{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fiat Grande Punto
  • #1   27. jul 2012 Det er lige til. smiley
    Og ja du skal hen og have dørbeklædningen af.
    Hvad er problemet med håndtaget?


  • #2   27. jul 2012 Det ved jeg ikke, det er kammerat der vil have det skiftet.. Han har købt et nyt.
    Okay, man skal ikke bruge specialværktøj eller noget? smiley


  • #3   27. jul 2012 Okay. :). Nej intet specialværktøj er nødvendigt. Bare det "almindelige" tilgængelige værktøj.

  • #4   27. jul 2012 Fantastisk smiley
    Det lader til, at du har ret godt styr på de fiat'er smiley Er det nogle ting, når man skal have dørsiden af, som man skal være ekstra opmærksomme på? Clips kan selvfølgelig altid knække, men nu tænker jeg mere, det lille plastikdæksel ved sidespejlet og sådan nogle ting?


  • #5   27. jul 2012 Arbejder til dagligt på et Fiat værksted - så måske derfor smiley
    Selvfølgelig alle skruer og bolte. Men der sidder ikke nogle clips der kan gøre det surt. Omkring den lille trekant ved sidespejlet skal man udvise lidt forsigtighed, de kan godt knække hvis man vrider for meget i det smiley - Ellers er der lige til


  • #6   27. jul 2012 Okay, tusind tak for hjælpen, godt, at man har forumet smiley
    Jeg arbejder til dagligt, på et Vw værksted, så du må endelig spørge om hjælp, hvis du en dag står med noget smiley


  • #7   27. jul 2012 Ja nemlig - bare spørg løs :).
    Ja tak. Det vil jeg huske smiley


Kommentér på:
Fiat Grande Punto

Annonce