{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.512 visninger | Oprettet:

Ang. Pris på "håndværker tilbud" {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Jeg har en BMW fra 2000, en 2.0D Touring.

Da jeg er blevet optaget på studiet, har jeg ikke længere råd til at have bil, og skal derfor af med min nuværende bil. Men jeg er i tvivl om hvordan det skal gøres, og om der overhovedet er et marked for sådan en bil.

Den skal synes til Feb næste år jeg mener det er. Og ting der er galt med den.

Et par bobler i kanten ved skærmen front, stenslag/bobler på kølerhjelmen, og en på stolpen ved vinduet. Derudover er der lidt i 2 døre, og i bagklappen.
Så er der et stenslag i forruden, jeg regner med den også skal skiftes.
Airbag lampen lyser, da en selestrammer er i stykker.
Bagrude viskeren er har sat sig fast, motor osv virker stadig.

Den er har kørt 302,000km, og køre uden problemer, både motor og gearkasse spiller, samt alt andet mekanisk på bilen. Der har aldrig været nogle større ting med den.

Men mit problem er så, jeg vil jo hellere bare af med den lidt billigere, end hvis jeg skal til at lave alt det der, men er der overhovedet et marked for det ?

Jeg er på ingen måde selv særlig ferm til det med biler.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ang. Pris på "håndværker tilbud"
  • #1   25. jun 2012 Pris ?

• #2   25. jun 2012 Hva vil du med den "annonce" ? Vil du have en pris på det? Eller en pris på bilen som den står ?

• #3   25. jun 2012 Jamen det er nu egentlig mest for at vide om det overhovedet er muligt at sælge en bil, som min står nu.

Jeg ville ikke selv turde købe en bil som ikke stod "perfekt" men nu er jeg IT-mand, og ikke mekaniker :).

• #4   25. jun 2012 König, så vidt jeg kan læse mig frem til, så må jeg ikke bruge forummet til at sælge, skal nok få lave en annonce så snart jeg lige får taget et par billeder

• #5   25. jun 2012 Alt kan sælges til den rette pris smiley

• #6   25. jun 2012 Det er en e46 ?

• #7   25. jun 2012 Det er jo ikke andet end småting. Det er ikke noget at bekymre sig over. Bare husk at gøre opmærksom på airbag lampen og bagrudeviskeren. Få det skrevet i slutsedlen så er den ordnet. Rust og stenslag er normalt på en bil med den alder og km. Kig priser på tilsvarende biler på bilbasen og så sæt din pris efter det. Regn med at køber nok vil have prisen sat ned med 3-4000 når Han kommer igen kigger.

• #8   25. jun 2012 Beepop k - ja det er det

Dennis K - ah perfekt, lige det der jeg ville vide. Mange tak for godt input.

• #9   25. jun 2012 "holder" med Dennis K, ville have sagt præcis det samme smiley

• #10   25. jun 2012 Har lige haft en magen til. Fik 50000 for den. Folk bød 25000 og 30000 for den, hvilket jeg ikke ville sælge den for. Men var så ny synet og med alt i udstyr.

• #11   25. jun 2012 Puh ja det var jo ikke meget. Havde egentlig regnet med omkring de 50k. Syntes det var tilpas under der bilerne for private og erhverv stod til på bilbasen. smiley

• #12   25. jun 2012 50.000kr for en Bmw E46 320D? Det lyder meget billigt synes jeg??

Jeg ville skyde på mellem 70-80tkr for sådan en bil.

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.712
    #13   25. jun 2012 Er det kun mig der overser om den er på hvide eller gule plader ?

• #14   25. jun 2012 Casper - beklager, har jeg glemt at skrive. Den er på hvide plader.

De 50k var i mit hovede også "panik" prisen. Det længste jeg overhovedet kan gå ned. Men også en pris jeg skal være nødsaget at sælge til. Nu kommer den ihvertfald til salg lidt over, er heldigvis stadig lidt tid til studierne begynder.

Men skriv gerne erfaringer ned, den billigste jeg fandt som lignede den, dog med mere udstyr, stod til 17k over. Så syntes egentlig jeg var villig til at gå langt ned. Men jeg må jo se hvordan det går

• #15   25. jun 2012 Sæt den til salg som "perfekt" og så når folk byder inden de ser bilen, så lader du bare være med at få lavet det smiley
    Så evt. sæt en "Køb den som den er pris" og så kan leveres istandsat mod merpris.
    For så er der en som mig som kan lave det der på en weekend for reservedelenes pris jeg kan spare lidt på selv at syne og skifte rude og den slags, mens en IT-mand som dig kan komme og se/prøve bilen og i så kan aftale du får de ting udbedret, på et værksted, og så får du x antal kr. når det så er bragt i orden, så han ikke kommer til at hænge å det smiley

Men det er et købers marked lige pt., og kommer der en med penge skal man være glad, for 99 ud af 100 vil bytte med en gammel sur Opel Corsa og en Puch Maxi og evt. en Iphone fordi folk holder på pengene.

• #16   25. jun 2012 smid den iond på auktion på autocom der skal nok være nogle derude der vil have den

Kommentér på:
Ang. Pris på "håndværker tilbud"

Annonce