{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
776 visninger | Oprettet:

hjælp igen, ebayy {{forumTopicSubject}}

Hej BG

Er igang med at bestille den her katalysator til min bmw.
har så spurt sælger ang. forsendelse til danmark, har så modtaget en mail fra forhanler hvor der står at jeg straks skal bestille, at jeg skal gå ind på en hjemmeside han linker til og bestille www.dreamrobot.de hvor min adresse + shipping står og hvor jeg kan gå ned og betalte med paypal.

Er det iorden eller er der noget forkert? smiley

på forhånd tak

mvh

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp igen, ebayy
  • #1   18. jun 2012 Jeg havde kun fulgt de sider som eBay selv viderstiller en til...

Jeg havde ikk stolet på en sælger...

• #2   18. jun 2012 tror også jeg havde holdt mig væk

• #3   18. jun 2012 Jeg forstår heller ikke hvorfor du ikke skal betale igennem ebay, men jeg er nu aldrig blevet snydt ved at betale igennem paypal, der er jo fuld dækning hvis noget skulle gå galt.

• #4   18. jun 2012 okay, men den hjemmside han viderstiller til er der også paypal hos, så kan ikke helt se hvad problemet skulle være. er bar lige nervøs for har aldrig brugt ebay før, og syntes 1700 kr er meget at blive snydt for, hvis det kan undgås smiley

• #5   18. jun 2012 Hvis ikke det link er en del af din checkout procedure, så vil jeg ikke benytte det.
    Jeg ville om muligt tage kontakt til ebay for at høre hvad meningen er med det link.

• #6   18. jun 2012 hmm okay, syntes bar det ser mærkeligt ud

• #7   18. jun 2012 Info: DreamRobot er en eBay gennemgået og certificeret software.

Det står der i bunden af hjemmesiden, der godtnok mystisk ud

• #8   18. jun 2012 well.. kig på sælger på ebay.. hvor mange ting har han solgt?.
    og hvor god feedback har han fået.
    er den 100% eller 99% eller tæt på. ja så ved du at han er til at stole på. og skriver han at du kan bestille der fra.

ja så kan jeg IKKE se noget problem. og betaler du via paypal er du sikret den vej igennem.

jeg turde godt tage chancen hvis det var for ud fra hans 99% posetive feedback er han seriøs.

men vend den om. stoler du ikke på ham. så køb den i DK til de 3-4k som de koster her hjemme smiley

• #9   18. jun 2012 Mark k

Det har du fuldstændig ret i , han har 99,9 % positiv, så fås det vel hellere ik højere smiley

• #10   18. jun 2012 Der er ingen garantier igennem paypal, tror i misforstår, der er ebay buyers guarentie (EBG), der kun virker når du handler på EBAY ikke sider uden om. Læs lige op på det, for det er en genial garanti de stiller.

Mht. topic, så ville jeg aldrig købe på den måde, sælger har bare at svare på mit spørgsmål og ikke forsøge at fjerne min "EBG" fra mig. Jeg havde holdt mig til Ebay og satset på at fragten var minimal, plejer den at være. Hvis hans fragt er åndsvag urimelig så kunne du klage til ham og var han ikke behjælpelig så er Ebay det.
    Han ønsker ikke en dårlig rating på ebay, de er ok seriøse med det derinde.

• #11   18. jun 2012 Carsten fra Randers: jae okay, du har ret i noget. men han skal have 17 euro for at sende til danmark, så syntes ikke det er urimeligt. prøver og bestiller senere og så må vi se hva det ender med

Kommentér på:
hjælp igen, ebayy

Annonce