{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.371 visninger | Oprettet:

Internets butik er ved at tag røven på mig?. Hjælp {{forumTopicSubject}}

Hej, Jeg har købt nogen dele til min bil ved et X firma på internettet. Delene passet ikke til min bil og jeg ønsket at lever dem tilbage, Ejeren af firmaet indvillet i at tag tingene tilbage da han godt selv kunne se det, han var super flink i starten og vi lavet en kvitering på at han havde fået tingene retur. Vi laved så en aftale om at han skulle kigge efter et anlæg jeg kunne få i stedet for pengene og jeg kunne kigge i et katalog og se om jeg kunne finde nået jeg ønsket vis ikke han kunne finde et anlæg. Vi aftalte så at han skulle kontakte mig dagen efter men det gjord han ikke og jeg kunne ikke ringe ham op på firma telefonen og jeg forsøgte i 2 dage uden svar. Det pisset mig så tilpas meget af at jeg valgte at sende ham en mail om at jeg ikke ønsket at handle med ham da han ikke overholde sin aftale og det vil jeg ikke finde mig i. Der gik nogen dage inden jeg hørte fra ham pr. Telefon hvor han var pænt meget oppe og køre og skælde ud over den mail jeg havde sent til ham. Vi blev så enig om efter lidt tid han var faldet lidt til ro at jeg skulle maile man en fakture med de vare jeg havde købt også et konto nummer så ville han overføre pengene. Nu kan jeg igen ikke komme i kontakt med ham og pengene er ikke overført og der er gået en uge siden han skulle have overført dem og 5-6 dage over jeg skulle have modtget dem. Det pisser mig af at han igen ikke kan overholde hans aftale.

Mit spørgsmål er nu. Hvad gør jeg nu?. Jeg er ikke intra i at hænge ham ud nogen steder før jeg er 100% sikker på at jeg ikke får mine penge da det nok ville ødelægge mine muligheder. Men jeg har lige nu allermest lyst til at skrive min historie og hans firma navn så mange steder på det offenlige sider jeg overhovd kan for at kan kan lære ikke at tag røven på folk og samtidig så han ikke får muligheden på at tjene penge på det. Lige nu står jeg uden delene for dem har han fået men har heller ikke pengene. Hjælp.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Internets butik er ved at tag røven på mig?. Hjælp
Kommentér på:
Internets butik er ved at tag røven på mig?. Hjælp

Annonce