{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Byd.. :(
  • #1   26. aug 2012 jeg byder altid fast skrotprisen uaset hva det er for en bil !! !:)

• #3   26. aug 2012 syntes det er fedt man kigger efter bil her på bg og 9 ud af de 10 biler jeg kiggede på r der ikke pris på men derimod et byd... ;S

• #4   26. aug 2012 Det er fordi folk herinde håber at man byder det dobbelte af, hvad den er værd. Og det sker jo ofte! NOT

• #5   26. aug 2012 Det er useriøse sælger der faktisk ikke ønsker at sælge men som bare mangler opmærksomhed....

• #6   26. aug 2012 Så kommer så spørgsmålet, hvem fanden byder på en bil de ikke har set IRL og/eller prøvekørt!?

• #7   26. aug 2012 Jeg fatter heller ikke den med at byde på noget de ikke har set på med egne øjne...

Bud burde være bindende ved lov.. Folk må sgu lette røven og komme ud og kigge og snakke om tingene.

• #8   26. aug 2012 Hamsteren* Jo men hvem fanden kører ud og ser en bil de ikke kender prisen på ?

• #9   26. aug 2012 Ja det er jo en af ulemperne ved nettet, hvor folk bare sidder bag skærmen og de ville sjældent tage ud og se på det de vil købe og hvis de gjorde vil de nok heller ikke prutte om prisen, det er ofte kun på nettet nogle folk gør men ikke i det virkele pulserende liv.
    i hvertfald ikke så kraftigt som de gør på nettet.

• #10   26. aug 2012 Johnny... Hvordan ved du at prisen du har budt er den rigtige inden du ser den?

• #11   26. aug 2012 johnny k

det er jo også derfor jeg skrev at de ikke ville sælge men bare manglede lidt opmærksomhed... smiley

• #12   26. aug 2012 Jamen hvorfor kører ud at se bilen hvis manden forventer 50000 for en rusten Fiat fra 95.
    Fordi man stadig kan kører derfra igen hvis det viser sig at bilen ikke lever op til den pris man har budt.

• #13   26. aug 2012 Hvis du har budt har du da budt... Så kan du da ikke lave om på det når du først står der... Sådan fungerer det ikke i min verden smiley Så kan du sgu bare skride igen

Men jeg sætter så osse pris på mine ting smiley

• #14   26. aug 2012 Der kommer helt automatisk til at stå BYD! på en annonce når man opretter en BYTTE-annonce. Det er det nye BG der er lavet sådan!

• #15   26. aug 2012 Ham X
    Hvis du eks byder 4000 for en bil, så er det faktisk et bindende bud! Vil manden sælge til den pris kan du hænges op på det.

• #16   26. aug 2012 Det kan man da godt. Hvor mange 100% ærlige mennesker er der efterhånden herinde når de prøver at sælge en gammel bil. har mange eksempler på at de lige glemmer at nævne ting som de håber køber overser..
    Vil lige hurtig nævne at der stadig er seriøse sælger så har vist kun fornærmet omkring 50% af alle bruger herinde smiley

• #17   26. aug 2012 Man byder stadig ikke på noget man har set.. så derfor skal der jo stå en pris... færdig bum....

• #18   26. aug 2012 tror grunden til at folk skriver byd, er fordi at de er "bange" for at sætte prisen for lavt, og eventuelt gå glip af et par hundrede kroner smiley

• #19   26. aug 2012 Folk vil have alt for meget for deres gamle biler. Der skrives BYD i håbet om der kommer en og byder den fuldstændig urealistiske pris som sælger mener bilen er værd.
    Det er ved at være så slemt at ældre biler er billigere ved forhandler end privat. Syg verden.

• #20   26. aug 2012 men det kan også være omvendt selv om man skriver den pris man ca vil have, og så tror nogle at alle har finans krise og underbyder fulstændigt latterligt uden at have set varren.. det syntes jeg er lige så latterligt!!

• #21   26. aug 2012 Er det kun mig, der syntes at BYD + smiley :S smiley smiley :# (generet overforbrug af smiles) og stavning som syz, n1, kewl osv hænger sammen?

Jeg har ikke min Calibra til salg, trods det fik jeg mail vedr en 'seriøs køber' , der faldte i den kategori. Han har budt det halve af hvad det koster få spjældhuse på ( budet var for hele bilen )

Hvordan skal man tage den slags seriøst?

Hvor mange ringe på en annonce i DBA hvor den starter med ' Hej dba. Byd på min Iphone 4s.....' - Er det ikke bare anden måde at sige ' hey mine forældre har købt mig IP4 - SE MIG - SE MIG ? ' smiley

/out

• #22   26. aug 2012 Michael P.
    det ikke engang løgn, har fundet flere gamle biler billigere hos forhandlere end herinde smiley

• #23   26. aug 2012 Jeg begynder at købe engros biler som min bor og jeg laver i stand. De kommer tilsalg herinde..

Så om 6 mdr når vi har solgt 3 kneppet golf 2 og 2 rådne punto så går jeg på pension;)

Ej det er sku utroligt.

• #24   26. aug 2012 folk ved jo hvad de vil have, men de skriver byd fordi de godt ved det er for højt sat.
    jeg har også sat min høj, men fordi jeg ved folk de kommer og byder under smiley
    men har skrevet en pris ogr de kan komme med et bud !! ( alt er jo til at forhandle )

• #25   26. aug 2012 kiggede på 4 golf IVer før jeg fandt min hos en forhandler billiger bedre og laver kilometer og med garanti......men ganeralt at sælge noget er svært og forhandlerne gider ikke have de brugte biler. de sælger jo fanme nye biler til 70.000 (up mii citygo) som køre fantastisk!
    Men sætter også altid selv pris og det var noget lort da jeg solgte min Land rover defender 3,8 v8 er troede ikke de var en skid værd så solgte den til 9000 viste sig senere at de billigste af den slags lå i 40.000 og så var de total udkørte......

• #26   26. aug 2012 Folk tror det er guld det de sælger..

• #27   26. aug 2012 Jeg byder bare lavt...så kommer folk jo ofte med en pris....

så det er et helt bevidst move fra min side, at risikere at fornærme sælger, når der bare står byd...

• #28   26. aug 2012 Folk ved ikke hvordan man handler...

Hvis de ekempel skriver 10.000 for en bil og bagefter skriver BYD,,, så må udgangspunktet jo være nedad... for ellers kunne de have skrevet en mindste pris..

Men når man så kikker tråden igennem, så sviner de folk til fordi de byder for lidt, og når så folk byder over deres pris, så skriver de stadig alt for lidt,,, smiley

Men efter 30 indlæg så accepterer de alligevel en pris som en af de første har budt, og så fatter jeg sgu hat....
    Og jeg mener også at hvis folk byder en pris og jeg accepterer så er det INTET til forhandling når man mødes....

Det er der heller ikke mange der fatter... Jeg havde en der kørte 200 km.. efter han havde budt på bilen og jeg havde accepteret prisen, da ham kom ville han have yderligere rabat på 6000,-kr. og jeg kunne så bare ønske ham god tur hjem...
    Så er de sgu selv uden om det..... de fjolser.....

• #29   26. aug 2012 haha...."Buggi Boy, var du interesseret til de 2500? For så er den din, ingen af de andre var seriøse"...

smiley

• #30   26. aug 2012 at folk ikke kan sætte en pris, er jo bare dumt af dem selv.. efter min mening..
    jeg skulle for ca 2 måneder siden finde en bille potte og køre i her og nu, og søgte mange steder, og ved søge kriterier, valgte jeg konsekvent priser fra 2000,- og op, for at undgå alle dem, til 0,- eller 1234,-

så ved ikke og sætte en realistisk pris, går man fandeme glip af mange potentielle købere. .

• #31   19. sep 2012 når jeg søger i marked så sætter jeg altid en minimums pris på 1500 da jeg ikke gider side og glo 20 sider med biler jeg tydeligt kan se ikke er i den pris gruppe jeg kigger efter.. og sortere dermed os useriøse byd annoncer fra

Kommentér på:
Byd.. :(

Annonce