{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift lås på hoveddør 1.000 kr.
  • Montering af bordplade i køkken 1.300 kr.
  • Skifte blæser i ovn 900 kr.
  • Samling af tre IKEA-skabe 1.500 kr.
  • Bil rengøring 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ferrari F40 køre med Bugatti
  • #1   22. jun 2012 ingen ide?

• #2   22. jun 2012 ... og så går det jo til et godt formål...

Tak for linket - fandt lige et klip af mig selv, som han havde lagt ud

http://www.youtube.com/watch?v=IIbMr3pvknY&list=UUBIc_IxeIoZgRYnoybh26IQ&index=2&feature=plcp

smiley

• #3   22. jun 2012 Ali As: Lækker vogn, men hvorfor prøveplader!???

• #4   22. jun 2012 vel fordi den skal kunne køre til og fra eventet

• #5   22. jun 2012 diablo og f40 , er bare et par lækker biskner . buggati er et teknisk vidunder ,men den lyder fesen og har ikke de fede former som de gl klasikker .

• #6   22. jun 2012 ningo .: Tak for dit værdifulde indlæg, den del havde jeg slet ikke overvejet! Suk.......Kunne det mon betyde, hvorfor prøveplader og ikke rigtige plader! Aka. vil man have en bil, så betal afgiften og få rigtige plader, istedet for at være en nasser og trille rundt på politiets ansvarforsikring!

• #7   22. jun 2012 uhhh hvor er du sej ,det kunne jo osse være der var en der undrede sig over hvorfor man brugte plader på en bane . nu kan der jo sagtens være afgift på bilen ,men den ikke er indreg lige pt pga ukendte grunde . jeg har da eks ikke plader på min granada da jeg ikke har råd til at køre i den i år ,pga af at fruen er på kommet på su og der er en del andre regninger der er lidt vigtiger. men godt at bil galleri er fyldt med sådan nogle flinke rare menesker som dig ! ...... Suk.

• #8   22. jun 2012 ningo: DU siger det selv, har du ikke råd, så har du ikke råd, så lad bilen blive hjemme - Sgu da ikke os andre der skal betale for at folk skal trille rundt og spilel smart i en ½bil på prøveplader! Ansvarforsikringen dækkes gennem politiet af det offentlige, ergo er det os andre der betaler, skulle der ske noget! Og ja, banekørsel er oftest undtaget for forsikringsdækning, men det er bilen ikke til og fra banen! Desuden tror jeg fint det kan diskuteres, hvorvidt det overhovedet er en legitim grund for brug af prøveplader, da det hverken er i salgsøjemed, grundet syn eller reperation!

• #9   22. jun 2012 P.s. Kan overhovedet ikke se hvor jeg er streng, tværtimod, har man ikke råd, så har man ikke råd, det er jo en fair sag - Men det er ikke fair at andre skal betale for at én person skal ligge og spille smart i en bil, som vedkommende enten ikke kan elelr vil betale fuldt ud for. Prøveplader er grundliggen til for at fragte en bil fra A-B udner specielle omstændigheder, men er de seneste år blevet misbrugt på det groveste, fordi folk køber biler de ikke har råd til - Det er ikke alene plat, men også amoralsk og dumt! Længere er den ikke!

• #10   24. jun 2012 Hamsteren

Dine antagelser er - heldigvis - forkerte.

MHT. forsikringen. Der betales kr. 100 pr. dag for et prøvemærke - I hvilken udstrækning denne betaling går til ansvarsforsikringen er et mellemliggende mellem staten og Codan, der er ansvarsforsikringsselskab for staten. Alt andet lige vil jeg dog mene at en årlig ansvarsforsikringspremiet på op mod kr. 36.500, burde dække staten ind, så du ikke behøver frygte dine skattekroner skulle gå dertil.

MHT. spørgsmålet om der må benyttes prøveskilte til dette formål er dette direkte lovhjemlet i Bekendtgørelse om registrering af køretøjer mv. § 77, stk. 2, nr. 10 - der køres på en forudgående skriftlig tilladelse fra politiet.

Kommentér på:
Ferrari F40 køre med Bugatti

Annonce