{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mazda 323f
  • #1   29. jul 2012 jada...

• #2   29. jul 2012 Er det ikke bare en Mazda 323F hatchback i 5-dørs?

• #3   29. jul 2012 Hmmh, den er sku lidt tricky egentlig... Har ikke rigtigt størrelse som en stc, mens nogle kalder den 5dr hatchback og andre en wagon...

• #5   30. jul 2012 Den er sgu lidt svær ja.
    Havde det været min bil så kunne jeg godt finde på og kalde den en stationcar.

Det lidt ligesom en Volvo V40.
    Den bliver ihvertfald kaldt en stationcar. Men den duer slet ikke til det. da bagagerummet ikke er så stort igen. Og tar skærmkasserne til baghjulene alt pladsen.

• #6   30. jul 2012 Det er en 5 dørs hatchback, ikke nogen stationcar

• #7   30. jul 2012 Kan kun supplere med at modelbetegnelsen for den, er Mazda 323F BJ. Jeg har selv haft en, og jeg vil nu vurdere det til at være en stationcar. Problemet opstår lidt i, at man ikke kan få den i hverken sedan eller "almindelig" 5 dørs. Så hedder den nemlig ikke "F" mere. Men udefra vil jeg sige at den gerne vil være en stationcar.

Falco. Man kan jo ikke vurdere om en bil er en stationcar ud fra hvor meget der kan være i bagagerummet. Så vil du heller ikke mene at en skoda fabia stationcar er en stationcar, da der ikke kan være lige så meget som i f.eks. en mercedes E-klasse?

Svenskeren

• #8   30. jul 2012 Svenskeren .
    En skoda fabia combi?. Jeg kender ikke bilen, men jeg gætter på bagagerummet er bedre designet? smiley
    Misforstå mig ikke.. Jeg har intet i imod volvo. De laver fine biler.
    V40`ern er bare ikke vellykket som stationcar.

Men var det min Mazda, så ville jeg kalde den for stationcar.

Kommentér på:
Mazda 323f

Annonce