{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb af mercedes w211
  • #1   29. jul 2012 Rust! Det kan være og er rigtig tit et problem på de første 211'ere

  • #2   29. jul 2012 tjek for rust i bagskærm kanter og bunden ad dørene ... men de har nok været lavet ..

    elelrs skal denn jo abre have 100% fuld service og gå sød i motoren og skifte blødt .. ellers bare gå fra den igen ..
    men ellers er det bare at have fornuften med


  • #3   29. jul 2012 og bagklap under håndtag og nummerplade og inden i rundt ved sealingen

  • #4   29. jul 2012 okay! lyder ikke til i mener der er det store at komme efter

  • #5   29. jul 2012 der kan MEGET nemt være rigtgi meget at komme efter ..... men den kan også været lige som "ny" ... men det er jo aldrig til at vide ...

    men husk .. mange ting er dyre på en mercedes smiley


  • #6   29. jul 2012 motoren har kun kørt ca 200.

    hvis den lyder sund tager jeg chancen:)


  • #7   29. jul 2012 way to go smiley

    man skal passe på med ikke at blive forblændet .. og der skal selvfølgelig være papir på motor er skiftet og ALT andet ...

    og kør for gudskyld en go´ lang tur ..


  • #8   29. jul 2012 Luftpuder i bag har det meget med at blive utætte det er en dyr bil i veligeholdelse . personligt ville jeg vælge et andet mærke da der hele tiden er rep på dem taler af erfaring har sidste år brugt 65000 kr på min og nu er toppakningen smuttet . Generator koster 12 kilo dieselpumpe 13 kilo osv Men det koster at rejse på 1 klasse

  • #9   29. jul 2012 Det er kun en dyr bil i vedligeholdelse hvis den har været kørt af flere forskellige taxachauffører som alle har behandlet den som en ''Ferrai''..

    De kan være rigtige dyre at have, og de kan være rigtig billige at have.. det kommer an på hvordan de er blevet behandlet før i tiden.. Jeg ville personligt ikke være nervøs, så længe man køber med hjernen.. Og jaja, jeg ved godt at jeg er ung og naiv.


  • #10   29. jul 2012 Som der er blevet nævnt så skal den skifte blødt i gearene, converterne har det med at blive slidte, og så vil det bare blive værre og værre.

    Jeg ville personligt heller ikke være nervøs for at købe sådan en bil, og så dyr er den nu heller ikke i forhold til andre biler som bmw og audi/vw, der er lige de vandkølede generator som er ret dyre, men ellers synes jeg nu det er meget tilsvarende.


Kommentér på:
Køb af mercedes w211

Annonce