{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.207 visninger | Oprettet:

subaru impreza info spørgsmål {{forumTopicSubject}}

hejsa går lidt og spekulere over om jeg skal have mig min drømme bil kan se de er ved og være i menneske kr så her er mine spørgsmål

hvordan holder de sig de er jo ved og være oppe i årene
så hvad skal man holde meget øje med ??
hvad med reserve dele til sådan en er de til og finde
hvordan holder motor og gear
og hvad har i af plus/minus ved sådanne bil
det er en 1998-2001 og self 4x4 turbo jeg er på udkik efter ???

på forhånd tak Røde

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  subaru impreza info spørgsmål
  • #2   7. jun 2012 hehe jaa men det skal du da være velkommen til smiley

• #4   7. jun 2012 Du skal holde øje med rust på dem der har kørt hele livet i europa.
    Reservedele i UK
    Gearkasser skal skiftes ud engang imellem, med mindre man køber en 6-trins.
    Motor holder rigtig godt.. hvis den er vedligeholdt.

Min er til salg. Dog med matsort og carbon folie i stedet for mærker på siden.

• #5   7. jun 2012 Har hørt at nogle har lidt problemer med trækaksler, men det er så også tunede Impreza'er, der får lidt tæv.

• #7   8. jun 2012 priserne på dele i England er bare meget billigere, så det næsten er dumt at købe dele i dk.
    Hvis du køber en impreza, så skal du ikk gå ud og bruge uoriginale dele, så kan du lige så godt lade være med at købe sån en bil. Det er jo ik en golf eller Toyota vi snakker om.
    Hvis du køber en med 5 trins gearkasse, så skal du holde lidt tilbage med at tæske den for meget, for de brækker sig nemt. Og en 6 trins kan nemt koste 20.000 i England, brugt!
    De er en smule pebret at holde kørende, du kommer sjældent over 10 km pr liter, og udelukkende kører de på v-power.
    Husk at tjek din forsikring, da nogle selskaber har dem under speciel biler. Og kræver at der er gps overvågning i bilen.

• #8   8. jun 2012 Hvilken model er det du er ude efter?

• #9   8. jun 2012 Okay ja jeg havde så bestemt hellere ikke tænkt mig og bruge andet end orginale dele skal jeg evt have en så skal det squ være i orden sådanne ting og er godt klar over det der kaldet økonomi i sådan en er ud af vinduet men det er den model fra 1997-2001 jeg er helt vild med 2.0gt 4x4
    Ang gearboks er de meget svage dem med 5 trins og hvad med træk akslerne er de også svage og ellers til og finde igen når/hvis de ryger
    Passer de på hinanden eller er der forskelligt fra model til model

• #10   8. jun 2012 Dem jeg har hørt haft problemer med trækaksler, har været WRX'er fra midten af 90'erne, der var pumpet til 400-500 hestekræfter. Så hvis du ikke gør det, tror jeg ikke du skal være nervøs.

• #11   8. jun 2012 Hvis ikk jeg tager fejl, så blev der ikk lavet gt turbo modeller efter år 2000? Der var kun wrx/wrx sti modeller mener jeg. Den såkaldte bugeye model. Men er ikk 100% sikker.
    Selv har jeg en wrx 2.0 turbo fra 2002. Og jeg har lige bestilt ny ( brugt) gearkasse, og den nye kasse kommer fra en 2000 model, så man kan godt parre de forskellige årgange med hinanden, hva vedrører forskellige dele.
    Trækaksler er ikk noget stort problem, men hvis du bare ligger den op på 4-5000 omdr og slipper koblingen, så går der self ikk længe før tingene går i stykker smiley

Ja de 5 trins kasser er ikk særlig gode, hvis man godt kan li at lave hårde starter og køre den hårdt hehe.
    Så skal man investere i en 6 trins.

• #12   8. jun 2012 Min gamle 2001'er fik tæsk, og den kørte bare.. God olie og sørg for at kør den varm inden den får tæsk.. Alle mine starter til træf og lignende var med 4 sorte streger og det fungerede fint.. smiley sjov bil der klart kan anbefales..

• #13   8. jun 2012 jeg har i nu ikke haft problemer med nogen af det.. men tidler ejer fik lavet morter på den fordi benzin pumben er for lille std så den blive skifte ud med en 255 L/Timen.. og så det med rust smiley men køre så også kun med ca 250 hk i nu.. men ja dele fra UK.. og ca 6 KM/L og kan også komme under 2 KM/L... men kanon fed bil at lege i.. men også i den dyre ende af legetøj smiley

• #14   8. jun 2012 5 trins RA gearkasse den er ikke til at splitte ad.. Swrt.se, de har varerne og styr på tingene..

• #15   8. jun 2012 med forskning har jeg ved TOP-DK der giver jeg 13k med fuld kasko og 24 og 2 skader... og ikke nogen krave om GPS.. kun 3 vejses start-spær..

• #16   8. jun 2012 Okay fedt men flere forskellige der skriver med deres viden det styrker squ lidt lysten til 4x4 hvor køber i dele osv til dem

• #17   8. jun 2012 Jeg køber dele i England.
    Scoobyparts.uk
    Scoobyworld.uk
    Scoobynet.Com.

Og så er der eBay.
    Og forskellige butikker i USA, men fra USA er der moms og told, så det prøver jeg at undgå.

• #18   8. jun 2012 som rasmus sig Ebay smiley fat rep. til min turbo der ind 2000 kr med fragt smiley
    det er bare og komme igen og ud og finden en du vil ikke fortryde det smiley
    og man kan ikke lade være med at bruge mange penge på det.. men hobby men jo også godt koste smiley

• #19   8. jun 2012 Subaru:
    ja man smider nemt mange penge efter sin vogn, og til tider ærgrer man sig. Men de tanker og følelser er væk, når man triller rundt i den, mærker det ryk den giver, lyden, folk der glor og tager billeder midt på gaden, kvinderne der vil have en tur osv.

Men det er en dyr hobby! Ingen tvivl om det smiley

• #20   8. jun 2012 hele riget Rasmus.. også det for mc skal væk nu så man kan "komme til" at smide ledt fliger penge i den smiley he he.. det neste skulle gæren være 100 hk mere smiley nu er det andet jo lavet klar til det smiley

• #21   8. jun 2012 Hvis bare jeg skulle det smiley
    Mangler at få min kasse hjem, og så skal der skiftes tandrem. Så der ryger de næste par tusinde.
    Og så er der snart vinter, så der skal den ind og stå, og så går den store opsparings runde igang! smiley

• #22   8. jun 2012 ja jeg er kom til at smide 50k í min siden jeg købet den for ca et år siden... min stå sku også ind om vinteren.. men tro goså på en tids pungt der skal en 6 trins i min.. men den jeg har nu køre sku fin i nu.. smiley men det skal jo nok komme en dag.. det enste jeg mangler li nu er at få sat min ure i fra 200 ene og nu udstønings pakninger.. dem har den li smit..

• #23   8. jun 2012 Jeg var også ved at købe en trins til knap 25.000 til min. Men så røg jobbet sku, så måtte finde en 5 trins, og den er så på vej fra England. Men nu har den stået stille i knap 4 uger, det sku for længe hehe.

• #24   8. jun 2012 he he ja alt for lang tid smiley ked af høre det med jobbet... synes sku også det var hårdet i vinterse kunne gå og se på den være dag jeg var på job bare holde det under tæppet men så også vide at der var aldt det sne og salt på vejne.. hvad må du give få en 5'er??

Kommentér på:
subaru impreza info spørgsmål

Annonce