{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.598 visninger | Oprettet:

Hmmmm... Det glemmer jeg ALDRIG !!! {{forumTopicSubject}}

Idag holdte jeg i et lyskryds og den lokale Brian kom op på siden af mig. Hans Seat 1, mer-end-bare-kedlig blev gasset voldsom op... JA JA BRIAN tænkte jeg, det her skal du nok fortryde. Så da der blev grøn, fik min bestefar Volvo fuld gas.
Tilsyneladene fortrød Brian på halvvejen, og ankom noget senere til det næste lyskryds.
Jeg rullede ned og sage MEGET kort til ham "Volvo T5" og kørte vidre...

Da jeg kørte hjem af, sad jeg endlig og fik lidt ondt af ham. Eller retter jeg kom til at tænke på for mange år siden. Var der en "Gammel nar" i en 600 AMG ting, der gjorde det samme ved mig....
FUCK DET GLEMMER JEG ALDRIG !!!!!!!!

Hvad med jer, hvordan var jeres første "Gammel mands skærm"

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hmmmm... Det glemmer jeg ALDRIG !!!
  • #1   28. aug 2012 Jeg har ikke tabt til nogle gamle mænd endnu smiley

• #2   28. aug 2012 Andreas D
    Bare rolig det kommer...

• #3   28. aug 2012 Har jeg heller ikke, tværtimod var der en ældre herre i en Volvo S60 2,5T, som blev lidt muggen over, at 106'eren i bakspejlet ikke blev mindre smiley

• #4   28. aug 2012 Så skal de gamle mænd når snart til at finde sig nogle hurtigtere biler, inde jeg selv blir gammel

• #5   28. aug 2012 haha, ja gamle mænd i nye biler...

• #6   28. aug 2012 hvorfor ondt af ham?? det er næsten sjovt at alle brianer køre rundt i møgvamle og som regel langsomme biler..

• #7   28. aug 2012 Kristian, det kunne jeg så tilsyneladende, følger også fint en Zafira OPC og andre større biler med 170-200 hk!
    Gearingen er god til acceleration, og så vejer den jo kun omkring 900 kg

• #8   28. aug 2012 Kristian O
    Nu har du godt bemærket han skriver "106'eren i bakspejlet ".. 106éren kender jo sin plads BAG VED VOLVOén *GGG*

• #9   28. aug 2012 Uha, du bliver slemt skuffet den dag der er en 106'er der vil lege med din Accord smiley

• #10   28. aug 2012 Der var engang en volvo der kørte ud foran mig, og jeg blæste op i det røde felt. Men nåede slet ikke at flytte foden til bremsen, før den var væk. Da jeg endelig kom i kontakt med den igen, så jeg bagklappen. Volvo S 80 T6 så blev jeg enig med mig selv om at det kunne han nok godt tillade sig smiley

• #11   28. aug 2012 Alexander,

- Jeg stiller gerne op til race med et styks volvo 850 T5 smiley

• #12   28. aug 2012 jeg vil gerne møde nogle volvoer så..... smiley

• #13   28. aug 2012 En T5 kan den lille løve nok ikke gabe over smiley

• #14   28. aug 2012 Den eneste ældre herre jeg har fået røv af er min kære fader i deres 9-3 SE 2,0t med 200hk. men det var jo også selvsagt. Ellers ingen for hvem fanden køre ræs i en ford stc med mindre man bare ved "den her kan jeg bare ikke tabe" hahah

• #16   28. aug 2012 Jeg holdte i et lyskryds for en del år siden i min gamle gule uno, da en 3 serie bmw ruller op på siden af mig og gasser godt op, det blev grønt og jeg trykkede til og bmwen blev sat godt af smiley han gloede også noget i næste kryds da jeg fortalte ham hvilken uno det var og jeg kørte med 1.3 i tryk...
    Det var nu ret skæg smiley

• #17   28. aug 2012 Abe B - Man har kun det sjov man selv laver jo smiley

• #18   1. sep 2012 Kan huske jeg holdt i et lyskryds med min gamle smadrede 405mi16, da der kom en gut i en CRX op på siden af mig og spillede kæk...gav ham baghjul, og da vi holdt for rødt igen gav han mig thumbs up og drejede derefter af....

Til gengæld har jeg så også prøvet at holde ved siden af en skramlet sierra der larmede ad H til, i min 525i 24v...tænkte "den tager jeg sgu nemt"...aner ikke hvad han havde under hjelmen, men det var alt andet end nemt, og jeg fik totalt røv...haha

• #19   1. sep 2012 Volvo er satme vogn der dur'! Har selv kørt en 2.5'er, og hold nu fast en fornøjelse.

• #20   1. sep 2012 For leden da jeg skulle i brugsen kørte jeg gennem vor lille by med 50 km/t. Bag mig kører en Mazda 323 F model larm og ungt præget. Ud af byen accelererer jeg så op mod de der 80 + moms. Ham den unge bag ser jo nok jeg har dobbelt udstødning på, og prøver at hægte sig på eller komme forbi. Hverken eller lykkedes rigtig for ham. Vi kommer så ind i en 60 km/t zone som har et ret skarpt og uoverskueligt højre sving. Han vælger så at overhale mig gennem svinget, jeg kører lidt over de tilladte 60 km/t, og han kører en hel del mere. Han skal så også i brugsen åbenbart, og spørger mig så.. Nå kan du ikke følge med ??
    Nej ikke på den måde der da.

• #21   1. sep 2012 At jeg ikke engang forsøgte..

• #22   24. sep 2012 Jeg fik også en gang min røv afleveret til mig, af en eller anden fyr i en gul T5 stc., oppe i nordsjælland. MØG irriterende, men så lærer man jo ydmyghed.

• #23   24. sep 2012 JJJaaaaaa T5 er sku overmagten *GGGG*

• #25   24. sep 2012 Doktor T

Jeg må næsten gå ud fra, dit profil billede stammer fra den historie... Det er vel kun en Nilfisk motor du køre rundt med .-)

• Rasmus G
    Rasmus G Tilmeldt:
    nov 2007

Følger: 6 Følgere: 5 Svar: 74
    #26   24. sep 2012 Har selv overrasket et par stykker i min gamle 240 2,3 AT, folk ser lidt sjove ud når man ligger fra land smiley

• #29   24. sep 2012 Alexander jeg stiller også gerne min 1500kg audi til rådighed til et race smiley

er endnu ikke blevet nuppet. men det er også sjældent jeg gider lege mellem de kære lyskryds smiley

• #30   24. sep 2012 Thomas, Det er der ved at være mange mærker der ikke gør, medmindre man lige har 1-2 mio at kaste efter en bil smiley
    Og Kristian O
    audien stiller også gerne op mod dine forældres 3,2 awd volvo smiley

• #32   24. sep 2012 Thomas K

min barndoms nabo er hans forældre ham der har bygget den GLT, den er bare i orden!

• #33   24. sep 2012 Har kun prøvet at køre fra en eller anden rigmand og hans mercedes i 205 gti - det var nu meget sjovt..

• #34   24. sep 2012 Nicolai M

Tag dig nu sammen.... Hvis det ikke var pga VOLVO Turbo, så havde det jo bare være en bovlam Audi .-) (Morskab kan forekomme)

Min store drøm er sku en Volvo S60 R AWD... Den er sku bare for lækker, og med det ny computerstyret AWD. Er det sku et slem farlig våben imod div bestfar biler

• #36   24. sep 2012 Det er en Garett Turbo, men den har siddet på en volvo..

Kristian o, jeg er som sagt frisk.. min laver 330hk ved std ladetryk (0,75 bar) på højt program kører den 1,5 bar.. så den trækker skam helt fint smiley

• #37   24. sep 2012 Jeg stiller nu også gerne op mod den 106'er med mit oliefyr med autogear. Er ret sikker på at min godt 200 diesel hypper og 1450kg vogn snildt æder sådan en 106.. Selv standard er den opgivet til 1,5s hurtigere til 100.

• #38   24. sep 2012 og sikkert med automat gear osv.. hvad vejer sådan en? min laver 480 ved 1,5 bar

• #39   24. sep 2012 kan godt lide du skriver vores om din forældres bil smiley

• #40   24. sep 2012 ja det er billigt atbo hjemme.. når man tænker på prisen på bilen osv taget i betragtning så går min vist som den skal..

• #41   25. sep 2012 Kristian O og Nicolai M

Ikke for at ødelægge jeres dag, men vi er sku begge velkomme til at stilde på til et race.
    jeg ved med 100% sikkerhed INGEN af jer vinder !!!

Min lille racer: 220 Hk og 162 Kg den er rimlig kvik .-)
    http://www.motorcykelgalleri.dk/galleri/19313-suzuki_gsxr_1000_1_baneged
    Skulle i få lyst, så lad os tage. Et par omgange på, den lokale racerbane.

• #42   25. sep 2012 Kristian O

2 grunde

1 for at vinde
    2 fordi han kan

smiley

• #43   25. sep 2012 enig Kristian ..
    Men har da en syver på hånden jeg kunne låne hvis det var, den sjukke nok give dig kamp til stregen smiley
    men FED cykel !

• #44   25. sep 2012 Det er godt nok nogen voldsomme volvoer i allesammen har smiley

• #45   25. sep 2012 Kristian O
    Biler er bare kedlig og sløve... Nej meninger var sådan bare, at få jer til at indse at power LANG fra er den afgørende fakter.

Den interne pisse kamp, i to har lige nu er helt hen i skoven. For jeg tror IKKE på i to har erfaring, nok til at stilde op i et ægte race. Om den ene har 100 Hk mere end den anden tvivler, jeg ret meget på får nogen indvirkning. For den ekstra 100 Hk vil bare gå op i dæk røg.

Jeg har selv 16 åres erfaring fra DragRace, RoadRacing, SuperMotard og Trail (Alle på to hjul)
    Alle mine cykler er top cykler med ALT hvad der kan købes af eletronik og affjedring. Hvis jeg kommer over på standart cykler falde mine tider hurtig 2-5 sek.

Så hvis vi snakker en "flad" standart bil.. med lidt mere power. Så tror jeg bare ikke på nogen af jer kan styre dem.
    Alene dækkene vil være nok til at afgøre et evn race. Jeg ved med 100% sikkerhed hvad min 0-100 Km/T tid ligger på i min Volvo. Og hvis jeg eller fik Slick på i stedet for gadedæk, er jeg ret sikker på den nok vil give en sted mellem 0.5-1 sek mindre.
    Jeg indrømmer gerne jeg har, RIGTIG svært ved at styre den 300 Hk jeg har. Og det er på tros, af min baggrund inden for motorsport.
    Det der nok gør bil noget, ustyrlig at jo helt klart. Det er en gadebil, uden nogen form for race opsætning.
    Jeg har prøvet flere racerbiler, og hver gang må jeg bare indse at gadebiler. Bare er for ringe i forhold til en racer. Skal en bil sættes op til race, altså med div afstivninger, affjedring, bremser mm. Så snakker vi måske 300-400.000,- og den slags biler finde man sku ikke mange af på gaden.

Jeg er tit blevet spurgt om det ikke bare, går sindsyg stærk på en racerbane. Manger tror det føles total sindsyg at køre 200-300 Km/T. Men nej det er faktis det mest afslappende af det. Farten kommer først, når man begynder at bremse. Forstået på den måde at vi (Racerkøre) ALTID forsøger at bremse 2 meter for sent. Men når der bliver bremset sent ind i et sving, så er det man skal arbejde for at slipper godt fra det. Det er så derfor min opfatelse af fart ligger i selve indbremsningen.

Jeg vil virklig håber for jer alle sammen. At i en dag får lov at prøve den "AHA" oplevese det er at indse. At power bare slet ikke er vejen frem, ok så længe vi snakker "lyskryds" race så er det. Men lige så snart der kommer sving, så er det ALT andet end motorkraft der afgør det hele.

• #46   25. sep 2012 4x4 Turbo..........( Nu 4x4 Biturbo )

Det er jo altid 2 gode grunde .-)
    Men skal det gå rigtig stærk, så er jeg igang med en helt anden for for racer.
    Nøgletal her er:
    180 Hk
    250 Kg
    370 Km/T
    9 G
    http://www.motorcykelgalleri.dk/fotoalbum/off_topic/16142-midget_mustang

ja ja ved godt det hverken er bil eller mc... Men det bliver OND !!!

• #47   25. sep 2012 Doktor T

Vi kan ikke blive mere enig, jeg vil bare håbe de 80%. inser hvad der er de gå glip af

• #48   25. sep 2012 Kristian O

Min verden er motorcykler... Og det med 100% sikkerhed der jeg er bedste. Jeg tvivler på mine evner i en bil er ret meget mere end 50% af mine evner på to hjul.
    og siden dette indlæg er om at komme først, så finder jeg motorcykler mere end relevant her.

Ang dine evner, så kan jeg jo ikke vide hvad du formår og ikke formår. Men som udgangspunkt i din profil. Så kan jeg kun gå ud fra din alder på 21 passer. Hvilket af gode grunde giver dig et ret begrændset antal år til at opnå erfaring.
    Kørekurser i Superbiler er sikkert meget godt. Men hvis man skal lære at køre bil eller mc. Så skal det IKKE være i/på køretøjer man på den ene eller anden måde er bange for at smadre.
    Jeg vil nok våge den påstand, at et racerløb. giver lige så meget, som en hel dag på et kørekurse. Forskelden er er nemlig at ALLE andre, er villig til at slå dig ihjel for selv at vinde (Overdrivelse kan forekomme)

Jo erfaring kan trækkes over i bil. To ting der afgør alt på en racerbane er overblik og beslutsomhed. Og de to ting vil altid være det samme, lige meget hvilket køretøj man bruger. Men som jeg skrev tidliger, så rækker mine evner sku ikke lige så lang i bil.

I England forsøgte man for en del år siden, at afgøre hvem der var bedst. Jeg tror det var 8 eller 10 SuperBike køre de bytte sæde med tilsvarende bil køre.
    Resultatet var sku ret skræmmende, da ALLE Superbike køre smadre billerne. Og de kære bilkøre kørte så langsom at det var pinlig. Dog vælte ingen af dem, men hele sagen er her. At MC køre kommer til at føle sig sindsyg trykke i en bil. Da man ikke skal tænke på at den kan vælte !!! (Ved god de kan, men sådan føler vi det ikke)
    De kære bil køre var mer eller midre skræmt over at sidde i det åbne og ret ubeskytte miljø som en mc nu engang er.
    Så afgørelsen var fra begge siden den samme.... De andre er total sindsyge, hvilker jeg kun kan give dem ret i .-) er er en grund til der altid er hegn omkring en racer bane... Og det er sku ikke for at holde folk ude, men for at beskytte omverden for disse tåber *GGG*

• #49   27. sep 2012 ja man får sig nogle billige grin af og til, også i en saab smiley

• #51   28. sep 2012 Digweed !

Nu var formålet, med denne tråd. At få jer alle sammen, til at tænke på. DA I SELV fik skærm.... Desvære er der så ikke ret mange, der har mod til at indrømme det.

Jeg indrømmer sku gerne, jeg har prøvet at bliver overrasket. I et lyskryds mere end en gang i mit liv..

• #53   28. sep 2012 Prøvede engang på vej ud af lundby, at en suzuki swift med xenon lys og alt mulig gejl lagde op til en overhaling med tilløb. Da han var oppe på siden af mig, trykkede jeg lidt til den. Så måtte han pænt blive bag ved. Haha.. Det skal lige siges at det var en lige bred vej, med rigtig godt udsyn. Så ingen fare smiley

• #54   28. sep 2012 jeg prøvede det selv på motor vejen i en renault traffic, da jeg troede jeg skulle overhale en bmw 535 d touring. Det sku jeg så ikke. haha det var fedt. Prøvede flere gange. Men den gik ikke..

• #55   28. sep 2012 Kom op i røven på en Audi TT cabrio meget tidlig forår. To seje drenge med huer, og taget nede. Jeg overhalede dem, og de gav gas... Det hjalp dem bare ikke, bimmeren smuttede forbi. Ved næste lyskryds, som var dobbelsporet, holdt de ved siden af mig. Rullede vinduet ned og sagde: Diesel.... Og de to fyre kiggede bare ned i bunden... He he

• #56   28. sep 2012 Kæft nogen gode historier da smiley
    Har noget fået mere baghjul end jeg har givet, men mine biler er jo så heller ikke lige til gaderæs...
    Og dog... Min gamle Patrol 260 med 2,8 td motor (lettere modificeret) har da tygget en Golf eller 3 gennem tiden... (pisse besværligt at pille dem ud af indsugningen) Nogen af dem var nok fordi de glemte at rulle vinduet op... Åbent vindue i sænket bil Vs. 3½" sidepipe, direkte fra møgskruet dieselmotor på hævet 4x4.... Lav selv tegnefilmen.... Sjov var det da smiley

• #57   30. sep 2012 Noget JEG ikke glemmer er engang vi var ude og køre et par stykker i bimmer.. Så kommer der også en lille Brian op i sin Pug.. Den ene bimmer havde 4.4 V8 og den anden den normale 2.0 R6. Da vi gassede op for at provokere ham kom jeg til at se over på en gammel mand i sin blå Liana.. Han sad og hoppede i sit sæde af begejstring. Og da der blev lavet en stående koger var han helt oppe og ringe. Hænderne op i glæde. Og han gjorde selvfølgelig alt han kunne for at følge med! Det var lige før han var med til at give den Pug røvfuld af bar begejstring. Et skud ville være, at manden var 60 år yngre for et øjeblik. Hans weekend var reddet! Dét glemmer jeg ikke!!! smiley

• #58   30. sep 2012 Jeg kørte med "aleksandar D" herinde fra i han alfa 75'er.
    Der kommer en m5 er op på siden og de snakker lidt frem
    Og tilbage, Aleksandar har ikke rørt speederen endnu, der bliver grønt, og lige så snart alfa'en er i 2, kunne han ikke følge med mere, vi så ham først 3 lyskryds længere nede.
    Han spurgte hvad der lå i? Aleksandar grinte bare og råbte, alfa min ven, alfa! 380 heste og jeg vejer en tredje del af hvad du vejer:)

God griner!

• #59   1. okt 2012 Alt det volvo T5 og R snak..
    De er jo som regel en krig om at komme ud af hullet pga. deres forhjuls træk og så har man bare sat dem af.

Selv Golf 5 R32 4Motion med DSG gearkasse fyret af med launch control, får ikke mig ud af hullet med min gamle bambus mercer med gammeldaws automatgear uden sport funktioner eller andet rakket udstyr smiley

Prøvede også en Volvo S80 T6 den model med V8er motor og 300+ hypper.
    Den fik da heller ikke lov at stikke af smiley
    Og når man sætter en Audi S6 quadro af, så bliver der godt nok luret en del på den gamle mercer smiley

Det er bare sjove sager, når man har en bil som ikke mange kender, men fra en tid hvor folk tænker at det er en sløv taxa og så bare kan give dem max røv smiley

• #60   1. okt 2012 Men så tager man lige en tur med sin kammerat Jacob i HANS mercer og så ved man at det er vilde sager smiley KÆFT den rykker mand smiley

http://www.youtube.com/watch?v=WGkkNh9sHDQ

• #61   1. okt 2012 Brabus. Jeg tror godt jeg kan ta dig. Ihvert fald tæt på. Men den er meget sød den mercer der..

• #62   1. okt 2012 Dennis H.

Jeg er total frisk på en prøve smiley
    V8er mod R6er begge med Automatgear smiley

• #63   1. okt 2012 Brabus - Tror sgu det er sådan en mercer min kammis fatter har, han kommer gerne på striben og lign og sætter nogle drengerøve på plads, det er lidt fedt smiley

Det sjoveste jeg selv har prøvet er at ligge og presse en S6 V10, og der var ingen tvivl, den fik ihvertfald også fuld hane.

• #65   1. okt 2012 Cralle .

Det er helt sikkert ikke sådan en mercer din fars kamme har.
    Den her er tunet af JTC med kompressor på en standart SL 6.0 AMG motor.
    Så den er ikke standart smiley
    Mener den smider mindst 800 Hypper og et moment som gør bagbroen og bagtøj skal efterspændes for hver 5 gang gassen har været i kælderen smiley

• #66   1. okt 2012 Brabus - tænkte også mere modellen, har ikke lige set videoen smiley kan ikke huske hvad den hedder, men samme model som din og med v8.

• #67   1. okt 2012 Min model er en W124 de laves i model betegnelser i alt fra 200D og op til 500E

Den du tænker på er derfor nok en 500E/E500 den har ekstra brede skærmkanter osv.
    Den findes dog også i en 400E/E420 som ligner de andre kedelige men dog også er en V8er bare med mindre power end 500eren.

Modellen er faktisk den første E klasse Mercedes da Mercedes E-Klasse betegnelsen første gang sås med W124er serien som jeg har.
    Før den tid, hed den blot mellem klassen eller 200-300 serien.
    og lillebroren hed så 190 som i dag kendes som C klassen.
    og ja store broderen heder så S klassen smiley

Men det er sikkert sådan en her din fars kammi har:

http://www.bilgalleri.dk/galleri/195368-mercedes_benz_e500_limited

Men selv sådan en rykker jeg fra, da min er 0-100 på 5,9 Sek. og en 500E/E500 gør det på 6,1 sek. min tager 270 på toppen og her er en 500 begrænset til 250 smiley

Jeg har et par gange kørt mod en 500 og udfaldet er altid jeg rykker den helt fra start af og hele vejen op til 100, men så kommer den lidt igen indtil omkring 200 hvor jeg så rykker fra igen.

• #68   1. okt 2012 Doktor T

Det er ikke min, det er ham Jacobs min kammerats der skal det smiley den på videoen.
    Men sådan er det jo når man leger med kræfter bilen ikke er tænkt til at kunne kapere fra start af smiley

Min egen klare dog fint de godt 300 hypper og 400 Nm. det er faktisk precis det modellen er bygget til 100% at skulle klare, men op till 400 Hk. er den godkendt til.
    Da AMG lavede en E60 AMG dengang med de 400 Hk.

Men den i videoern har jo fået langt mere end hvad man ellers designede bilen til, dog er mercedes netop et af de bilmærker der bedst holder til tuning med STANDART drivlinien smiley altså alm. gearkasse, trækaxler kadan ophæng osv.

Men hvis jeg havde eget væksted og en bil med 800 hypper, så kunne jeg godt leve med at skulle efterspænde lidt i ny og næ smiley meeen efter 5 gange var nok mere sådan en overdrivelse fremmer forståelsen ting smiley

• #69   1. okt 2012 trådstarter snakker også om andre pisse konkurrencer, men pisser endnu længere selv lige bagefter smiley

klasse læsning de damer smiley hold det nu bare på banerne.

• #70   1. okt 2012 Jeg glemmer aldrig et år hvor jeg var med mine forældre på vej til Italien, vi var tre Volvo'er med Campingvogn afsted, vi kørte i følgende rækkefølge 745TD, 740 og 940Ti (med chip), fordi den med mest overskud skulle bagerst.
    Campingvognene var mellem 465 og 540.
    Den bagerste havde fem personer, og en 540 campingvogn, med godt læs, men da vi kom til Kassel kaldte han op over walkien (det var moderne dengang), og sagde han skulle lige prøve...
    Sekundet efter kom Volvo med campingvogn hurtigt forbi, og trak pænt op ad bakkerne, det var måske ikke en sprint mod 200 km/t, men nærmere en præstation i at andre biler dengang ikke havde overskud til at accelerere op ad bakkerne, men denne var ligeglad og kørte bare, campingvogn eller ej.

BRABUS >> Jeg tror så ikke at du har prøvet en T6 med V8, da en T6 er en R6 Twin-Turbo: http://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_T6
    Men den har alligevel omkring de 300 HK (den første model 272 HK, og den trak da fint, men der er lidt morfar over den, især når den kun har en sløv 4-gearet automatgearkasse... men sjov det kan den godt være)...

• #71   1. okt 2012 Brian D

Nu er jeg ikke så voldsom volvo fan smiley
    Men jeg ved det var en af de nye 2010 model et elelr andet, der stod S80 bagpå og så ikke andet tror jeg.

Men jeg slog nummerpladen op på internettet og der stod Volvo S80 V8

Det var sådan en model her, men der stod hverken AWD eller V8:

http://www.youtube.com/watch?v=GN_aPQqk5OQ&feature=fvwrel

http://www.youtube.com/watch?v=Ap_XolJpm2k

• #72   1. okt 2012 Det kan sagtens være en V8, men det kan ikke både være en V8 og en T6 smiley

• #73   1. okt 2012 Brian D

Jeg troede blot V8eren hed T6... men ja det var en V8er den jeg kørte mod smiley
    Den har vist omkring lidt over 300 hypper, ved ikke med moment...

• #74   1. okt 2012 Helt i orden, Volvo's V8 er lavet af Yamaha: http://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_B8444S_engine

T6 er en "rigtig" Volvo-motor... smiley

• #75   1. okt 2012 BRABUS

T6ér en R6 med twin turbo... Ser evn under min T5ér, der er et par foto af en V8ér (Tilhøre en af mine venner)

Men det er sku en fed Brabus du har dig.... Jeg har også altid haft en svaghed for Brabus og AMG !!!!

• #76   2. okt 2012 Personligt gider jeg ikke køre race ved lyskryds, ikke lige der jeg får et kick smiley

Næh, det jeg synes er sjovt... det er når man kører på motorvejen og en person ligger oppe i røven på én på tilkørsel.

Så kører jeg automatisk det jeg må når jeg kommer på motorvejen. Personen som har lagt helt oppe i røven tror automatisk man kører speeder op med det samme, og derfor håber på en "gratis" tur, ved at kunne køre hurtigt uden at blive taget, når man ligger i røven på en anden.

De kan snildt køre bag ved mig i 5-10 km, før de så indser man ikke gasser op, før han sådan set har overhalet mig og trukket ind igen smiley
    Eller hvis det virkelig er en tåbe, som har lagt helt oppe i røven, så når han lige er oppe på siden smiley

Se det synes jeg er humor smiley

• #77   2. okt 2012 Kim M

Bliver folk ikke genrelt overrasket over at din Porsche ikke rykker hurtigere?
    Folk tror jeg at bare det er en porsche så køre den mindst 300 og accelerrrer som en rakket.
    Nu er din af den mere "rolige" motortype jo.

Jeg ville eks. nemt ryge fra dig og jeg tror måske vi begge ville være lige overrakset.
    Mig over at sætte en porsche så hurtigt af og dig over at en gammel mercer kan fyre så meget op under kedlerne smiley

• #78   2. okt 2012 hehe jeg havde lige fået polo'en og følte mig som kongen af vejen for den var jo sænket så den rigtig kunne køre hurtigt smiley
    men en dag fik den lidt gas på motorvejen på vej på arbejde og skulle til at overhale hvad jeg troede var en gammel skrammel pot, men fyren kiggede i bagspejlet og vinkede og væk var han..

lignede en gammel Hyundai eller sådan noget, efter det trak jeg pænt ind til højre...

• #79   2. okt 2012 Kørte engang i sådan en Hyundai varebil.
    Den kunne nok give de fleste nadre varebiler baghjul.
    Det var en trajet 2.7 V6er fra Coupen.

Den overraskede også en hel del må man sige.
    210 på toppen det er ikke alle varebiler der lige kommer derop smiley

• #80   2. okt 2012 Brabus. Det er ihvertfald nogle fede biler:)

• #81   3. okt 2012 BRABUS.

Nope, det betyder heller ikke noget for mig. Det er udseendet af en bil som drager mig, så er jeg rimelig ligeglad om den kører 4sek 0-100 eller 7sek.
    Bare det er under 10 smiley

Drømmebilen er også en 911, pengene sætter dog en begrænsninger, når man har andre hobbyer som er højere prioriteret smiley

Og nej jeg ville ikke blive overrasket, fordi jeg kører ikke ræs smiley
    Jeg kører og nyder omgivelserne, om det er med 80 eller 200, det er underordnet for mig. Det er stadig et transportmiddel for mig.

Men det er jo et evig debat punkt: Du får stiv pik af HK, og jeg gør det af designet.
    I bund og grund er det jo egentlig ligemeget hvordan man får en orgasme, bare at man får det! smiley

• #82   3. okt 2012 Men du har ret i at det er den mindste model Porsche har producereret fra 2002.

Så hvis jeg endelig skulle køre imod en Mercedes, så skulle det vel også være deres mindste model fra 2002? Hehe.

Klar? smiley

• #83   3. okt 2012 Kender godt det med hobbier, det koster det lort smiley
    Så det gælder om ikke at indvige sig selv til for mange af slagsen smiley

Kommentér på:
Hmmmm... Det glemmer jeg ALDRIG !!!

Annonce