{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Betaling af VIP..
  • #1   26. aug 2012 Så bruger man bare dankortet ;D

• #2   26. aug 2012 Ja det er jeg såmænd klar over, men nu er det ikke alle der er i besiddelse af dankort, smiley

• #4   26. aug 2012 ulrik L det er sku hørt jeg håber der er nogen kloge hoveder der sider der ude og læser med for det er sku noget fuck jeg har også MC debet kort men de vil ikke tage i mod det men hvad når mit vip høre op så er det slut for jeg betaler ikke en halv mil over min mobil for det

• #5   26. aug 2012 Ja det mangler vi - og så lige at man kan købe længere tid som før hvor man fik lidt rabat ved at købe 3mdr.

• #6   26. aug 2012 i kan bare lære at styre et dankort så mastercard overflødig... personlig bliver jeg ikke vip igen. gider ikke betale til en side hvor fordelene ved vip er så små og de fungtioner man ofte bruger vip til fungere så ringe

• #7   26. aug 2012 Køre bare igennem med mobilen.. ?

• #8   26. aug 2012 Det koster så det dobbelte på mobilen..

Ketil. Der er nogle her i landet som faktisk godt kan styre et dankort selv om de ikke har det mere, der er jo nogle der mistede en del penge på hus, etc under krisen.

Syntes den kommentar var temmelig overflødig. !

• #9   26. aug 2012 Hav snakker du da om ketil l s??? har da INTET at gøre med om man kan styre et Dankort. Der er en masse fordele ved et MC når man feks er meget i udlandet. Du er jo feks også dækket et evt tab hvis du køber en flyrejse og selvskabet i mellemtiden går nedenom og hjem, men det skal du nok lære med tiden - du er jo ung endnu smiley

• #10   26. aug 2012 Ketil har i det store hele ret i, at det oftest vil være fordi banken ikke tillader Dankort (eller man selv har erkendt, at man ikke kan styre det), at man har MC Debit. Det er i hvert fald tæt på 99 ud af 100 gange sådan.

Folk, der gerne vil have forsikringer og bedre mulighed for at bruge kort i udlandet, har som regel både VISA-Dankort og MC.

Man kan så have en holdning til, om det er folks egen skyld. Den diskussion vil jeg ikke blande mig i smiley

Kommentér på:
Betaling af VIP..

Annonce