Mercedes benz 190D hyler? {{forumTopicSubject}}
Jeg har sådan en 190 2,5 D som har lidt problemer med udstødningsrøret(som i kan se i mit fotoalbum). Nu har jeg for 4. gang strammet det op med ståltråd .. Da jeg pt ikke lige har råd til at købe nyt forrør og mellemrør.
Nu har jeg de sidste 2 gange strammet det så meget op, at den begynder at hyle(lyder som træt bagtøj) men det har vel intet at gøre med et træt bagtøj? ..
Jeg har spændt det op, så det sidder i spænd med bagpotten, da mellemrøret er knækket af bagpotte/det sidste led i røret.
Jeg ved virkelig ikke hvad der får den til at synge/hyle sådan.. kan det være fordi jernet glider mod hinanden? Eller fordi udstødningsgassen går halvvejs ind i den sidste del af udstødningsrøret og den anden halvdel af hullet ovenpå? Eller hvad? Jeg er fuldstændig blank for hvad det kan være ..
P.s det skal snarest muligst laves, men vil bare gerne hører nogle andre meninger? Om jeg evt kan ødelægge mere end der er?
- det skal så også siges, at det er så mørnet og træt, at det ikke er til at svejse i.
aug 2008
Følger: 11 Følgere: 32 Biler: 3 Emner: 59 Svar: 11.008
dec 2011
Følger: 42 Følgere: 43 Biler: 6 Emner: 2 Svar: 14
Mercedes benz 190D hyler?