problemer med AC på dem. Hverken kondensor eller kompressor (som på V50)

• #7   4. jun 2012 Så kan du godt begynde at knappe op, for den eksisterer simpelthen ikke smiley
    Diesel Volvo V40 er en 1,9 tdi, produceret af Renault. 1,6D (PSA) kom først i 2007 i S40/V50 modellerne, og hedder D4164T(X). 1,9 dci hedder D4192T smiley

• #8   4. jun 2012 Serien S/V40 fandtes fra 1996 til og 2004, hvor de afløstes af S40/V50, hvori 1,6D versionen med den motor du nævner kom medio 2007. Har haft med Volvo at gøre fra jeg blev født indtil for 4 måneder siden, så jeg kan tydeligt huske det smiley

• #9   5. jun 2012 René. det lyder som en god bil så. Den er med en 1,9 motor der har gået 250.000 og skal have skiftet tandremmen, er der mere jeg skal have skiftet i samme omgang? vandpumpe osv? så kan den vel snildt klare 100.000 mere??

Jeg var ude og prøvekøre bilen i går, og synes det er en dejlig bil at køre i. med hensyn til pladsen, så er det kun bedre end min gamle golf 2 smiley

• #10   5. jun 2012 Sammen med tandrem skifter du også vandpumpe og medløberhjul og det. Og ja, motorerne kan sagtens holde yderligere 100000, også også 200000 hvis det skal være det. Hvis der er noget der går i stykker på dem er det "udenomsting", som egr ventil, dyse mm. Men det er slet ikke et udbredt problem på dem

• #11   5. jun 2012 Det lyder godt smiley så er jeg lidt mere rolig for sådan en bil. hvordan er de med hensyn til rust?
    Den havde ikke noget særligt, et par bobler rundt omkring, men det var også det.

• #12   5. jun 2012 Der kan være lidt i dør rude rammer, fronthjelm omkring gitter, og lidt på bagklap. Det er ret resistente mod rust. Der er ikke de store udsatte steder i undervognen på de senere årgange (2000 - 2004)

• #13   5. jun 2012 Okay, de steder du nævner er der ikke noget særligt. Så tror jeg ikke bilen er helt ved siden af smiley

• #14   6. jun 2012 det er sku godt der er nogen der er vågne smiley tak for hjælpen rene hehe tænkte bare han havde skrevet forkert for de har aldrig været impoteret til dk, de v40 tdi smiley

Kommentér på:
Volvo V40 TDI

Annonce