{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.293 visninger | Oprettet:

Dennis O
Dennis O
Tilmeldt:
28. dec 2007
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 2

Audi A4 1,9 TDI 110hk {{forumTopicSubject}}

Har på ovenstående audi a4 problem med turbotryk. Der er intet træk i overhovedet og når jeg smidder VAG tester på siger den " Indsugningsmanifold trykføler fejl, Regulerings differense". Nogen der har en ide om hvad det kan være eller selv har været ude for det? Hvad for en føler snakker vi om?(Ladetryksføler??)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Audi A4 1,9 TDI 110hk
  • #1   4. jul 2012 Hvad er fejlkoden?
    Skriv følgende på google "ross-tech wiki *fejlkode her*" så gå ind på deres side. Der er possible cause og solutions.


  • #2   4. jul 2012 Kunne godt være luftmassemåleren som skal renses eller skiftes, tjek om den er helt sodet til.

  • #3   4. jul 2012 hvis det er samme motor som vw 1.9 110hk så er det nok luftmængde måleren. den har det med at gå

    prøv at tage den af og så puste ind i den og gøre den lidt ren
    det hjælper ikke evigt, men lidt gør det
    gjorde det på min. nu har jeg dog købt ny
    når den bliver defekt er det lgiesom at køre uden turbo. total død


  • #4   4. jul 2012 og skal du endelig have en.. så køb den på ebay..
    koster kun 1/3 del og de virker som de skal !


  • Dennis O
    Dennis O Tilmeldt:
    dec 2007

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 2
    #5   5. jul 2012 glemte at skrive at jeg har skiftet luftmasemåler, original fra smc.

  • #6   5. jul 2012 ladetryks føler er map sensoren nu ved jeg ikke hvor gammel din audi den er er den af nyere model sidder map sensoren på tryk røret der går op bag ved motor fra intercooleren af og er det gammel model sidder den i styre boksen og køre i en slange ned i samme tryk rør bag ved motoren i bunden af det sidder den i styre boksen så tjek slangen for utætheder og pil styre boksen ud og åben den der sidder en lille stump slange inde i den kan gødt være revnet og det er sådan set map sensoren der måler dit ladetryk

  • #7   5. jul 2012 hvad gav du for sådan en ??
    jeg gav 330kr inkl. fragt he he


Kommentér på:
Audi A4 1,9 TDI 110hk

Annonce