{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  peugeot 407
  • #1   28. jun 2012 Begge to kører rigtig fint, men 2.0'eren har bare noget mere overskud, men kører jo så heller ik helt så langt på literen...

Personligt valgte jeg 2.0'eren, hovedsageligt fordi den er det kraftigere, men hvis man ikke har vildt travlt og ikke skal lave hurtige overhalinger er 1.6'eren ganske fin og frisk og kører i smiley

• #2   28. jun 2012 .jeg haved valgt 1,6 primrt fordi den er mere okonomisk. der er ogs okay liv i den smiley

• #3   28. jun 2012 Jeg vil vælge 1.6 hdi. Har selv sådan en. Kører selv 75-80 km til og fra abejde hver dag, og der er den ganske glimrende.
    Har også set flere "test" hvor 1.6 er blevet anbefalet frem for 2.0.
    og du kan sagtens overhale i 5 gear uden det tager 100 år smiley

• martin s
    martin s Tilmeldt:
    jul 2007

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2
    #4   28. jun 2012 tak for det tror jeg skal ud og prøve en af værd i dag er der ellers noget man skal være opmærksom på når man skal ud og se

• #5   28. jun 2012 jamen svagheder for dem kan være:

Display i midterkonsollen. især når den har stået i varme, kan den godt blive lidt utydelig og se på.

tjekke at alt fungere, og at der ikke er gået et leje eller noget, altså det som man skal ved alle biler, skal du kigge efter, udover det med displayet

Kommentér på:
peugeot 407

Annonce