{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Gennemgang og indregulering af fjernvarmeanlæg - kolde rum og ustabil gulvvarme 2.000 kr.
  • Hænge 3 lamper op 700 kr.
  • Lukke Veluxvindue 6 meter oppe 1.000 kr.
  • Service af Wavin gulvarme 2.000 kr.
  • Vaskemaskine/ tørre vil ikke vaske 760 kr.
  • mit Geberit væghængt toilet løber. noget indmad udskiftes 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ombygning Fra benzin til diesel
  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.712
    #1   12. jul 2012 Det med afgiften er synshallen da ligeglad med. Det vel SKAT der vil have pengene.

Og med afgift på det kommer det da helt an på hvilken dieselmotor du vælger at smide i !

• #2   12. jul 2012 Tænkt på og smide en 130 TDI motor i

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.712
    #3   12. jul 2012 Så forøger du motoreffekten med over 20% jo.
    Så bør du nok bruge et par hundrede kr inden på et bindende svar fra SKAT om du ikke skal betale afgift af det.

Men du lyder jo sikker i din sag om at du ikke skal betale afgift af det. Uden at vide det med sikkerhed så tror jeg du skal.

• #4   12. jul 2012 Der er på ingen måde nemt alt hvad der bruger el skal skiftes så det nemmeste er og finde en hel bil og så bytte bytte om

• #5   12. jul 2012 Spørgsmålet er om det kan svare sig, frem for og købe en TDI i stedet for..

• #6   13. jul 2012 Jeg har evt en fin TDI motor tilog stå og mange andre dele der til evt skriv eller ring 40873185

• #7   13. jul 2012 sælg den du har og køb en diesel hakker det er helt klart den billigste løsning

• #8   13. jul 2012 Min golf er ombygget der er sku ikke betalt ny afgift

• #9   13. jul 2012 Lasse rs det er ikk rigtigt det der! Men ingen tvivl om det ikk kan svarer sig hvis man ikk selv kan lave det! Men hvis bilen nu Eks er en 1,8 med 125 hk? Så er der ikk langt til 130. Dog før alt det her kan lade sig gøre skal du have en godkendelse fra vw!

• #10   13. jul 2012 Det ved jeg godt alt det der. Men du skriver jo bilen mister sin identitet. Og det passer bestemt ikk for så kunne man jo tage en 1,6 karos og smide en V6 i. Derfor skal det godkendes af vw! Det vi er uenige om er at jeg siger den mister ikk sin identitet!

• DisConFlubberated
    DisConFlubberated Hjælpe-administrator

Følger: 49 Følgere: 67 Biler: 2 Emner: 46 Svar: 5.720
    #11   13. jul 2012 LOW'ERS INC R1:
    Det du lige skal gøre er at sammenligne priser på bilen der skal bygges om, fx en 1,8 20v med 125 hk, og den bil der bliver bygget om til altså en 130 hk TDi, i samme årgang og kilometerstand. Der tror jeg helt sikkert helt sikkert at TDi'eren er noget dyrere, fordi den har en højere gensalgs værdi, derfor ændres identiteten og man skal betale afgift... Det er sådan jeg ser på det og er derfor enig med Lasse RS S...

• DisConFlubberated
    DisConFlubberated Hjælpe-administrator

Følger: 49 Følgere: 67 Biler: 2 Emner: 46 Svar: 5.720
    #12   13. jul 2012 Nåh ja, når skat skriver at man har pligt til at betale afgift, så er der ikke ret meget at gøre, de skal blandes ind i det... For hvis de finder ud af det senere, fx i en rutine kontrol/ §77 sammen med politi og synsvirksomheden, så falder hammeren og det er noget hårdere end hvis man selv går til skat først...

Kommentér på:
Ombygning Fra benzin til diesel

Annonce