{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
899 visninger | Oprettet:

smart {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen

Jeg overvejer at købe en smart men jeg kan ikke lige se hvad forskellen er på de forskællige smart ForTwo det må ikke være ældre ind 2008 og den skal ha 0,8l motor gerne med turbo som Disel forstår bare ikke der er nogle der siger den køre 10 km/l hvis man monter el ruder varme i sæderne osv. ville lige høre hvad i kan anbefale mig

Gider ikke latterlige komentar da jeg bare skal køre alene og den skal kunne køre langt så alle der ikke kan finde ud af at skrive noget seriøs lad være med at skrive

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  smart
  • #1   28. jul 2012 arbejder med en der har så dan en(med alt i udstyr ) der er chippet til 75 hk mener jeg den går ca de 30 km/l

• #3   28. jul 2012 okey så det passer ikke en meter med at den køre 10km/l mindre med det udstyr kunne ikke få det til at hænge sammen

• #4   28. jul 2012 Nej det passer ikke en meter! Nu har vi haft en siden 2010, og det laveste vi har kørt på en tankfuld var 17,5 km/l og det inkluderede flere omgange på Nürburgring, hvor der kun var en stilling på speederen! smiley Vi kører normalt omkring 23-27 km/l ved blandet kørsel. Det er iøvrigt en CDI fra 2010, altså den med 54 HK. Iøvrigt har alle dieselmodeller selvfølgelig turbo.

Kommentér på:
smart

Annonce