{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.305 visninger | Oprettet:

Hærværk mod bil {{forumTopicSubject}}

Fik i onsdags smadderet min forkofanger af 3 knejter 2 på16 og en på 18 ved de smed en cykel kurv ud på en mørk vej. Torsdag snakket jeg med en af drengens far og aftalte vi sku ringes ved nu vil faren ikke rage sin telefon 10 minutter efter jeg havde snakket med faren torsdag ringet en af drengenes veninder og truet mig vi ved det er dem men har ikke nogle beviser ergå bil politiet intet gøre ved det hvad kan jeg gøre ? Der sket skader på min bil for 5000 kroner og da de lavet fejlen bil jeg ikke selv stå for regningen .

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hærværk mod bil
  • #1   6. jul 2012 du kommer selv til at dække skaderne, desværre,

• #3   6. jul 2012 mundtlige aftaler er ikke 5 potter pis værd smiley

FÅ ALT PÅ SKRIFT medmindre du er rocker eller kender nogle der kan løse sådanne situationer:)

• #5   6. jul 2012 har de gjort det med vilje eller hvad er der sket?

der er nok ikke så meget at gøre uden beviser, medmindre vi skal ude i noget kriminelt selvfølgelig:-)

ps. piger skal ikke true. hvis jeg var dig ville jeg overveje at dukke op på hendes bopæl en sen sommeraften og voldbolle kællingen med en alubat smiley

• #7   6. jul 2012 lyder tik det eneste rigtige bliver og dukke op på drengens adresse i første omgang dog uden en flok venner så må jeg jo tage den derfra

men fik intet på skrift da de først nægtet alt og stak af fra os over en mark. da vi så fandt ud af hvem de var og tog kontakt til en af drengenes far og kom i en god dialog med ham gik der 10 minutter ringede drengens veninde og truede og svinede mig til og fik så drengen i røret som sagde det ikke var ham men hans kammerat. faren og jeg blev enige om han ville lige snakke med drengen om det og så skulle jeg kontakte ham når jeg fik fri igår og har ikke kunne få fat i ham nu

• #8   6. jul 2012 ja det er med vilje de var på vej hjem fra byen og finder så en cykel i grøften kurven smed de på vejen og cyklen blev hængt op i et vejskilt om de har tænkt over det kunne skade en bil ved jeg ikke og er enlig os ret ligeglad men vil fandme have betalt de skader om vi må ud i selvtægt er jeg ligeglad med ser dog selfølgelig helst det blir uden

• #9   6. jul 2012 ring til ham fra din vens telefon og fortæl ham at med den modvillighed han har udvist var du nød til at kontakte en advokat og politiet, og de mener der er chance for at få børnene dømt for hærværk og en erstatninggssag og så se om han ikke vil finde ud af noget alligevel

og sig du helst vil holde myndighederne udenom det fordi det kan ødelægge børnenes fremtid og samtiddig bliver komunen rodet ind i familien

• #12   6. jul 2012 Synes Paws idé er meget god, men husk at optag samtalen smiley

• #13   6. jul 2012 påkørte den da den var smidt ude på landet hvor gadelamper ikke eksistere bag en bakketop.

• #15   6. jul 2012 kunne jo ikke se den lige før 3 meter før pga bakketoppen?

• #16   6. jul 2012 Digweed: Gå til ekstra bladet???? Er du lidt tilbage?

Kør da ud og bank på og hør så hvad manden har at sige. Sker der ikke noget kan du jo forklare ham at du vil inddrage Poilitiet i sagen hvis i ikke selv kan løse den. Sørg for at tage en med, så du selv har et vidne ved siden af.

• #18   6. jul 2012 chris havde det været en hare ja så ville det være min fejl men en flok fjolser ikke kan styre deres brændert vil jeg ikke betale for .

• #19   6. jul 2012 Bare meddel faderen at du har vidner der har set drengene kaste kurven ud - tilbyd dem at i straks ordner det kontant - ellers meldes hele flokken til forsikring samt Politi.

Kommentér på:
Hærværk mod bil

Annonce