{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.733 visninger | Oprettet:

Thansen.......suk {{forumTopicSubject}}

Kan man overhovedet købe noget i thansen der virker??

Skiftede bærearme på min søsters mondeo sidste år, og den stakkels student har jo ik ret mange penge så det blev til et par fra Thansen, men så kom hun idag og sagde den var begyndt at kører sjovt, så kiggede på bilen og sørme om ik der var gået en bærekugle i højre side og den bagerste bøsning i venstre side......

så måtte lige sponsorer lidt så det blev til et sæt fra mekonomen, de koster så også kun 3 gange så meget, så lad os se om de nu holder 3år.......ps. hun har ikke engang kørt 15.000km på det sæt fra Tante svansen....

bare lidt gale jeg skulle ud med.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Thansen.......suk
  • #1   6. jun 2012 Mekonomen / Thansen har samme ting .... ?? Så du har nok bare været uheldig. Varene er fuldstændig ens.

• #2   6. jun 2012 Hvad havde hun forventet når man køber sådan noget billig lort

• #3   6. jun 2012 Mekonomen er satme da os det dyreste sted du kan handle?

Skulle bruge nogen motorophæng til en gammel bmw e30. De kostede omkring 400 pr stk hos dem. Jeg ringede til koed og der kostede de omkring 100 kr.

Husk nu på at i de fleste tilfælde er de samme dele de sælger i samme kvalitet. Det kan jo os være en fejl på de ting du har købt.

• #4   6. jun 2012 KingZ hvad? synest ikke rigtigt jeg har fået noget, fra mekonomen der er magen til det fra Thansen?

• #5   6. jun 2012 KingZ.. tror du tænker på høyer autodele og ikke mekonommen

• #6   6. jun 2012 Arhhh de her bærearme er IKKE ens, det er helt sikkert.

• #7   6. jun 2012 tror KingZ er påvirket at div sniffe stoffer smiley

• #8   6. jun 2012 Nogge, Tjaaa jeg handler altid hos mekonomen, Det er kvalitetsdele og folkene bag disken kan faktisk tænke.....

• #9   6. jun 2012 Og man behøver vel ikke spørge om du har spændt dem rigtigt op så de ikke sidder vreddet??

• #10   6. jun 2012 Jeg har aldrig behøvet at bytte noget i Thansen pga. defekt, og har satme købt mange skrammelting i mit tidligere liv:

http://www.bilgalleri.dk/alb_vis.aspx?albumid=4324

• #11   6. jun 2012 Godt at man kører Mercedes og er ude over det pjat med uoriginale reservedele, den slags er livet for kort til.

Derudover kan det vel ikke undre dig at du får hvad du betaler for. Går du i Harald Nyborg og køber en selekta vinkelsliber får du også en vinkelsliber, den holder bare kun 1:5 så godt som en 5 gange så dyr Makita.

• #12   6. jun 2012 MB, kan ikke lige se hvordan man skulle kunne sætte dem forkert?

løsnede fjerderbenet og satte dem pænt og roligt på plads og spændte boltene, havde ikke behov for at vride eller noget.

• #13   6. jun 2012 Dichael : Hvordan kan man bruge så mange penge der? De har jo ikke noget som helst, og skal du have reservedele er det jo sjældent den rigtige del de har. Hvor andre skal bruge stelnummeret fordi der kommer 5 varer til 1 bil med samme motor og årgang, har Thansen 1 vare til modellen generelt.

• #14   6. jun 2012 Elsker når folk vil spare penge, og så piver for vildt når lortet går istykker, det er klassisk.

• #15   6. jun 2012 *Sniff* Ja undskyld, det var HØYER jeg tænkte på! ;-P

• #16   6. jun 2012 Anders - Ganske enkelt, du skal have sans for det du køber, behandle det som det tåler, så går ting jo nærmest aldrig i stykker smiley

• #17   6. jun 2012 K-FINN - hehe, ja der kommer konsekvenser til alle valg, men der er godtnok mange som slet ikke overvejer andet end nu-og-her-prisen på ting, og tænker slet ikke fremad, det gælder ikke kun thansen, BG eller penge, men uddannelse ungdom og det hele smiley

• #18   6. jun 2012 Grease Monkey : Det jeg mener er at bilen skal stå belastet som når den står normalt på astfalten når man spænder bøsningerne/bærearmene.
    Ellers vil gummi'en vride når du igen sætter den ned på hjulene.
    Derved ødelægges bøsningerne hurtigere og de går løse.
    Dette er vigtigt for holbarheden. :o)

• #19   6. jun 2012 Mark: Du ville bliver forbavset, hvis du vidste hvor meget der rent faktisk blev lavet i kina smiley

• #20   6. jun 2012 Dichael: Der er da ingen raske mennesker som gider at stå og pakke alle dele ud i butikken for at se om de passer, eller have den gamle del med hver gang. Og service er der da intet af, ekspedienterne er folk hentet direkte i det lokale asylcenter, de kører jo fandme i hestevogne hvor de kommer fra.

Nej, så handler jeg godt nok hellere ved den lokale koblingsservice hvis det skal være uoriginalt. Perfekt service, bytter/tager retur i flere måneder, sjældent fejl, og prisen er sgu stort set den samme med den rabat de giver til gode kunder.

• #21   6. jun 2012 Hvis ikke man har råd til ordenlige dele, har man vel ikke råd til bil. Og billige dele som passer dårligt er da lige til at ødelægge det gode humør. Ligesom klokkerholm, forstår slet ikke at folk så meget som overvejer det...

• #22   6. jun 2012 Nu sidder jeg spændt og venter på hvad monkey skriver, jeg er ret sikker på han har fejlmonteret dem smiley

• #23   6. jun 2012 De sælger da Garmin GPS'er. De virker fint, selv om de er købt hos T. Hansen.

Alt hvad jeg ved er kvali, handler jeg da der. De er pænt billige med mange ting. De har nogen skide gode polere engangs klude. Og turtle wax er jo heller ikke noget dårligt produkt.

Så ja, man kan sagtens købe noget der er godt i T. Hansen.

• #24   6. jun 2012 Nååhja, nu glemte jeg også at jeg får 20% når jeg skal bruge noget derinde, har lidt at sige, men det er altså også fra 2003-2007 de kvitteringer i albummet, men pointen er at alt virkede, også dengang smiley

Alt jeg køber nu virker også, har fx. lige købt Dannebrogsflag klokken 12.00 i dag, til at stikke op fra sideruderne når jeg skal til Træf i DE i weekenden, de sidder fint og syningerne er hele, og der står HØJT og tydeligt på bonnen at man ikke må kører med dem, så skal de nok holde smiley

• #25   6. jun 2012 Ja, deres produkter (bil-pleje) spray maling osv er sku god kvalitet, og til billigere priser end Bilxperten som endda sælger samme mærke..

• Jesper R
    Jesper R Tilmeldt:
    mar 2012

Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 179
    #26   6. jun 2012 Køb et produkt ved mekonomen eller refako, og gå ind i thansen og lad dem scanne stregkoden PLING, billigere pris, samme stregkode (naturligvis ikke på alle produkter)

• #27   6. jun 2012 K-FINN . Det samme gør jeg :o)

• #28   6. jun 2012 .. Hvad har bærearme fra Thansen at gøre med at der er gået en bærekugle og en bøsning?

• #29   6. jun 2012 Luca J: Jeg ved ikke noget om Ford (heldigvis), men på min gamle Polo, var både bærekugle og 2 bøsninger en del af bærearmen...

• #30   6. jun 2012 Finn og MB, i har sgu ret, det har jeg ikke gjort, det må jeg hellere lige rende ud og gøre om så.... har da heldigvis ikke kørt mere end 2-3km i bilen....

• #31   6. jun 2012 Anders, det er det samme på en mondeo....så fatter heller ik lige luca

• #32   6. jun 2012 Monkey: Jeg tager hatten af og nikker anerkendende til dig, jeg var 100% sikker på du kom med total bortforklaring om det havde du selvfølgelig gjort, men bare ikke skrevet det...

Fortsat god aften smiley

• #33   6. jun 2012 tjaaa, jeg har lært man kommer længst med ærlighed......nå må ud og igang.

• #34   6. jun 2012 Så er det sgu ordnet, håber det holder bedre denne gang, tak for tippet MB....

• #35   7. jun 2012 Så lidt du og tak for tilbagemelding :o)

• #36   7. jun 2012 du har været udheldig... har brugt mange thansen dele og køre pt på 2stk stabilisatorstang´s kugler eller hvad de der kødben normalt heder... har holdt 50.000km pt. kan være din søster køre som en bukket 5øre evt... har før skiftet støddæmpere på en fiat pr 15.000km damen der ejede den køre 50-60km/t ud over sin grusvej værd dag (3km lang) for så var den jo ikke så ujævn at køre på...

• #38   7. jun 2012 Ketil, nu er den eneste bil jeg har købt reservedele til hos Thansen, min søsters mondeo, da hun fik den billigt sidste år og den skulle synes blev det meste bare købt der.

Foran skiftede jeg fjedre, bærearme, kødben, hjullejer, trækakselmanchetter, skiver og klodser.

Bagi blev det til bremsebakker og håndbremsekabler......

Det eneste der ikke er blevet skiftet siden er faktisk de forreste Kødben og bremsebakker i bag...... derfor jeg er lidt træt af Thansen.

Som man siger, det er dyrt at være fattig smiley

• #39   7. jun 2012 godt råd. ford er nogle gange billiger end thansen... min kamis sku havde 4 støddæmpere til sin fiesta. han sparede 600kr ved at købe hos ford og fik gas istedet for oliedæmpere...

har brugt masser thansen stumper og har aldrig haft problemer der ikke har været selvforskyldt... min kami købte skiver til sin golf mens jeg købte til min vento.. hans kom fra merkonomen og var af´mærket NK. jeg købte i thansen og mine var også NK men fra thansen... smiley

så måske du har fået noget lort men generelt er Thansens stumper fine... man skal dog være tålmodig med deres sælgere for de er ikke altid lige kompetente.. må sige at dem i hillerød klare den utroligt godt. desvære har de midstet en mand som ellers var guld værd for dem. han kende sku løsningerne på langt de fleste problemer og kunne slå op i varekataloger fra deres leverandøre og ikke kun på det interne system

• #40   7. jun 2012 har kun haft problemer med thansens bremser når de sidder på en bil man bruger!

eller har jeg ikke problemer med dem, dog køre jeg ikke med dem på min ejen bil

• #41   7. jun 2012 Jeg har handlet en del andre ting ved Thansen også, såsom alm. bilpleje produkter, karrosseriplade, har endda fået monteret og afblanceret dæk og fælge der (dette var jeg så heller ik tilfreds med) men ja, det lader til der er en medarbejder i hver afdeling der ved bare en smule om det han har med at gøre..... har handlet hos dem både i Horsens, Viborg og Skive.

Og noget af det de har er nu fint nok, gider bare ik handle reservedele og andre ting der skal dreje rundt hos dem mere.

• #42   21. jun 2012 Haah, Ftz er vejen frem smiley

Kommentér på:
Thansen.......suk

Annonce