{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
975 visninger | Oprettet:

Ang. motor på Honda Civic coupe - Jashar !!!!ÅRHUS!!!! . {{forumTopicSubject}}

Besked til bruger: Jashar !!!!ÅRHUS!!!! .

Hvad er der lavet af ændringer på din motor, som giver 24HK ekstra?

Og hvorfor er det spørgsmål nok til, at jeg skal filtreres væk?
Det er egentligt et regulært spørgsmål.

Men det kan være der er andre der ved det evt. ?

Mvh Allan

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ang. motor på Honda Civic coupe - Jashar !!!!ÅRHUS!!!! .
  • #1   19. jul 2012 det eneste der kan gøre det er vel, skarpe knaster, banan, anden indsugning, støre dyser og støre benzin pumpe? smiley så får du nok ca 24hk extra men har brugt omkring 10000kr på den lille motor, billigere at købe sig en B16a2

• #2   19. jul 2012 Ja det ville også være et godt bud. Men igen, så kan man se, at der sidder et lille eftermonteret åbent filter. Og det i sig selv giver i hvert fald ikke så meget.

Men det er nu også mere det faktum, at bruger ikke vil svare på, hvad der er lavet. Tilmed er jeg kommet på filter hos bruger, da han åbenbart ikke VIL svare på det smiley

• #3   19. jul 2012 Har du kommet på filter? er det åben filter? smiley hehe nej men grunden er vel nok at han måske købt en bil, ejeren har fortelt at den er tunet men ikke sagt hvordan? smiley Den er jo ikke så vild at han behøver være bange for at politiet tager ham før den, altså jeg synes hans bil er fedt lavet og kan godt lide farven, men alle mennsker har jo ikke lige så godt styr på det tekniske smiley

Jeg har skrevet istortset alt om min men jeg er heller ikke bange for politiet, rissikoen er jo så lille at det sku ske noge smiley

• #4   19. jul 2012 Ja farven er nu lidt speciel, den er da ikke grim, men passer måske bedre til en tøs smiley

Jeg har såmænd heller ikke noget imod brugeren og hans bil, men synes bare det var lidt frækt at blive sat på filterliste pga. det. Men dybest set er det jo nok bare fordi, at den har fået 24HK af det eftermonterede filter smiley Og det må han da gerne tro...

• #5   19. jul 2012 så vil jeg gerne byt mit HKS filter med ham hvis jeg så får 24hk extre smiley

• #6   19. jul 2012 Allan P...

1. han har også en anden bagpotte på, så den er nok nærmere oppe mod de 160 HK smiley

2. så længe farven ikke er lyserød, er det sgu ikke en tøssefarve, det er nok mere et spørgsmål om at du er i tvivl om dig selv, men det er et helt andet fora smiley

• #7   20. jul 2012 Bagpotten giver naturligvis rigtig stor effekt. Men kombineret med et åbent filter, så er de 100HK/L nok hjemme smiley

Ang. farve, så kan der måske stilles tvivlsspørgsmål, men det er heldigvis et frit land vi lever i.

Kommentér på:
Ang. motor på Honda Civic coupe - Jashar !!!!ÅRHUS!!!! .

Annonce