{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.851 visninger | Oprettet:

FUCKING LORTE TYVE! {{forumTopicSubject}}

Ja så var det min tur til at få stjålet min bil smiley Den blev stjålet tirsdag aften, og politiet fandt et par dage senere udbrændt smiley Hvordan fanden kan folk have så lidt respekt, for folks ejendele? Fatter det simpelthen ikk! Hvis det havde været en ''normal'' bil jeg havde haft, så ville det da stadig være træls, men når det er en bil som man har ofret så mange timer, penge, sved og tåre på, så synes jeg sgu ikke at man kan gøre sådan noget smiley

Men R.I.P min elskede Celica - Du vil altid blive husket smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  FUCKING LORTE TYVE!
  • #1   12. aug 2012 det er bare ikke rigtigt..

• #2   12. aug 2012 Trist..:( Den var eller rigtig fin!..

• #3   12. aug 2012 smiley

• #4   12. aug 2012 Det skulle kraftedme skydes dem der gør det!

• #5   12. aug 2012 Forbandet idioter! - en skam at politiet ikke kan finde de ansvarlige, så de kunne blive stillet til ansvar for deres handling, som de har gjort med den ellers super lækre celica! .. Så den lige dagen inden, altså mandag i Skanderborg, ved en 2-3 tiden.

• #6   12. aug 2012 Well, de skal nok finde frem til hvem der har brændt den, forsikrings selvskaber er ved og have nogle ret gode metoder, selv ved udbrændte biler.

• #7   12. aug 2012 Nej Nej Nej hvor er det bare synd man, de sku satme ha det glatte lag.

• Brian  S
    Brian S Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 862
    #8   12. aug 2012 Hvorfor trackede du den ikke bare. og fandt den med det samme ???

Selvfølgelig havde du da en gps tracker i den. det har man jo i alt man har kært...

• #9   12. aug 2012 kunne være jegsku komme i gang med og sikre min celica lidt r.i.p din celica var sipelthen en drømme bil selv om forssikringen nok ska give en ret stor pose penge for den er det jo bare ikke det samme efter alle de timer der lagt i den bill:s

• #10   12. aug 2012 Har du tegnet ekstra forsikring på den ?

• #11   12. aug 2012 Fuck hvor nederen smiley

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.712
    #12   12. aug 2012 Brian S ynder du at sparke til folk der ligger ned også. Du sidder garanteret også og piner små edderkopper og larver hver dag.

Michael det er sgu ærgerligt at høre. Og ja desværre vil man aldrig kunne få dækket alle de timer og energi man har lagt i det. Må sgu ikke have været rart at opdage den bare var væk. Og slet ikke at finde den udbrændt efterfølgende.
    Var den helt væk eller kunne du se om der var havet dele af den ?

• #13   12. aug 2012 Puha, får helt ondt af dig smiley den var sku fin den celica!

• #14   12. aug 2012 det værste er sku nok den kamp man skal have med forsikringen...
    jeg fik stjålet alt i hytten for snart en måned siden, og jeg har først modtaget de sidste papire nu, efter fandens masse opringinger!
    det bare noget der går sløvt!
    Ked af at høre du fik bøffet vognen, det sku ik sjovt sådan noget smiley

• #15   12. aug 2012 Tusind tak for de pæne tanker og ord alle sammen.

Hvis jeg vidste hvem der havde gjort det, ja så ved jeg sgu ikk have jeg ville gøre ved dem. Ihvertfald noget jeg ikke må skrive på et offentligt forum smiley Men heldigvis havde jeg jo både kasko og ekstra forsikring på den, men som mange af jer siger så er det bare ikke det samme. Den var jo lidt lige som et barn for mig, da det er den først bil jeg har bygget og det kan penge ikke opveje smiley Men håber bare at politiet finder de skyldige, men chancen for det er nok ikke særlig stor smiley

Igen tak for de pæne ord alle sammen og opbakningen.

• #16   12. aug 2012 > Beebop k

Det er jeg virkelig ked af at høre, kan jo sætte mig ind i sagen nu. Har aldrig før fået stjålet noget, så hvorfor fanden skulle det lige være min bil når de uheldigvis skete?
    Men igen, det kan man jo aldrig holde for men frem over ryger der sgu en tracker på mine biler. Andet er der næsten ikke at gøre, når folk er så hensynsløse smiley

• #17   12. aug 2012 > Casper k

Ved det faktisk ikke endnu, for den står lige pt i Kolding hos et værksted der, hvor forsikrings manden så skal kigge på den i næste uge. Men med de oplysninger jeg har fået, så burde der vist ikke mangle noget? Men ved jo aldrig, skal ihvertfald ned og se den på mandag når værkstedet har åben smiley

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

#18   12. aug 2012 Bliver sgu ikke rart at skulle ned og se på. Men lyder bare tosset at stjæle den blot for at brænde den af kun

• #19   12. aug 2012 Hvordan har de stjålet den, der er jo ret god startspær i sådan en.

• #20   12. aug 2012 > Casper k

Ja det er lige det, men er nød til det smiley
    Men ja det lyder nemlig fuldstændig sindsygt? Om det har været misundelse, eller et eller andet ved jeg ikk, men kan jo også være at de har taget anlæg osv. Ved det ikke endnu smiley

• #21   12. aug 2012 > K-FINN

Jeg aner det ikk smiley

• #22   12. aug 2012 Altså hvorfor tage en såden bil der. De hved kød godt at de aldrig kan komme af med den. Er det nogen der ikke kan lide dig der bare har stjålet den for at så brænde den af? Mennesker er onde.

• #23   12. aug 2012 Michael K. Yup det satme noget røv, tingene bliver ik det samme, og man bliver sku mistroisk over for folk!

hvordan og hvorfor Folk stjæler noget, det ka man ik lige give svar på altid!

• #24   12. aug 2012 Fandme syndt, ellers kanon flot bil.

• #26   12. aug 2012 Det er sgu trist at hører.

• #27   12. aug 2012 Træls fik selv stjålet min gamle polo, dog blev den fundet i god behold, og de fandt også tyvene, men de fik jo nærmest ingen straf. Siden har jeg haft tracker og stor alarm i..., ja og så kan det ikke anbefales at pille ved den om natten, man er vel elektriker:)

• #28   12. aug 2012 Jeg ville foreslå at du får mere end én tracker i, hvia du får modet til at bygge en mu speciel bil smiley

Men det da røv sygt at få den stjålet!

• #29   12. aug 2012 Skær en vange op og smid en tracker der i, men bagklog kan man altid være smiley

• #30   12. aug 2012 Syntes sgu det hele lyder lidt underligt. Ikke for at mistænke dig for noget men.

1; du ville sælge den
    2; sådan en nyere celica er næsten umulig at stjæle med mindre du har nøglerne
    3; de har hugget den + brændt den? Why?

• #31   12. aug 2012 Jeg kondolerer, det var virkelig flot og gennemført Celica.

Håber tyvene bliver fanget og får deres straf!

• Kasper T
    Kasper T Tilmeldt:
    jul 2012

Biler: 3 Svar: 347
    #32   12. aug 2012 Martin - sikke en trist konklution at komme med.

Michael - det gør mig virkelig ondt. Kan ikke sætte mig ind i det, da jeg ikke har stået i dit sted før, men fuck det må være trist.....

• Kasper T
    Kasper T Tilmeldt:
    jul 2012

#33   12. aug 2012 Det er iøvrigt ikke umuligt at stjæle den slags biler. De helt prof kan jo selv stjæle de elektronisk startede biler! Hvilket er fuldkommen sygt.

• Kasper T
    Kasper T Tilmeldt:
    jul 2012

#34   12. aug 2012 Ikke for at tage nogen part - ja det lyder ret mærkeligt MEN...
    Der er kan være flere grunde til, at det ikke blev offentlig gjort i tirsdags.
    Hvis nu tyven er på bilgalleri, og bliver gjort bekendt med, at der er en masse der kender til den stjålne bil, så kan det få ham til at panikke og netop sætte ild til den for at skille sig af med den.
    Det kan være politiets egen idé at det ikke skulle offentligøres for ikke at skade deres efterforskning.

Lad mig sige det sådan, at det nok er det jeg håber på smiley For ellers er Michael jo én af grundende til at vi har så høje forsikringer smiley

• Kasper T
    Kasper T Tilmeldt:
    jul 2012

#35   12. aug 2012 Ja vi må da håbe der kommer en afklaring smiley Og en straf til tyven. Det er simpelthen unødvendigt at snuppe andre folks ting...

• Brian  S
    Brian S Tilmeldt:
    jan 2012

#36   12. aug 2012 @Kasper k.

Jeg sparker IKKE til dem der ligger ned. Men kan ikke lade være med at grine lidt af dem der ofre en million på anlæg,alufælge.specialsæder og andet gejl. og så ikke vil ofre 2000,- på den mest effektive "find min bil igen hurtigt" anordning.

Disse indlæg laver jeg hver gang der er et indlæg om en stjålet bil,mc,båd ect.

Og DU burde opfatte "sparket" som en venlig opfordring til at DU bestiller en tracker til din bil I DAG !!

Der bliver stjålet køretøjer hver dag. Det eneste vi kan gøre er at prøve at forhindre at vores kæreste eje forsvinder....

Det er synd for ham hvis faldskærm ikke folder sig ud. Men ham der springer ud uden skærm .... ham er det vel ikke synd for.. eller hvá smiley

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

#37   12. aug 2012 Hold da kæft hvor er folk tåbelige at høre på det er da til at kaste op over.
    Brian jeg håber da du en dag bliver kørt ned så kan jeg bagefter stå og være bagklog og fortælle dig du nok skulle have set dig bedre for.

Og brækker mig af at se på folks kommentarer om forsikringssvindel. Det er sgu usselt.

• #38   12. aug 2012 men alligevel ikke uset.. og nu kender jeg ikke manden eller noget som helst men som andre skriver, ville det her forum nok være det første sted jeg ville skrive på hvis min bil var blevet stjålet og så er det bare altid lidt pudsigt når biler der har været til salg i 6 mdr. + bliver stjålet og brændt. og det sker ret ofte syntes jeg. ?? :O.

• #39   12. aug 2012 og form første gang i langtid er den ikke til salg herinde længere??. hmm. men ja det er da træl at få stjålet sine ting!

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

#40   12. aug 2012 Steffen og tror du så også selv manden overhovedet havde lavet dette indlæg.

Sgu en underlig holdning folk har nu til dags.

• #41   12. aug 2012 Når i ofrer så mange penge på jeres bil, hvorfor fanden bruger i så ikke en tusse på at sætte GPS tracker i, eller startspær der virker? Fatter jer sgu ikke.

• #42   12. aug 2012 Forsikringen læser også salgannoncer og BG...........

• #43   12. aug 2012 Politiets efterforskning, hehe............... go joke der.

• Kasper T
    Kasper T Tilmeldt:
    jul 2012

#44   12. aug 2012 Okay... Ja for nogen skal altig jo skæres ud i pap smiley

Tyveri fra personer og biler mv.

Hvilke oplysninger skal politiet bruge?
    Politiet har i forbindelse med sagens behandling brug for oplysninger om dit personnummer, navn, telefonnummer, adresse, forsikringsselskab og policenummer, gerningssted, gerningstidspunkt, oplysninger om de stjålne genstande samt andre oplysninger, som i det konkrete tilfælde er relevante for politiets efterforskning.

• Kasper T
    Kasper T Tilmeldt:
    jul 2012

#45   12. aug 2012 Allan - Gå ind på politi.dk - der er en masse skægge jokes for en som dig.

• #46   12. aug 2012 Skægge mener du vel.
    Hvad er det for jokes, nogen ansatte i polisen du mener?
    Kender da et par af de jokes privat.

• Kasper T
    Kasper T Tilmeldt:
    jul 2012

#47   12. aug 2012 Jeg vidste ikke, at en mand på 50 kunne gå i så små sko. Ja det var "skægge" jeg mente. Og det er rettet, så du bedre kan læse og forstå ovenstående.

• Kasper T
    Kasper T Tilmeldt:
    jul 2012

#48   12. aug 2012 Apropos når vi snakker om at alting skal skæres ud smiley

• #49   12. aug 2012 45 er ikke små sko.
    Men anyway, politiet efterforsker ikke biltyverier særlig intensivt, de kan faktisk finde på at sige de ikke har tid til at komme, selv om man står og ser nogen brække ind i en bil.

• Kasper T
    Kasper T Tilmeldt:
    jul 2012

#50   12. aug 2012 Det ændre ikke faktummet, at de på den ene eller anden måde har en efterforskning. Men det var nu ikke noget der skulle udspecificeres smiley
    Det var bare mit vilde gæt.

• #51   12. aug 2012 Har flere gange ringet til politiet, men bliver straks stoppet af en grønskolling der skal ha alle mulige irelevante oplysninger, hvorefter han til sidst spørger; "og du kører bag dem nu siger du"? Nej, de er drejet af for 3 min siden siger jeg så. Spildt ulejlighed, igen.
    Jeg skulle ha ringet 112 siger han så.

• Kasper T
    Kasper T Tilmeldt:
    jul 2012

#52   12. aug 2012 Ja i mange siturationer er det danske politi ikke noget at råbe hurra over.

• Brian  S
    Brian S Tilmeldt:
    jan 2012

#53   12. aug 2012 @Casper K.

Man er ikke bagklog, hvis man griner af en som er blevet kørt ned bagfra. Når vedkommende 1000 gange har fået af vide hvordan han for bitte små midler kunne undgå denne situation.....

Og begrebet "solgt til forsikringen" slipper vi aldrig af med ( ikke at jeg tror at der er svindel i denne sag, blot en generel holdning)

• #54   12. aug 2012 Fuck hvor surt.

Satme ellers en lækker øse

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

#55   12. aug 2012 Brian hvem snakkede om at blive kørt ned bagfra ?

• #56   12. aug 2012 Ved sgu næsten ikke hva jeg skal sige? gider ikk kommentere på de negative ting i dette, da jeg stadig er meget chokeret over at folk har så lidt respekt for andres folks ting. Og grunden til at jeg ikk skrev før at den var fundet igen, er at jeg simplethen ikk har tænkt på det? Har kørt rundt for at lede efter den, næsten alle vegne, så hvornår skulle jeg have tid til at skrive herinde? Det hjælper jo ikke noget alligevel? Fulgte politiets råd om at lede selv. Men igen tak til at alle jer som dele de triste tanker med mig, det er rart at vide at andre kan sætte sig ind i hvordan det er smiley Men hvis nogen høre noget om nogen som snakker om de ved noget om denne sag, bedes de kontakte mig hurtigst muligt, for vil virkelig gerne have fat i personen eller personerne som har gjort dette smiley Tak herfra

• #57   12. aug 2012 Det havde taget mnax 5 min på din smartphone at lave et indlæg, max.

• #58   13. aug 2012 Bilgalleri er ikke alt? Så hvis man får stjålet noget, så er man mistænkelig fordi man ikke opretter et emne på bilgalleri?

Der er vidst nogle som får stå pik af sådanne emner eller hvad sker der.. Det er da ligegyldigt..

• #59   13. aug 2012 en skam folk er så langfingrede i dag smiley ellers en super fin vogn.

• #62   16. aug 2012 Hvorfor skulle folk bruge tid på at stjæle en bil, med startspære - for så at futte den af? Lyder satme underligt....

• #63   16. aug 2012 det er det da overhovedet ikke.... eller..

• #64   19. aug 2012 Man har vel kør i den og så var det ikke sjovt mere og så skal den futtes af fordi fingeraftryk samt genetiske spor så er borte med blæsten om man så må sige.

• #65   7. sep 2012 Jeg er virkelig ked af at høre at din bil er brændt af!
    dem der har nakket bilen skulle du have dem til at bygge bilen om og betale glidet og efter det skal man BARE SKYDE DEM i benet så de kan mærke vrede i dig og skyd løs på benet!

• #66   9. sep 2012 Ja jeg fatter heller ikke helt det der med at en tracker koster så lidt, men folk undlader det alligevel i en bil de har stoppet rigtig mange timer og penge i smiley
    Ærgerligt er det sgu.

• #67   10. sep 2012 en tracker kan scrambles på under 5 sekunder. En startspærre kan snydes på 10 sekunder. En alarm kan deaktiveres på under 10 sekunder og bilen kan startes på under 1 minut. Alt i alt vil det tage under 2 minutter fra man ser bilen til man kører væk i den.

En Tracker er falsk tryghed lige som startspærre og laserskårne 3D nøgler... For 15 år siden var jeg en røv af rang og var med til utallige biltyverier i Københavns lufthavn. Det var altid bestillingsarbejde om det så bare var fælgene de ville have. Den bande havde en som kunne opfange transponderkoden. Samtidig kunne en anden deaktivere alle alarmer og jeg mener alle. Og den sidste kunne komme ind i bilen og starte den på under 1 minut. Det går meget stærkere end i tror og tyvene er desværre meget mere intelligente end i regner dem for. Jeg er hverken stolt af min fortid eller ønsker at stemples for dette for jeg har taget den tur jeg skulle og forsøgt at undskylde for de mennesker jeg gik sammen med den gang. Men faktum er vil biltyven have din bil får han den. Om han så skal holde øje med den i ugevis.

• #69   10. sep 2012 Gone in 60 seconds

• #70   10. sep 2012 jeg siger bare at det sjældent er en person der stjæler en bil hvis der er tale om lidt mere specielle biler. I de tilfælde jeg nævner var det mercedes, bmw, audi med flere luksusbiler... uzi'en var ikke til at styre så vi måtte nøjes med MP5

• #71   12. sep 2012 selvom den er brændt, finder de ud af hvordan den er stjålet, og hvis nogen har stjålet den, plejer de at rippe den først, er den ik det, sys jeg det lugter lidt,

• #72   12. sep 2012 Det er godtnok ærgeligt. Håber du finder den i god behold eller nogle gør.

Jeg fik totaltskadet min bil ude foran mit hus - Der kom politi afspærring på bilen o.lign. men alligevel fik folk ideen om min bil var en gavebod og stjal alt smiley

• #73   12. sep 2012 Rene, den er da fundet?? han skriver i linie to bilen er fundet udbrændt smiley

• #74   12. sep 2012 Jubidition>> Men har man en bil man er glad for, kan man i det mindste gøre hvad man kan for at sikre den... Ja de kan da scrambles... Og kan de ikke bryde startspærren kan de tage den på et fejeblad... Man kan altid gøre noget! Men man kan også gøre det så besværligt som muligt...

Et par skjulte kontakter på de rigtige ledninger er også en ret god løsning smiley

• #75   12. sep 2012 Ham X, vi er helt enige om at man må gøre det man føler nødvendigt. En enkelt skjult kontakt til benzinpumpen ville jo være nok smiley

• #76   13. sep 2012 Tja et sted i min bil sidder der en lille vippe kontakt. vipper jeg den den ene vej virker benzin pumpen. vipper jeg den den anden vej virker den ikke.

• #77   2. dec 2012 hejsa, nu har jeg kigget lidt på din profil og du skriver måske lidt for mange informationer om dig selv, jeg var ude for det samme for nogle år tilbage, jeg fandt så ud af at det var en på Bg som havde fundet frem til bilen da jeg havde skrevet i hvilken by jeg boede, jeg havde så samtidigt nogle fælge tilsalg og havde skrevet tlf i annoncen og vupti så har man adressen hvor tingene er, jeg har nu slettet mine biler fra bg da det er for let at finde frem til hvor og hvad man har. Føler med dig.

• #78   2. dec 2012 Han blev så heldigvis fanget af politiet hvor de fandt skroget af min buil sammen med andres biler, han sagde rent ud til politiet at han brugte bg til at finde frem til de ting han skulle bruge

• #79   2. dec 2012 Sur røv. Forbered dig på en evt kamp med din forsikring.Flere af dem har den holdning at man ikke kan stjæle en bil med startspærre uden en nøgle smiley

Kommentér på:
FUCKING LORTE TYVE!

Annonce