{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.432 visninger | Oprettet:

Bmw 540i e34 {{forumTopicSubject}}

Hej bg
Jeg har kigget lidt på en bmw e34 original 540i v8.
Den har kørt 512xxx, har aut. gear, ser ok ud udvendigt og indvendigt (lidt småpletter udvendigt, grå læderkabine indvendigt), den tigger lidt fra motoren (han siger selv det er ventiler så det går vi ud fra), og midterlejet på kardanen er dødt (ny kardang koster 2000 kr), er selv mekaniker så ikke noget problem at lave det..
Der er 1 år til syn cirka, bilen er ikke gejlet eller har store alu eller noget, ser helt std ud..

Hvor meget vil i mene sådan en bil er værd? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bmw 540i e34
  • #1   1. jul 2012 Gør selv en smule i BMW og umiddelbart lyder det som en 15-25.000 kroners bil,mest pga. højt km-tal og den er solidt bygget sådan en E34 smiley

• #2   1. jul 2012 midterlejer skifter man vel bare og tiggen kan lige så godt komme fra dysseren

• #3   1. jul 2012 Okay Allan B, jeg har også haft et par bmw'er, men aldrig med så stor en motor, så var lidt i tvivl om hvad sådan en var værd, men så lyder det som en god byttehandel for mig smiley

Michael B, det ved jeg ikke, ved ikke om det er nemmest at skifte lejet eller hele kardanen.. Skal ud og kigge på den idag, så må vi høre hvor det kommer fra.. smiley

• #4   1. jul 2012 15-20-000 for en 540i ? Allan du gør tydeligvis ikke i BMW.

Men at den tikker er ikke normalt for en M60 motor!

De mange km har absolut intet at sige hvis den bare er passet!

Min egen har gået 460.000 og motor har gået 220.000 den spinder bare som den skal !

• #5   1. jul 2012 Jay
    Så siger vi da bare jeg ikke gør i BMW...
    MEN de fleste der ikke kender BMW og deres gode rygte,vil da løbe skrigende bort når de hører om en V8èr der har kørt over en ½ million kilometer og ja den er sikkert fin nok,HVIS den er passet og plejet
    Det hjælper da fedt og fanden at du og jeg ved hvad BMW-motorer kan holde til,hvis manden der skal købe den og ikke stoler på den...
    Og jeg synes da også BMW er det bedste her på jord,men er vi enige om at E34èren sluttede i 1995 og dermed er mindst 17 år gammel ? de bliver altså ikke ved med at være nye...
    Hilsen ham der intet aner om BMW (selvom jeg faktisk har 6 af slagsen lige pt.)

• #6   16. sep 2013 Godt nok et meget gammelt indslag men bmw stoppede med at bygge e34èren i 1996 så helt styr på det har du heller ikke allan b og bmw har selv opgivet m60 motoren til nemt at kunne gå 1 mil så 500000km er ikke meget for den motor... det der bare er med den er at gearkassen som rælt ikke holder en mil og det kan blive en dyr reparation smiley hvis det altså er automat gearkassen

Kommentér på:
Bmw 540i e34

Annonce