{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  progressiv sænknings fjeder, hvad er op og ned??
  • #1   9. aug 2012 kan de ikke kun vende på en måde,

• #2   9. aug 2012 Nu er jeg ikke sikker, men burde det ikke være lige meget? I mit hoved er det ligegyldigt om den "blødere" del er i top eller i bund - det er stadig den blødere del der bliver aktiveret først.

• #3   9. aug 2012 nej,det er ikke ligemeget hvordan de vender hvis ikke ringene er helt ens

• #4   9. aug 2012 Hvis der er størrelsesforskel er det selvfølgelig ikke ligemeget hvilken vej de vender, men det melder historien ikke noget om.

• #5   9. aug 2012 der skal kun læses og forståes, det der står ;o)

fjedrene er samme diameter hele vejen. men som beskrevet, er der forskel på at de er tættere ringene, og blødere i den ene ende = progressive.

jeg ser det sådan her: hvis den bløde ende op af, og så bliver dette jo presset sammen først, og der affjedres direkte under karossen. vender de ned af, flyttes punktet for affjedringen længere ned mod vejen. dernæst, så er ka det måske påvirke camber vinklen, når man ser på hvor fjedrene "starter og slutter"... om det så er bilmodel bestemt eller hvad, aner jeg ikke, håber der var en klog person der vidste at man f.eks altid gjorde det på en bestemt måde... har selvfølgelig googlet, og der er en del forskellige meninger rundt omkring...

Kommentér på:
progressiv sænknings fjeder, hvad er op og ned??

Annonce