{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
14.545 visninger | Oprettet:

Allan Lysholdt J
Allan Lysholdt J
Tilmeldt:
29. jan 2004
Følger: 1 Emner: 31 Svar: 57

Motorlampe lyser i Vw Polo 1,4 16V fra 2004 {{forumTopicSubject}}

Hej alle,

Har netop købt en Vw Polo 1,4 16V fra 2004 ved forhandler. Bilen har kun kørt 83.000km og blevet leveret nysynet og med ny tandrem og vandpumpe.

Da jeg så kom hjem i dag og et par timer efter skulle køre i den, begyndte motorlampen (eller iflg. servicebog: "udstødningslampen") at lyse konstant.

Ved nogen, hvad dette kan skyldes? Ved prøvekørsel var der intet og tandrem + vandpumpe blev skiftet af forhandleren dagen efter.

På forhånd tak!

Mvh Allan


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Motorlampe lyser i Vw Polo 1,4 16V fra 2004
  • #1   28. jun 2012 Hvis den lyser dagen efter, så vil jeg sige at de ikke har brugt den rigtige lås til knasterne, eller strammeren til den lille tandrem er strammet den forkerte vej op

    Men det kan være hvad som helst..blot hvad der falder mig ind hvis de lige har skiftet rem


  • #2   29. jun 2012 Du må vænne dig til det, der er altid motorfejl på de motorer der, og det er næsten altid EGR fejl, sikkert også i det tilfælde.

  • #3   29. jun 2012 EGR fejl ?? Havde en fejlsøger på den i dag hos forhandleren, som jeg havde købt den hos - han sagde, at det muligvis var tændrørene, som skulle udskiftes. Men ja, man skal nok vænne sig til den motorlampe. Lånte forhandlerens private Vw Passat 1,9 TDI fra 2004 med aut. hjem og der lyste motorlampen også, MEN den har så også kørt 790.000km smiley De er ikke til at slide op de Vw diesel motorer!!

    Tak for svarene og god week!


  • #4   2. aug 2012 Kendt problem!
    - Min VW Polo, gjorde det samme. VW, havde den inde 8-9 gange i garantiperioden.
    Problemet blev aldrig løst, så jeg solgte bilen!

    De skiftede blandt andet:
    Lampesonde
    EGR ventil
    Tjekkede stelforbindelser mv.




Kommentér på:
Motorlampe lyser i Vw Polo 1,4 16V fra 2004

Annonce