{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Service i Tyskland
  • #1   9. jul 2012 Autohaus Kornkoog i Niebüll. Et VAG værksted. Der fik vi altid serviceret vores Audi'er samt Golf 4 før i tiden.
    Ellesr er der AZF (Audi Zentrum i Flensburg). Her får vi altid lavet større ting som skift af tandrem og sådan.


  • #2   9. jul 2012 AZF i flensborg, eller Autohaus Keim i leck. har brugt begge steder flere gange.

  • #3   9. jul 2012 Peter R.

    Sådan er det når det er billigere at kører derned.


  • #4   9. jul 2012 Jeg har også været hos Autohaus Kornkoog i Niebüll og få serviseret min seat leon.. total god service og rigtig fede lånebil får du imens de servicere bilen og alt spiller bare max dernede, ulempen er at de kun taler tysk på det værksted også har de en enkelt lærling som kan engelsk.
    Er blevet godt træt af de danske autoriserede værksteder. Da jeg havde en peugeot lavede de en stor bule i siden som de ikke ville kendes vedpå værkstedet mens den var til service og nu har jeg lige været på seat værksted og nu er motorcoveret flækket efter de skulle skifte en censor i turboen men de nægter sjovt nok det er dem der flække coveret,sjovt nok.. Har intet imod de kommr til at ødelægge noget, men indrøm det for satan
    nix ingen autoriseret værksteder til mig mere


  • #5   9. jul 2012 Det er bare fint takker for svarene vil prøve og høre dem ad..:)
    Har nemlig os hørt man for en rigtig god service dernede, hvor jeg selv incl. Andre har været træt af den service man har fået på de danske.!!

    Og så kan man samtidig handle lidt ind ved grænsen..:)


  • #6   9. jul 2012 Peter R
    kører du aldrig ned over grænsen og handler øl osv?
    eller bestiller ting fra udlandske internet sider..?
    for det jo nøjagtigt det samme..


  • #7   9. jul 2012 Værkstederne er selv skyld i deres egen krise. Det er dem der sætter timelønnen.

Kommentér på:
Service i Tyskland

Annonce