{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
808 visninger | Oprettet:

start bil? {{forumTopicSubject}}

Hej bg.
skal ud, eller vil gerne, til at købe bil for første gang. jeg bliver 18 til januar, så har lidt tid til at købe en og evt. lave lidt om smiley jeg har ikke decideret en favorit, men fortrækker 3dørs, og så er jeg åbenbart forelsket mig i biler med soltag.

bilen:
3 dørs
ingen rust, ikke mere end der skal kunne laves på max en dag.
INGEN rust i bunden.
et + hvis den kan fås med soltag.
billig i forsikring, afgift.
rimelig km tal.
der må godt være gode muligheder for at kunne lave noget på den ( styling )

har pt. kigget på biler som mx3, Celica, scirocco fra 89, golf III, golf IV. alle biler har haft interesse men vil lige høre hvad der ellers er af muligheder.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  start bil?
  • #2   6. jul 2012 jeg giver ca 8000 i forsikring for min golf 3 1.8
    første år som bilist smiley


  • #3   6. jul 2012 polo med soltag. billigt i alt

  • #4   6. jul 2012 Fuck det med at fokusere på forsikringen, jeg siger ikk du skal gå ud og købe en type r eller vr6, men når man er 18år så bliver man bollet i røven af forsikringer hvad enten man kører en Fiat 1,0 eller en hurtigere bil, så undersøg om du ikk kan finde et kompromis, vil hellere betale 15000 om året for at køre en vti, end 12000 om året for at køre noget med 75hk

  • #5   6. jul 2012 Alle biler i dyre at forsikre når man er 18, men man skal jo starte et sted, jeg gav 12000 for min første bil (golf 2) nu har jeg golf 3 og giver omkring 6000 om året, det er med vejhjælp og penge tilbage hvert år. Men ring rundt til alle selskaber og snak med dem, de er alle til at forhandle med , du skal bare snakke godt for din sag.

Kommentér på:
start bil?

Annonce