{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
606 visninger | Oprettet:

Bremser. {{forumTopicSubject}}


Hej BG..

Jeg skal have skiftet bremsevæske på min bil. Har lige haft tester på for vand i væsken. Det var ikke godt smiley

Men er der nogen kloge hoveder, her inde. Som har et par trick, til hvordan man nemmest løsner udluftnings skruerne, uden skidtet knækker..

Har ikke lyst at bruge gas/ ilt. hvis det kan undgåes.

Hilsen Mikael


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bremser.
  • #1   21. jun 2012 tag en hammer og slå på udluftningsskruen 100 gange, så er den helt sikkert løs

  • #2   21. jun 2012 Kan man ikke bare skrue bremse slangerne af kaliberet?

  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.733
    #3   21. jun 2012 Morten Bernstorff H
    Jow så kommer væsken da ud, men man kan ik udlufte på den måde

    Mikael P
    prøv at se om du kan få fat omkring niplen med en tang, og se om den kan komme af.. Noget wd40 inden kan hjælpe, og så skift dem ud bagefter, koster en 100kr for alle 4 ca smiley


  • #4   21. jun 2012
    Den med at slå på udluftnings skruen, synes jeg nu ikke altid jeg har haft held med..
    Især hvis det er gl skruer.
    Piraten.
    Tangen er jeg nu ikke helt vild med, kan nu forestille mig skruen nemt knækker så. MEN WD 40 eller som jeg plejer at bruge PRONTO er ikke helt uden evner.

    Plejer nu også altid at skifte skruene ud, når jeg har rodet med sådan noget udluftning. Og så får de ellers en god gang kobberfedt. så de er til at løsne igen..



  • #5   21. jun 2012 Nu har jeg forresten i al den tid jeg har rodet med bremser, brugt en god gl bøtte med en slange i , når jeg udlufter bremser.
    Og det har funket fint fint.

    Men er blevet lidt doven mad aldren. Så har anskaffet mig en udlufter til kompressor.

    Men nu nager tvivlen alligevel lidt. Virker sådan en tingest ? for synes når jeg har set andre brugen den udlufter, så er den aldrig tilsluttet kompressoren


Kommentér på:
Bremser.

Annonce