{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.599 visninger | Oprettet:

Anbefaling Quick-Center Silkeborg {{forumTopicSubject}}

Så fik jeg vectraen sporet og modsat mange andre dækbavianer, så til den overkommelige pris af 695 kroner. Nogen tænker måske, det er sgu da ikke billigt, men sidst jeg forhørte mig for et halvt til et år siden hed priserne 15-1600 kr.
Flinke mennesker dernede hvor jeg fik lov til at gå og kigge lidt rundt i bunden af bilen, og samtidig fik en grundig forklaring omkring hvorfor og hvordan mht fremgangsmåden.

Thumbs up herfra til dem - det bliver et sted jeg kigger forbi en anden gang også smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Anbefaling Quick-Center Silkeborg
  • #1   27. jul 2012 Dem kan jeg også kun anbefale. Jeg fik lappet et dæk for nyligt, hvor de tog den ind samme dag og lavede det billigt smiley

  • #2   27. jul 2012 Hej

    LS Auto i Ans gør det for 400 kr smiley
    og de giver også en udmærket service hvor du kan gå bilen igennem dernede sammen med dem og høre til bilen smiley

    God weekend..


  • #3   27. jul 2012 quick-pot i hillerød har jeg brugt. ny udstødning til min fiesta. 200kr billiger end thansen og 500billiger end ford og for 50kr blev den monteret. fik skiftet 2 dæk for 200kr og så smed de lige en position pære for og bag på den.og så kontrolede de lige bremserne kørte der fra med en regning på 2300... satmer lækkert,.
    hørt dem igår. skift at tandrem remstrammer vandpumpe multirem. skiftet for 3850,- 4hjulsudmåling 690kr. og lille service med luftfilter tændrør olie oliefilter kontrol af kølervæske , bremsevæske, servovæske og efterfylning af sprintervæske. sku koste lige omkrign en 1000,-
    super sted...

    ellers er JR auto i kirkehyllinge (det gamletoyota) også et godtsted. men kender også en af deres mekanikere som er meget dygtig.


  • #4   27. jul 2012 Kan de lave 4 hjuls udmåling hos dem i Kr. Hyllinge? Da jeg skal have rettet mit rat op så det står helt lige.


  • #5   27. jul 2012 det kan de. kim fik min carina med på arbejdet og den kørt super rat sad somdet sku den trak ikke og de 50.000km jeg kørte efterfølgene har ikke kunne ses på dækkende intet skævslid eller noget somhelst

  • #6   27. jul 2012 Så må jeg lige gå over til dem smiley tager ca. 1 minut at gå derover smiley

Kommentér på:
Anbefaling Quick-Center Silkeborg

Annonce