{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
756 visninger | Oprettet:

"Advarsel"-funktion ligesom "stem ud" {{forumTopicSubject}}

Hey BG.
Jeg er personlig pisse træt af at se folk der gang på gang laver så intetsigende og elendige overskrifter, som "se her", "hjælp", "arr", hva nu" osv osv.
Hvis man ikke er gammel nok til at vide hvad ordet "overskrift" betyder, synes jeg at man skulle finde et andet sted at lege!
Nå, men jeg tænkte på om man ikke kunne lave en funktion, hvor brugere kunne give andre brugere en "advarsel", i stil med "stem ud" funktionen!
Synes det ville være dybt åndsvagt at stemme en bruger ud, grundet en dårlig overskrift, men ville gerne give personen en advarsel!
På samme måde som en advarsel ville være på plads, når forumreglerne bliver brudt, hvilket jeg synes sker lidt for ofte!
Kan i andre brugere følge mig? Og hvad mener admins?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  "Advarsel"-funktion ligesom "stem ud"
  • #1   17. mar 2006 Anders t har en fryse pistol...den er ret sej...men tror ikke det er smart hvis vi alle har én;-)

• #2   17. mar 2006 Syns det er en fed ide, men man bør kun kan stemme en gang pr bil, pr. registreret IP - Så jeg ikk kan stemme "Advarsel" På dig 10 gange på 2 minutter.. smiley

Men syns det lyder som en go ide, man sku bare ha 50 advarsler, så er det frys i 5 dage og 100 er sletning a bruger!

• #3   17. mar 2006 Haha - Og han bruger den med glæde!
    Ej, ved ikk om det var ham det frøs mig engang, det var hvertfald skod, fori den ting i marked jeg var ved at købe var solgt da jeg havde lært oa opføre mig ordentligt.. smiley

• #4   17. mar 2006 Hvis du vil ha adminds mening hvad med at skrive til dem så? i stedet for at oprette et indlæg?

\\David

• #5   17. mar 2006 admins*

• #6   17. mar 2006 David: Eftersom det er et offentligt forum, vil jeg mene at "flertallet" herinde har ligeså meget at skulle have sagt, som admins! Og hvis samtalen kun foregår mellem admins og mig, får andre brugere -evt berørte- ikke mulighed for at følge med i "debatten"!
    Kan se at "Anders" er ganske effektiv, og at han flere gange gør opmærksom på "manglende overskrift", hvilket er fuldt forståeligt! Det er netop derfor jeg synes en "bruger"-advarsel ville være effektiv, så man rent faktisk kan se at andre brugere også føler at man begår sig forkert, og ikke bare føler det som en "admin-hetz"!

• #7   17. mar 2006 Også helt i orden smiley

• #8   17. mar 2006 God nok idé... Men tror sq ikke rigtig det vil fungere...

• #9   17. mar 2006 MK: Jeg tror det ville fungere ganske effektivt! En advarsel, behøver ikke at have nogle konsekvenser, men bare det at man kan se at andre brugere er utilfredse med éns opførsel, tror jeg ville få mange på "ret køl", fremfor en ud-stemme, eller admin-advarsel!
    Personligt ville jeg ihvertfald tænke mere over de ting jeg skrev, hvis andre brugere, via advarsler, gjorde mig opmærksom på min opførsel (eks)!

• #10   17. mar 2006 Hej Essal

Ideen er fin men ofte har folk herinde en tendens til at mene at alt ville kunne løses hvis man bare have en dims der kunne det og det?
    Hvis jeg som bruger er træt af en anden brugers opførsel er der 3 glimrende muligheder:
    1) Læser i retningslinjerne om hvad jeg kan gøre
    2) Skriver en besked til personen i en pæn tone og sige det direkte
    3) Skrive til en hjælpeadmin, så kigger de på det.
    Jeg vil derfor mene at den funktion er ganske overflødig + giver en masse indlæg om hvorfor andre folk har givet advarsler samt en masse skænderier.
    Jeg kender godt systemet og er ikke særligt begejstret. Især ikke når man kender publikummet på BG:

Mvh. Anders

Kommentér på:
"Advarsel"-funktion ligesom "stem ud"

Annonce