{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
886 visninger | Oprettet:

FEATURE: BilGalleri fylder 10 år {{forumTopicSubject}}

Danmarks ubetinget største bilforum, BilGalleri.dk har 10 års fødselsdag i år. I den forbindelse har BilMesser snakket med selveste Bazooms direktør, Kenneth Andersen om BilGalleris succes, men også for at få svar på titalte omkring noget af den krtik som BilGalleri har modtaget gennem tiden.

http://www.bilmesser.dk/artikel.php?id=183

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  FEATURE: BilGalleri fylder 10 år
  • #1   4. jun 2012 udstemme.

• #2   4. jun 2012 steffen C: Hvorfor i al verden dog det?

• #3   4. jun 2012 Har fået tilladelse af Kenneth selv til at re-poste den, så det er jeg ked af.

• #4   4. jun 2012 ok. så hvis bare det har noget med BG at gøre må man godt spamme forummet... moral er godt.. dobbelt moral er dobbelt så godt.... jamen så giver du den bare gas.!!

• - INAKTIV -
    - INAKTIV - Tilmeldt:
    aug 2009

Følgere: 50 Biler: 3 Svar: 2.252
    #5   4. jun 2012 Anders... jeg tror der var en der ikke fik noget i weekenden

• #6   4. jun 2012 Den sku være under offtopic hehe sikke noget flue knepperi hahaha

• Viking
    Viking Tilmeldt:
    sep 2008

Følger: 1 Emner: 22 Svar: 563
    #8   4. jun 2012 Citat Kenneth :
    "”Vores hjælpe-admins gør et kæmpe arbejde med at holde vores forum frit for useriøse brugere og snyd. De har i den forbindelse mange gange den utaknemmelige opgave at udelukke brugere der ikke overholder reglerne og får derfor ofte kritik.  Vi kan ikke overvåge alt der foregår, men vi synes generelt standarden er rigtig høj og at de gør et super arbejde. Om modereringen er tilstrækkelig er en vurderingssag og jeg synes faktisk vi klarer et svært job, rigtig fint.  Det er altid svært at gøre alle tilfredse og vi har generelt en meget høj tilfredshed.  Når det er sagt, overvejer vi i øjeblikket hvordan vi kan gøre noget ved tonen og troværdigheden i de indlæg der postes, men jeg mener ikke at øget moderering, flere regler eller øget justits er vejen frem”

Haha det lyder meget godt når man læser det.

• Viking
    Viking Tilmeldt:
    sep 2008

#9   4. jun 2012 J B misbruger. Du har meldt dig frivilligt og kan fratræde frivilligt.

Men der er bestemt en del HA'er herinde der nemt kunne undværes.

Og tilfredshedsundersøgelsen ! Hvornår er den lavet ?

• Viking
    Viking Tilmeldt:
    sep 2008

#10   4. jun 2012 J B tog dig lidt seriøst til at starte med. Men ikke længere. Jeg læste hvad du skrev og svarede dig på det.
    Men kan se HA genet ligger i dig endnu. Du kræver folk læser, forstår og svare dig. Men som en ægte HA gælder det kun den ene vej.

• Viking
    Viking Tilmeldt:
    sep 2008

#11   4. jun 2012 Har på intet tidspunkt skrevet at alle HA'er er nogle slemme nogen. Blot at en gid del af dem der er pt sagtens kunne undværes.

Tjah burde nok også se dyner snart. Fortsat god aften smiley

Kommentér på:
FEATURE: BilGalleri fylder 10 år

Annonce