{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  H-seler
  • #1   26. apr 2003 H-seler er ikke ulovlige til gadebrug. Faktisk er de bedre end de lovpligtige 3 punktsseler, så det vil ikke give dig problemer med syn eller lign.

• #2   26. apr 2003 nej de er ikke ulovlige at have i sin bil,men loven om udstyr for personbiler siger at en sikkerhedssele i et kørtøj skal være trepunktsele.så jeg mener ikke at du må bruge dem på landevejen,altså hvis man følger lovens bogstaver.

• #3   27. apr 2003 Jeg mener at jeg på et tidspunkt har læst, at man må køre med H-sele , så længe man også har tre-punktssele på!
    Hvis man vil droppe den og montere h-seler, skal den synes med det.

• #4   27. apr 2003 Hvis H-selerne er monteret korrekt i bilen, skulle der ikke være problemer ved syn. I loven står der vist, at sikkerhedsselerne som minimum skal være trepunktseler. Men om det kræver omsyn, at montere H-seler ved jeg ikke med sikkerhed. Men jeg kender da et par stykker, som har fået synet deres bil med H-seler, så det kan godt lade sig gøre.

• Jonny P
    Jonny P Tilmeldt:
    dec 2002

Følger: 1 Biler: 1 Svar: 2
    #5   30. apr 2003 H-seler er ikke lovlige med mindre at man har en stykke papri på hvor stort et træk de kan klare, det kan man få på DTU og koster bunke penge, ved ikke hvor meget.

Man må gerne have h-seler i sin bil, uden en attest, hvis de org. seler stadig sidder i bilen, og så må man "kun" bruge de org. seler smiley

Det er hvad den gode søren synsmand har sagt til mig

Har selv h-seler og bruger kun dem, og er da oxo blevet stoppet med dem, uden at bent betjent har sagt noget til det smiley

• #6   6. maj 2003 jeg har da et sæt til salg hvis det var noget til 500 kr.

• #7   7. maj 2003 hva mærke er det? hvor gamle er de?

• #8   15. maj 2003 De hedder sabelt ,hvorgamle de er ved jeg ikke.Der er heller ikke nogen fia-godkendelses mærker på dem,men de kan bruges til manøverprøve biler.pris: 250.-

• #9   15. maj 2003 250.- pr.stk. 1 sæt med 2 stk for 400.-

Kommentér på:
H-seler

Annonce