{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.302 visninger | Oprettet:

Mark til markræs {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har undersøgt på nettet, men synes ikke rigtig jeg kan finde nogle steder hvor man kan leje en mark.

Nogle der kender nogle steder man kan leje for nogle timer.?
Har selv biler og det skulle gerne ligge i Midtjylland.

Mvh
Morten

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mark til markræs
  • #1   22. aug 2012 www.lej-en-mark.dk

• #2   22. aug 2012 Kør op til den nærmeste gård og spørg har altid fået et ja og de fleste landmænd er sku pisse flinke.
    For de vil hellere have man spørg frem for bare at gøre det

• #3   22. aug 2012 Jeg kender mange marker du kan fræse op ? gratis bare gi dem en flask rødvin og samle tingene op i river af smiley

• #4   11. dec 2014 Jeg vil rigtig gerne følge op på denne tråd, da jeg desperat leder efter en mark og nogle drenge som har lyst til at stille op til lidt markræs i et nyt tv-program smiley

Jeg er ved at udvilke et nyt tv-program med Hella Joof og Karen Thisted.
    Damerne kunne virkelig godt tænke sig at møde nogle mænd med benzin i blodet.

Jeg er derfor meget interesseret i at høre, om i kender en ejer af en mark, hvor der køres markræs? Eller nogle unge fyre har lyst til at stille op til lidt ræs?

Vi betaler selvfølgelig leje af mark!

Jeg ville blive super glad, hvis nogen kunne hjælpe mig herinde. Man er også velkommen til at kontakte mig på nedenstående oplysninger - alle samtaler er helt uforpligtende!

tusind tak

Stine Winskel
    Journalistpraktikant

Koncern tv- og filmproduktion
    Baldersgade 4
    2200 København N

Mobil: 6130 2404
    Mail: stwi@koncern.dk

• #5   11. dec 2014 #4 Hvorfor ikke kontakte nogen af de steder, hvor der i forvejen køres folkeræs - banerne bruges om regel kun nogle få dage/måned, men der er da lidt sikkerhed og div. faciliteter, som f.eks adgang til toilet og evt. mad og drikke mv.

Evt. kan I også låne nogle biler, hvor sikkerhedsudstyret er i orden + få lidt instruktion.

Hva med at kontakte f.eks Bowler-Tage?

Kommentér på:
Mark til markræs

Annonce