{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
946 visninger | Oprettet:

konfirmations tur i sportsvogn {{forumTopicSubject}}

hej
min bettebror skal konfirmeres her til maj og jeg ville overraske ham med at han bliver hentet fra kirken i en sportsvogn.. porsche, ferrari ja bare en sportsvogn eller en rigtig fed bil f.eks en audi TT.. håber nogen kan hjælpe.. og selvfølgelig vil jeg gi en sum penge for det.. han skal konfimeres i hobro..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  konfirmations tur i sportsvogn
  • #1   11. mar 2006 Fed overraskelse smiley

• #2   11. mar 2006 Respekt for det projekt jeg håber der er nogen der melder sig.. Jeg ville gerne men det er ikke sikker at han ser på en Volvo 245 som en sportsvogn ;o)

• #3   11. mar 2006 Ruben - arh måske han blir lidt skuffet hvis han skal hentes i din ;o)
    Men har en som vil hente ham på motorcykel men synes en sportsvogn ville være federe..

• #4   11. mar 2006 Hehe... En tur i en Ellert?

• #5   11. mar 2006 KiG-S det bliver da en intim oplevelse gør det ikke HAHAHA

Torben_R Ja helt klart fedest med en sportsvogn. En Camaro eller sådan noget :o)

• #6   11. mar 2006 tror måske du skul tage i kontakt med nogen herinde? eller prøv at søg det på google.

• #7   11. mar 2006 Ruben R: Bare lidt?! Hehe...
    Ved heller ikke om han skal på slankekur så? Der må højest sidde 37 kg (mener jeg) bag føren... smiley

• #8   11. mar 2006 Held og lykke med at finde en..
    Jeg havde gang i præcis det samme sidste år..
    Og det var endda til en der sidder i kørestol..
    Men det var sværere end ventet at finde en der ville hjælpe.. Ikke engang selvom at det fra starten blev lagt ud som om at det skulle være fordi vedkommende havde lyst til at gøre en god gerning, og gi en handicappet dreng sit livs oplevelse (øverste etage fejler intet, men han er lam fra livet og ned)...
    Jeg kontaktede bilmagasinet for at få hjælp til at finde kontakt til en der havde en ferrari eller lignende som de troede ville hjælpe.. Svar: At hvis de skulle hjælpe med sådan noget, kunne de jo ikke lave andet.. Tak for lort. (har haft abonnement hos dem i 10 år)
    Fik senere hen kontakt til flere der havde bla. en porsche boxster, ferrari 355 osv.. De synes det var en god ide, men havde ikke lige tid eller lyst..

Men så var det jo at jeg skrev et HJÆÆÆÆLP indlæg herind.. Det hjalp.. For dælen hvor var folk venlige og hjælpsomme.. Fik så mange henvendelse på alle mulige forskellige biler..

Og ja det endte jo med at Smølfen henvendte sig, og synes at det var en så god ide at han med glæde kom i hans 1000 hk.´s supra..
    Og behøver vist ikke at sige at knægten fik sit livs oplevelse og køretur..

• #9   11. mar 2006 Mr hammer er i hvertfald en venlig fyr.

• #10   11. mar 2006 Martin F: Hvad mener du?? Men tak smiley

• #11   11. mar 2006 En skam det er i Jylland... Kunne nok godt have skaffet en 450Hk Skyline hvis det var på Sjælland...

• #12   11. mar 2006 SkylineFreak R - Ta turen til jylland ;o)

Michael M - ville også kontakte smølfen med supraen er ikk herinde mere..

• #13   11. mar 2006 Jeg har os tænkt på det... Min fætter skal os konfimeres smiley SkylineFreak.. Jeg vil gerne tage til Sjælland og hente den smiley

• #14   11. mar 2006 Michael M - hvordan fik du kontakt til folk med ferrari´er?

• #15   11. mar 2006 Torben: Nu er jeg meget stædig, så jeg gav ikke sån lige op trods en del modstand..
    Jeg fortalte om min ide til ALLE jeg kendte, og bad dem høre rundt omkring ved dem de kendte..
    Porschen fandt jeg gennem det værksted jeg kommer med firmabilen.. Den maler de bruger har en porsche boxter..
    Og min chef fortalte pludselig der at han kendte en der har 2 ferrarier.. De skulle så lige rejse til Thailand samme dag, så de kunne ikke nå det.. Men han ville gerne..

Men prøv at kontakte Damgård nielsen i københavn.. Du får jo ikke lige et telefon nr.. Men kan være han ved en af dem han har solgt en Ferrari, at vedkommende gerne vil køre sådan en tur mod betaling..
    Eller prøv nogle af bilforhandlerne i området hvor du bor.. MANGE af dem kender er der har en sporstvogn, eller også har de selv..
    Bare HUSK at understrege hver gang, at det er ejeren selv der skal køre bilen.. Mange tror nemlig ved en sådan henvendelse at bilen skal lånes ud, så du selv skal køre den.. Og så er svaret med 110 % sikkerhed NEJ.

• #16   11. mar 2006 Don´t u wish your girlfriend was hot like me!..:-) - Tja ved sgu ikk rigtig.. vender tilbage til dig hvis det er noget men tusinde tak for tilbuddet..

• #17   11. mar 2006 Michael M - Vil prøve at høre mig omkring så.. tak for hjælpen

• #18   11. mar 2006 Torben: Var skam så lidt..
    Jeg skal også nok lige høre omkring..
    Ved jo hvor svært jeg havde ved at finde en.. Så hjælper gerne smiley

• #19   11. mar 2006 David P.: Ikke så meget om du gider hente den! Det er mere om min kammerat gider køre den til Jylland...! Vi kommer helt fra Sverige nemlig.... Pænt langt til Hobro...

• #20   11. mar 2006 Don´t u wish your girlfriend was hot like me > Den fedeste bil ever!!! Men nok rigtigt at det måske ikke lige er det en 14-årig synes der er fedest. Men du må da gerne komme til Syd-vestjylland og gi' mig en tur i den! ;-D

• #21   11. mar 2006 Ahr en Jaguar E V12 roadster er da indbegrebet af sportsvogn. OG hvis ikke knægten ved noget på forhånd kan han jo ikke sætte forventninger op til en Lamborghini Diablo :o) Og så er noget jo bedre end ingenting. OG jeg kan desuden tilføje at jeg har været med ude og køre i en E-V12 med 6 stk dobbelte webere og sådan en RYKKER FOR VILDT!

• #22   11. mar 2006 ville godt ha kørt turen, men er fra sjælland ;-(

• #23   11. mar 2006 Don´t u wish your girlfriend was hot like me!..:-) - ja selvfølgelig med chauffør..

• #24   11. mar 2006 Don´t u wish your girlfriend was hot like me > Det er liiige op over! smiley Jeg er dog sikker på, at det først er når vejret er blevet lidt varmere i det. Så skal jeg nok lige sige til. Hehe...

Torben R> Synes da også du skal bide på den E-type. Det er jo BILEN, der altid henvises til, når den fedeste bil nogensinde skal udpeges. Det er da noget han kan blære sig med i lang tid fremover. smiley

Kommentér på:
konfirmations tur i sportsvogn

Annonce