{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
691 visninger | Oprettet:

Afvise bil der overholder betingelser? {{forumTopicSubject}}

Hvorfor er det at man får afvist sin bil når den overholder det den skal?
Det er min den 1303 jeg har lagt ind.
jeg kan se at de to andre også bliver afvist.

5.4 Oprettelse af biler

BilGalleri.dk gør opmærksom på at du skal have tilknytning til bilen, og derudover skal du opfylde de andre krav som stilles af BilGalleri.dk’s administration ved oprettelse af en bil her på siden.

Bilen skal være din egen.
Alle billeder skal være tydelige og af selve bilen!
Bilen må ikke oprettes som salgsannonce!
Bilen må ikke være solgt ved oprettelsen!
Der må ikke oprettes midlertidige billeder med tekst som f.eks. ”Billeder kommer snart”
Der må ikke være skjulte reklamer for f.eks. hjemmesider på billederne
Bilen skal være en bil. ATV'er mv. henvises til enten MotorcykelGalleri eller ScooterGalleri.

Hvis du er i tvivl om du overholder tilknytningskravet, så skriv til en hjælpe-administrator og spørg.

Det er ikke tilladt at oprette flere biler i samme galleri; opret venligst kun et galleri per bil.

Vi kontrollerer jævnligt de oprettede biler og sletter uden varsel alle biler, som ikke opfylder alle betingelserne.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Afvise bil der overholder betingelser?
  • #1   16. jun 2012 fordi der sidder nogle magtsyge personer herinde som kun kan lide det bilmærke de selv kører i.

• #2   16. jun 2012 Tror måske det er fordi det skal under fotoalbum under projekt

• #3   16. jun 2012 en anden mulighed er at det skyldes at bilen står som den gør. men det grundlag syntes jeg er latterligt.
    især fordi man har betalt for adgang hertil og så skal det squ ikke være sådan at andre brugere skal bestemme hvad der skal herind

• #4   16. jun 2012 ja dem med de grimmeste biler, har endelig lidt magt ved at afvise, og ellers skriver de for lidt tekst, og læser man deres, så har de bare fyldt tekst med pis

• #5   16. jun 2012 Hvis bilen overholder betingelserne er det da plat at afvise.
    Der er da sikkert mange biler på bg som ikke har plader på og som er i gang med at blive lavet eller som er så ombygget at de kun kan transporteres på en trailer.

• #6   16. jun 2012 nu var det dig der spurgte,men det er bare et bud på hvorfor

• #7   16. jun 2012 fordi folk ik kan finde ud af at læse de generelle betingelser...

det er f.eks. ikke et krav med billeder af motorrum og kabine, men det er der en hel flok herinde der ikke har fattet...

dog vil jeg lige pointere at jeg synes, man skal tage en god stak billeder af hele bilen, men det er ikke noget der får mig til at afvise hvis man ikke har...

• #8   16. jun 2012 VELKOMST / AFVISNING / SLETTET

Min bil bliver hele tiden afvist / slettet

Det er brugerne selv, der byder bilerne velkommen.
    Du kan som standard tildele 1 velkomst- eller afvise-point for de biler, der afventer optagelse, forudsat at du selv har en bil der er stemt ind.

At bilen bliver afvist, kan skyldes én eller flere af følgende årsager:
    - bilen er ikke oprettet med tilstrækkelige oplysninger.
    - Der er ikke oprettet nok billeder til bilen - Det anbefales at oprette mindst 5 billeder.
    - Billederne er af for dårlig kvalitet.
    - Billederne er ikke af selve bilen.
    - Der må ikke oprettes midlertidige billeder med tekst som f.eks. 'Billeder kommer snart'.
    - Mistanke om ejerskab af bilen.
    - Tekst eller billeder indeholder stødende materiale.
    - bilen er oprettet som salgsannonce.
    - Der er hjemmeside-adresser/logoer på billederne (copyright)

Du er altid velkommen til at prøve igen, men husk at jo mere beskrivende oplysninger og billeder - jo større er dine chancer for at blive optaget.

• #9   16. jun 2012 Altså. Personligt afviser jeg biler som der står det er et projekt.

Eller der mangler billeder af kabine og motorrum. Og de bare mangler tekst af de ting man kan se.

og allerværst . en møg beskidt bil. eller hvor der ligger øl eller bare rod i bilen..

Det er min holdning. Det er et bilgalleri. Så hvis man vil vise sin bil frem. Så gør det med stil.

man viser heller ikke sin lejlighed frem uden og vise dem køkkenet ?? smiley

• #10   16. jun 2012 Michael R
    Eller der mangler billeder af kabine og motorrum
    ????????????????????????????????????????

• #11   16. jun 2012 Michael R> har du set dit eget røv elendige billede af motorrummet? :-P...som egentlig er et billede af fronten...

• #13   16. jun 2012 Chris B
    du kan måske heller ikke reglerne

• #14   16. jun 2012 Chris> nej sådan er det slet ikke...jeg hader alle...:-P

Men det er tilsyneladende et generelt problem herinde at folk ikke kan læse...

"Obs! Afvis kun hvis bilen ikke overholder de generelle betingelser"...

• #16   16. jun 2012 Hvis vi kigger på dine billeder først så har du kun 5 som ikke er "projekt" billeder, hvoraf 3 af dem er af bagenden og 2 ikke viser hele bilen. Udover det har du ingen billeder af kabinen eller motoren, og din tekst halter lidt da der kunne skrives meget mere.

Det er stadig brugerne der stemmer ind og det er et galleri, så mange og gode billeder er et must samt tekst så man kan læse om bilen. =)

• #17   16. jun 2012 Chris B> jamen vi er absolut ikke uenige...bortset fra jeg synes det er virkelig plat at afvise pga. manglende billeder af motorrum på en gammel polo 1.0....

Det handler jo, for mit vedkommende, ikke om at jeg vil se BG overfyldt med alskens lort, men jeg mener nogle gange at folk skal styre deres afvise-iver en lille smule...

• #19   16. jun 2012 Chris B> men så er det jo ikke en reel begrundelse, men noget rent sludder...så får du jo bare rystede billeder af motorrum og kabine...:-P

Kom nu ind i kampen...:-D

• #20   16. jun 2012 I det mindste har jeg nosser nok til at sige min mening istedet for at hakke ned på andre. badehat .

desuden er der intet galt med mine billeder eller tekst. det var min første oprettelse af en bil. så synes det er meget godt gjort.

• #21   16. jun 2012 Kan jo være der er andre der også er oprettelsesjomfruer...

og det er da din bil der har badehat på?

• #22   16. jun 2012 Mvh Brian, 5år

• #23   16. jun 2012 Stemmer som regel ikke.

Men har lige været i REMA 1000. Der er Tudekiks på hylden ved siden af de almindelige Marie kiks.

• #24   16. jun 2012 Fordi vi har ret til at afvise, og du må tilsyneladende ikke opfylde forventningerne til brugerne, som er dem som bestemmer, der er intet problem i at få en bil ind som er oprettet korrekt ! smiley

• #25   16. jun 2012 Jeg havde også afvist din bil hvis jeg havde set det smiley

der er jo ingen billeder af BILEN, smiley

Kommentér på:
Afvise bil der overholder betingelser?

Annonce