{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  udstødning til v8
  • #1   5. jul 2012 ja, det kan du... er det ik sån det er lavet orginalt da.?

• #2   5. jul 2012 skal du ikke bare havde et kryds. midt på ca.?

• #3   5. jul 2012 der skal være kryds også, hvis det er 2 enkelt der går ud, men mødes de, er det ikke nødvendigt.

• #4   5. jul 2012 Hmm jamen sådan som det er nu, så går det ene forrør bare rundt om motoren og mødes på det andet forrør og så går de 2 ud i 1.

Men jeg kunne godt tænke mig 2 udgange bagerst i bilen...så tænkte os på om der skulle være noget sports udstødning halløj, så den får den helt rigtige v8 lyd?

• #5   5. jul 2012 ja, sån er det på næsten alle v8ér, som du fortæller her... du får ik mere lyd af at lave 2 afgange, men du skal ha gennemstrøms potter, eller slet ingen..:) jeg køre ikke med potter på mine, og det giver en go lyd, uden det er for meget, bare der går rør ud bag ved, stopper du røret inde under bilen, larmer det meget

• #6   5. jul 2012 lige pt er der ren 3 tommer rør på min og der går ud lige foran bahjulet...den brøler måske lige en anelse meget

• #7   5. jul 2012 ok, det er jo smag og behag, en simons gennemstrøms potte kan dæmpe det lidt, til det behagelige

• #8   5. jul 2012 men jeg synes det kunne være fedt at ha 2 udgange bagved bilen...kun for synets skyld....

Men har det ikk noget at sige at fra den ene manifold og så ud til hvor de 2 forrør samles er længere afstand end fra den anden manifold og ud til samlingen....har det noget med lyden og gøre......var det ikk bedre der var den samme afstand fra manifold til samling?

• #9   5. jul 2012 jeg lavede også dobbelt afgang på min f350ér, kun for synets skyld, det er bare at købe et y rør, dem kan du købe færdige.. jeg har faktisk en del liggene endnu fra min gamle truck, der aldrig bliv brugt, hvor der er svejs pæne 4" forkromet afgange på.. bare alene dem, kostede ca 4ookr stykket.. så det løber alligevel op, med div rør og klams osv

Kommentér på:
udstødning til v8

Annonce