{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.308 visninger | Oprettet:

Vil du lave rust? Undervogn, Punto {{forumTopicSubject}}

Hey derude.

Jeg har købt mutters gamle bil billigt.. som viser sig at blive en halvdyr fornøjelse at få igennem syn. (omsyn 6/7)
Stort set hele bunden skal skiftes (det er vist no-go bare at skære ud hvor der er tæret og svejse ny stump i). Man kan få hele plader bagtil, der er lige til at svejse i http://www.carlab.dk/shop/fiat-punto-1-104177p.html
(det bliver dog ikke disse, men fra klokkerholm: bedre kvallitet) og så har jeg også bestilt et stykke, hvor sæderne gøres fast. Resten (forreste stumper) skal tilsyneladende laves i hånden.
Hvem er frisk på dette projekt, der ikke må koste alverden?
..indenfor en radius af ~60km fra Viborg
Er der ingen, der melder sig, har jeg selv fundet et værksted, skal bare finde en svejser smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vil du lave rust? Undervogn, Punto
  • #1   7. jun 2012 hvad er ikke alverden ,,skal smeden også samle bilen...skille den af male slipe seale ....

• #2   7. jun 2012 Jeg formoder du ikke er interesseret i at udføre arbejdet.
    Bilen står til ca 15k i salgsannoncer. Der er indtil videre smidt 6k i den, jeg har givet 6k for den og bestilt stumper for yderligere 2k. Så der er ikke meget at give af. I omegnen af et par tusinde vil jeg give for arbejdet

• #3   7. jun 2012 Mht afmontering af sæder, måtter osv indvendigt, kan jeg selv sørge for det

• #4   7. jun 2012 Tror jeg satme ikke du får nogen til at ordne, specielt ikke for et par tusinde, lyder mere som der skal bruges 7-8k med alt det der skal skiftes..

• #5   7. jun 2012 Du må da gerne leje min svejser. . . . for 10.000.-

• #6   7. jun 2012 Christin C det første (og eneste sted) jeg var ude og få en pris, var den du nævner.. hvoraf de 4k var til stumper som jeg selv fandt til det halve, så mon ikke jeg kan finde arbejdet det billigere også. Lad være med at slynge tal ud, før du har set bilen. Jeg fik et tilbud, der hed 12000 for arbejdet på min gamle celica.. det endte med jeg lavede det selv på 10 timer for 500kr :S

• #7   7. jun 2012 hmm et par tusinde er det ikke lige i underkanten....det lyder som en perle rep.....jeg ville godt lave bilen men ikke til de små penge...held og lykke med at finde en der vil det

• #8   7. jun 2012 Jamen så held og lykke med det smiley

• #9   7. jun 2012 Man kan sgu ikke skifte hele bunden på en bil, på under 20 timer og umiddelbart ville jeg påstå at det tager meget længere tid.. Og folk der kan deres kram med rust, går da ihvertfald ikke igang til under 150 i timen.

• #10   8. jun 2012 150 i timen ligefrem.. så der står 300kr/t på din lønseddel?. Det er trods alt stadig finanskrise.
    Jeg spurgte om der var nogle der var interesseret i arbejdet. Andre indlæg frabedes!
    Men til jer der sender pb; bare fortsæt

• #11   8. jun 2012 Hvis det hele er så nemt, og så lige til. Hvorfor laver du det så ikke bare selv! Jeg gad da ikke engang tage hænderne op af lommen for 1000kr!

• #12   17. jun 2012 Til info, er bilen blevet lavet.
    Jeg undlod at bruge de bestilte færdig-stumper, da jeg fandt en dygtig pladesmed, der kunne lave det billigere og bedre i hånden. 6-8 timer kunne han lave bunden på, men det løb lidt op, da han fik lov at lave hele bilen og afmontere sæder osv.
    3500,- så er stort set hele bunden skiftet og behandlet og det rust synsmanden fandt i inderskærme, er også lavet.. og håndbremsen fikset.. samt skiftet to pærer.. ligeledes en ALB ventil..
    Så spar mig og andre for tåbelige indlæg og urealistiske priser

• #13   17. jun 2012 jamen dejligt billigt.. dejligt med nogen som vil arbejde næsten gratis...så var de 3500 kr vel med moms og kvitt....og alle delene betalt..bilen vasket og kørt til syn ..ikke ..det lyder lidt som en berliner ....god søndag

Kommentér på:
Vil du lave rust? Undervogn, Punto

Annonce