{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
996 visninger | Oprettet:

opel mekanikere {{forumTopicSubject}}

Hey.. søger noget erfaring fra nogle opel, nissan og Renault mekanikere.

Jeg har tidligere haft en opel vivaro fra 2003 til mit firma, men da den holdt på værksted størstedelen af tiden blev jeg træt af det og den blev byttet væk, men bortset fra at den gik meget i stykker, var jeg enormt imponeret over den med komforten (i forhold til en gammel vw t4).

Mit spørgsmål er så, om de har udbedret de børnesygdomme som de havde dengang, ved nemlig at det var en af de første jeg havde, eller går de lige så tit i stykker de nye modeller.? Jeg har nemlig kigget på en nissan primastar fra 2007 lang model, med en 2,5 146 hk diesel motor, men ved ikke om jeg tør at købe den.?

Håber der er nogen som kan hjælpe.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  opel mekanikere
  • #1   28. jun 2012 Det skal lige siges at den kun har gået 93xxx km.

• #2   28. jun 2012 Hvis du har mange penge til værkstedsbesøg, er det da en fin bil.
    Du får nu ligeså meget komfort i Fiat, Peogeot og Citroen modellerne

• #3   28. jun 2012 Ja jeg ville nu os hellere gå efter en af trilinger i Fiat, Pug og Citroen istedetfor...

har aldrig hørt særlig godt om Nissans modeller desværre og det samme gælder for opel´s, de er godt nok ringe, dem vi har i firmaet går konstant i stykker.

• #4   28. jun 2012 Jeg har snakket med en del der har Vivaro som firmabil som er godt tilfreds med. Så jeg tror det kommer lidt an på hvem du spørg.
    vores VW'er her på jobbet holder KONSTANT på værksted

Kender ikke så meget til Fiat, Pug og Citron modellerne ud over at jeg er blevet kørt hjem i en Fiat som stor taxa, og den var jeg seriøst bange for at der ville rasle fra hinanden, magen til elendig komfort og køreegenskaber skal man da lede længe efter

• #5   28. jun 2012 Jaa men syntes heller ikk jeg har hørt rigtig godt om peugeot osv. Kender en som har de peugeot boxer, dem har han været rigtig ked af.
    Men man kan vel altid finde fejl på forskellige bilmærker, når der kommer en ny model har de som regel nogle børne sygdomme, som de så får rettet på senere modeller, og derfor tænkte jeg at de havde fået rettet dem på opel, nissan og renaulterne .
    For bortset fra de fejl min gamle havde så var den en del bedre at køre i, i forhold til min nuværende vw t4 tdi fra 1997, som efter min mening er en disideret "kassevogn" hvad angår komfort.

• #6   28. jun 2012 En T4 er en skodkasse at køre i smiley

• #7   28. jun 2012 Ja der er ikke meget komfort i sådan en, var også derfor jeg overvejer at udskifte den.

Kommentér på:
opel mekanikere

Annonce