Hmmmm... Det glemmer jeg ALDRIG !!! {{forumTopicSubject}}
Idag holdte jeg i et lyskryds og den lokale Brian kom op på siden af mig. Hans Seat 1, mer-end-bare-kedlig blev gasset voldsom op... JA JA BRIAN tænkte jeg, det her skal du nok fortryde. Så da der blev grøn, fik min bestefar Volvo fuld gas.
Tilsyneladene fortrød Brian på halvvejen, og ankom noget senere til det næste lyskryds.
Jeg rullede ned og sage MEGET kort til ham "Volvo T5" og kørte vidre...
Da jeg kørte hjem af, sad jeg endlig og fik lidt ondt af ham. Eller retter jeg kom til at tænke på for mange år siden. Var der en "Gammel nar" i en 600 AMG ting, der gjorde det samme ved mig....
FUCK DET GLEMMER JEG ALDRIG !!!!!!!!
Hvad med jer, hvordan var jeres første "Gammel mands skærm"
sep 2004
Følger: 58 Følgere: 67 Biler: 17 Emner: 143 Svar: 1.527
apr 2008
Følger: 23 Følgere: 30 Biler: 7 Emner: 38 Svar: 701
Bare rolig det kommer...
apr 2009
Følger: 33 Følgere: 30 Biler: 1 Emner: 60 Svar: 1.135
sep 2004
Følger: 58 Følgere: 67 Biler: 17 Emner: 143 Svar: 1.527
jan 2012
Følger: 50 Følgere: 54 Biler: 2 Emner: 106 Svar: 340
aug 2004
Følger: 7 Følgere: 5 Biler: 7 Emner: 120 Svar: 440
apr 2009
Følger: 33 Følgere: 30 Biler: 1 Emner: 60 Svar: 1.135
Gearingen er god til acceleration, og så vejer den jo kun omkring 900 kg
apr 2008
Følger: 23 Følgere: 30 Biler: 7 Emner: 38 Svar: 701
Nu har du godt bemærket han skriver "106'eren i bakspejlet ".. 106éren kender jo sin plads BAG VED VOLVOén *GGG*
apr 2009
Følger: 33 Følgere: 30 Biler: 1 Emner: 60 Svar: 1.135
jun 2004
Følger: 33 Følgere: 35 Biler: 10 Emner: 165 Svar: 1.801
jul 2010
Følger: 18 Følgere: 19 Biler: 8 Emner: 50 Svar: 208
- Jeg stiller gerne op til race med et styks volvo 850 T5
sep 2004
Følger: 58 Følgere: 67 Biler: 17 Emner: 143 Svar: 1.527
apr 2009
Følger: 33 Følgere: 30 Biler: 1 Emner: 60 Svar: 1.135
jun 2010
Følger: 15 Følgere: 13 Biler: 3 Emner: 25 Svar: 873
jan 2004
Følger: 26 Følgere: 24 Biler: 2 Annoncer: 1 Emner: 388 Svar: 4.337
Det var nu ret skæg
jan 2009
Følger: 39 Følgere: 45 Biler: 7 Emner: 4 Svar: 659
maj 2004
Følger: 80 Følgere: 317 Biler: 4 Emner: 1.391 Svar: 13.654
Til gengæld har jeg så også prøvet at holde ved siden af en skramlet sierra der larmede ad H til, i min 525i 24v...tænkte "den tager jeg sgu nemt"...aner ikke hvad han havde under hjelmen, men det var alt andet end nemt, og jeg fik totalt røv...haha
jan 2009
Følgere: 17 Biler: 2 Emner: 152 Svar: 3.172
apr 2006
Følger: 30 Følgere: 33 Biler: 1 Emner: 105 Svar: 4.128
Nej ikke på den måde der da.
apr 2006
Følger: 30 Følgere: 33 Biler: 1 Emner: 105 Svar: 4.128
jul 2009
Følger: 14 Følgere: 13 Biler: 6 Emner: 16 Svar: 710
apr 2008
Følger: 23 Følgere: 30 Biler: 7 Emner: 38 Svar: 701
apr 2008
Følger: 23 Følgere: 30 Biler: 7 Emner: 38 Svar: 701
Jeg må næsten gå ud fra, dit profil billede stammer fra den historie... Det er vel kun en Nilfisk motor du køre rundt med .-)
nov 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Svar: 74
aug 2009
Følger: 90 Følgere: 93 Biler: 9 Emner: 27 Svar: 1.352
er endnu ikke blevet nuppet. men det er også sjældent jeg gider lege mellem de kære lyskryds
aug 2009
Følger: 90 Følgere: 93 Biler: 9 Emner: 27 Svar: 1.352
Og Kristian O
audien stiller også gerne op mod dine forældres 3,2 awd volvo
aug 2009
Følger: 90 Følgere: 93 Biler: 9 Emner: 27 Svar: 1.352
min barndoms nabo er hans forældre ham der har bygget den GLT, den er bare i orden!
feb 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Biler: 1 Emner: 9 Svar: 187
apr 2008
Følger: 23 Følgere: 30 Biler: 7 Emner: 38 Svar: 701
Tag dig nu sammen.... Hvis det ikke var pga VOLVO Turbo, så havde det jo bare være en bovlam Audi .-) (Morskab kan forekomme)
Min store drøm er sku en Volvo S60 R AWD... Den er sku bare for lækker, og med det ny computerstyret AWD. Er det sku et slem farlig våben imod div bestfar biler
aug 2009
Følger: 90 Følgere: 93 Biler: 9 Emner: 27 Svar: 1.352
Kristian o, jeg er som sagt frisk.. min laver 330hk ved std ladetryk (0,75 bar) på højt program kører den 1,5 bar.. så den trækker skam helt fint
nov 2007
Følger: 8 Følgere: 11 Biler: 2 Emner: 55 Svar: 6.838
aug 2009
Følger: 90 Følgere: 93 Biler: 9 Emner: 27 Svar: 1.352
aug 2009
Følger: 90 Følgere: 93 Biler: 9 Emner: 27 Svar: 1.352
aug 2009
Følger: 90 Følgere: 93 Biler: 9 Emner: 27 Svar: 1.352
apr 2008
Følger: 23 Følgere: 30 Biler: 7 Emner: 38 Svar: 701
Ikke for at ødelægge jeres dag, men vi er sku begge velkomme til at stilde på til et race.
jeg ved med 100% sikkerhed INGEN af jer vinder !!!
Min lille racer: 220 Hk og 162 Kg den er rimlig kvik .-)
http://www.motorcykelgalleri.dk/galleri/19313-suzuki_gsxr_1000_1_baneged
Skulle i få lyst, så lad os tage. Et par omgange på, den lokale racerbane.
sep 2003
Følger: 36 Følgere: 42 Biler: 3 Emner: 16 Svar: 867
2 grunde
1 for at vinde
2 fordi han kan
aug 2009
Følger: 90 Følgere: 93 Biler: 9 Emner: 27 Svar: 1.352
Men har da en syver på hånden jeg kunne låne hvis det var, den sjukke nok give dig kamp til stregen
men FED cykel !
aug 2008
Følger: 8 Følgere: 61 Biler: 2 Emner: 19 Svar: 92
apr 2008
Følger: 23 Følgere: 30 Biler: 7 Emner: 38 Svar: 701
Biler er bare kedlig og sløve... Nej meninger var sådan bare, at få jer til at indse at power LANG fra er den afgørende fakter.
Den interne pisse kamp, i to har lige nu er helt hen i skoven. For jeg tror IKKE på i to har erfaring, nok til at stilde op i et ægte race. Om den ene har 100 Hk mere end den anden tvivler, jeg ret meget på får nogen indvirkning. For den ekstra 100 Hk vil bare gå op i dæk røg.
Jeg har selv 16 åres erfaring fra DragRace, RoadRacing, SuperMotard og Trail (Alle på to hjul)
Alle mine cykler er top cykler med ALT hvad der kan købes af eletronik og affjedring. Hvis jeg kommer over på standart cykler falde mine tider hurtig 2-5 sek.
Så hvis vi snakker en "flad" standart bil.. med lidt mere power. Så tror jeg bare ikke på nogen af jer kan styre dem.
Alene dækkene vil være nok til at afgøre et evn race. Jeg ved med 100% sikkerhed hvad min 0-100 Km/T tid ligger på i min Volvo. Og hvis jeg eller fik Slick på i stedet for gadedæk, er jeg ret sikker på den nok vil give en sted mellem 0.5-1 sek mindre.
Jeg indrømmer gerne jeg har, RIGTIG svært ved at styre den 300 Hk jeg har. Og det er på tros, af min baggrund inden for motorsport.
Det der nok gør bil noget, ustyrlig at jo helt klart. Det er en gadebil, uden nogen form for race opsætning.
Jeg har prøvet flere racerbiler, og hver gang må jeg bare indse at gadebiler. Bare er for ringe i forhold til en racer. Skal en bil sættes op til race, altså med div afstivninger, affjedring, bremser mm. Så snakker vi måske 300-400.000,- og den slags biler finde man sku ikke mange af på gaden.
Jeg er tit blevet spurgt om det ikke bare, går sindsyg stærk på en racerbane. Manger tror det føles total sindsyg at køre 200-300 Km/T. Men nej det er faktis det mest afslappende af det. Farten kommer først, når man begynder at bremse. Forstået på den måde at vi (Racerkøre) ALTID forsøger at bremse 2 meter for sent. Men når der bliver bremset sent ind i et sving, så er det man skal arbejde for at slipper godt fra det. Det er så derfor min opfatelse af fart ligger i selve indbremsningen.
Jeg vil virklig håber for jer alle sammen. At i en dag får lov at prøve den "AHA" oplevese det er at indse. At power bare slet ikke er vejen frem, ok så længe vi snakker "lyskryds" race så er det. Men lige så snart der kommer sving, så er det ALT andet end motorkraft der afgør det hele.
apr 2008
Følger: 23 Følgere: 30 Biler: 7 Emner: 38 Svar: 701
Det er jo altid 2 gode grunde .-)
Men skal det gå rigtig stærk, så er jeg igang med en helt anden for for racer.
Nøgletal her er:
180 Hk
250 Kg
370 Km/T
9 G
http://www.motorcykelgalleri.dk/fotoalbum/off_topic/16142-midget_mustang
ja ja ved godt det hverken er bil eller mc... Men det bliver OND !!!
apr 2008
Følger: 23 Følgere: 30 Biler: 7 Emner: 38 Svar: 701
Vi kan ikke blive mere enig, jeg vil bare håbe de 80%. inser hvad der er de gå glip af
apr 2008
Følger: 23 Følgere: 30 Biler: 7 Emner: 38 Svar: 701
Min verden er motorcykler... Og det med 100% sikkerhed der jeg er bedste. Jeg tvivler på mine evner i en bil er ret meget mere end 50% af mine evner på to hjul.
og siden dette indlæg er om at komme først, så finder jeg motorcykler mere end relevant her.
Ang dine evner, så kan jeg jo ikke vide hvad du formår og ikke formår. Men som udgangspunkt i din profil. Så kan jeg kun gå ud fra din alder på 21 passer. Hvilket af gode grunde giver dig et ret begrændset antal år til at opnå erfaring.
Kørekurser i Superbiler er sikkert meget godt. Men hvis man skal lære at køre bil eller mc. Så skal det IKKE være i/på køretøjer man på den ene eller anden måde er bange for at smadre.
Jeg vil nok våge den påstand, at et racerløb. giver lige så meget, som en hel dag på et kørekurse. Forskelden er er nemlig at ALLE andre, er villig til at slå dig ihjel for selv at vinde (Overdrivelse kan forekomme)
Jo erfaring kan trækkes over i bil. To ting der afgør alt på en racerbane er overblik og beslutsomhed. Og de to ting vil altid være det samme, lige meget hvilket køretøj man bruger. Men som jeg skrev tidliger, så rækker mine evner sku ikke lige så lang i bil.
I England forsøgte man for en del år siden, at afgøre hvem der var bedst. Jeg tror det var 8 eller 10 SuperBike køre de bytte sæde med tilsvarende bil køre.
Resultatet var sku ret skræmmende, da ALLE Superbike køre smadre billerne. Og de kære bilkøre kørte så langsom at det var pinlig. Dog vælte ingen af dem, men hele sagen er her. At MC køre kommer til at føle sig sindsyg trykke i en bil. Da man ikke skal tænke på at den kan vælte !!! (Ved god de kan, men sådan føler vi det ikke)
De kære bil køre var mer eller midre skræmt over at sidde i det åbne og ret ubeskytte miljø som en mc nu engang er.
Så afgørelsen var fra begge siden den samme.... De andre er total sindsyge, hvilker jeg kun kan give dem ret i .-) er er en grund til der altid er hegn omkring en racer bane... Og det er sku ikke for at holde folk ude, men for at beskytte omverden for disse tåber *GGG*
nov 2011
Følger: 33 Følgere: 31 Biler: 1 Emner: 3 Svar: 352
apr 2008
Følger: 23 Følgere: 30 Biler: 7 Emner: 38 Svar: 701
Nu var formålet, med denne tråd. At få jer alle sammen, til at tænke på. DA I SELV fik skærm.... Desvære er der så ikke ret mange, der har mod til at indrømme det.
Jeg indrømmer sku gerne, jeg har prøvet at bliver overrasket. I et lyskryds mere end en gang i mit liv..
maj 2005
Følger: 29 Følgere: 52 Biler: 9 Emner: 272 Svar: 3.421
maj 2005
Følger: 29 Følgere: 52 Biler: 9 Emner: 272 Svar: 3.421
okt 2005
Følger: 9 Følgere: 6 Biler: 3 Emner: 13 Svar: 279
apr 2006
Følger: 18 Følgere: 16 Biler: 3 Emner: 12 Svar: 151
Har noget fået mere baghjul end jeg har givet, men mine biler er jo så heller ikke lige til gaderæs...
Og dog... Min gamle Patrol 260 med 2,8 td motor (lettere modificeret) har da tygget en Golf eller 3 gennem tiden... (pisse besværligt at pille dem ud af indsugningen) Nogen af dem var nok fordi de glemte at rulle vinduet op... Åbent vindue i sænket bil Vs. 3½" sidepipe, direkte fra møgskruet dieselmotor på hævet 4x4.... Lav selv tegnefilmen.... Sjov var det da
apr 2012
Følger: 8 Følgere: 8 Biler: 2 Emner: 8 Svar: 146
feb 2012
Følger: 3 Følgere: 3 Biler: 3 Emner: 88 Svar: 1.125
Der kommer en m5 er op på siden og de snakker lidt frem
Og tilbage, Aleksandar har ikke rørt speederen endnu, der bliver grønt, og lige så snart alfa'en er i 2, kunne han ikke følge med mere, vi så ham først 3 lyskryds længere nede.
Han spurgte hvad der lå i? Aleksandar grinte bare og råbte, alfa min ven, alfa! 380 heste og jeg vejer en tredje del af hvad du vejer:)
God griner!
jun 2004
Følger: 65 Følgere: 70 Biler: 8 Emner: 124 Svar: 3.411
De er jo som regel en krig om at komme ud af hullet pga. deres forhjuls træk og så har man bare sat dem af.
Selv Golf 5 R32 4Motion med DSG gearkasse fyret af med launch control, får ikke mig ud af hullet med min gamle bambus mercer med gammeldaws automatgear uden sport funktioner eller andet rakket udstyr
Prøvede også en Volvo S80 T6 den model med V8er motor og 300+ hypper.
Den fik da heller ikke lov at stikke af
Og når man sætter en Audi S6 quadro af, så bliver der godt nok luret en del på den gamle mercer
Det er bare sjove sager, når man har en bil som ikke mange kender, men fra en tid hvor folk tænker at det er en sløv taxa og så bare kan give dem max røv
jun 2004
Følger: 65 Følgere: 70 Biler: 8 Emner: 124 Svar: 3.411
http://www.youtube.com/watch?v=WGkkNh9sHDQ
maj 2005
Følger: 29 Følgere: 52 Biler: 9 Emner: 272 Svar: 3.421
jun 2004
Følger: 65 Følgere: 70 Biler: 8 Emner: 124 Svar: 3.411
Jeg er total frisk på en prøve
V8er mod R6er begge med Automatgear
okt 2006
Følger: 107 Følgere: 107 Biler: 3 Emner: 34 Svar: 836
Det sjoveste jeg selv har prøvet er at ligge og presse en S6 V10, og der var ingen tvivl, den fik ihvertfald også fuld hane.
jun 2004
Følger: 65 Følgere: 70 Biler: 8 Emner: 124 Svar: 3.411
Det er helt sikkert ikke sådan en mercer din fars kamme har.
Den her er tunet af JTC med kompressor på en standart SL 6.0 AMG motor.
Så den er ikke standart
Mener den smider mindst 800 Hypper og et moment som gør bagbroen og bagtøj skal efterspændes for hver 5 gang gassen har været i kælderen
okt 2006
Følger: 107 Følgere: 107 Biler: 3 Emner: 34 Svar: 836
jun 2004
Følger: 65 Følgere: 70 Biler: 8 Emner: 124 Svar: 3.411
Den du tænker på er derfor nok en 500E/E500 den har ekstra brede skærmkanter osv.
Den findes dog også i en 400E/E420 som ligner de andre kedelige men dog også er en V8er bare med mindre power end 500eren.
Modellen er faktisk den første E klasse Mercedes da Mercedes E-Klasse betegnelsen første gang sås med W124er serien som jeg har.
Før den tid, hed den blot mellem klassen eller 200-300 serien.
og lillebroren hed så 190 som i dag kendes som C klassen.
og ja store broderen heder så S klassen
Men det er sikkert sådan en her din fars kammi har:
http://www.bilgalleri.dk/galleri/195368-mercedes_benz_e500_limited
Men selv sådan en rykker jeg fra, da min er 0-100 på 5,9 Sek. og en 500E/E500 gør det på 6,1 sek. min tager 270 på toppen og her er en 500 begrænset til 250
Jeg har et par gange kørt mod en 500 og udfaldet er altid jeg rykker den helt fra start af og hele vejen op til 100, men så kommer den lidt igen indtil omkring 200 hvor jeg så rykker fra igen.
jun 2004
Følger: 65 Følgere: 70 Biler: 8 Emner: 124 Svar: 3.411
Det er ikke min, det er ham Jacobs min kammerats der skal det
Men sådan er det jo når man leger med kræfter bilen ikke er tænkt til at kunne kapere fra start af
Min egen klare dog fint de godt 300 hypper og 400 Nm. det er faktisk precis det modellen er bygget til 100% at skulle klare, men op till 400 Hk. er den godkendt til.
Da AMG lavede en E60 AMG dengang med de 400 Hk.
Men den i videoern har jo fået langt mere end hvad man ellers designede bilen til, dog er mercedes netop et af de bilmærker der bedst holder til tuning med STANDART drivlinien
Men hvis jeg havde eget væksted og en bil med 800 hypper, så kunne jeg godt leve med at skulle efterspænde lidt i ny og næ
aug 2006
Følger: 14 Følgere: 15 Biler: 3 Emner: 124 Svar: 2.316
klasse læsning de damer
sep 2004
Følger: 17 Følgere: 15 Biler: 2 Emner: 17 Svar: 8.480
Campingvognene var mellem 465 og 540.
Den bagerste havde fem personer, og en 540 campingvogn, med godt læs, men da vi kom til Kassel kaldte han op over walkien (det var moderne dengang), og sagde han skulle lige prøve...
Sekundet efter kom Volvo med campingvogn hurtigt forbi, og trak pænt op ad bakkerne, det var måske ikke en sprint mod 200 km/t, men nærmere en præstation i at andre biler dengang ikke havde overskud til at accelerere op ad bakkerne, men denne var ligeglad og kørte bare, campingvogn eller ej.
BRABUS >> Jeg tror så ikke at du har prøvet en T6 med V8, da en T6 er en R6 Twin-Turbo: http://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_T6
Men den har alligevel omkring de 300 HK (den første model 272 HK, og den trak da fint, men der er lidt morfar over den, især når den kun har en sløv 4-gearet automatgearkasse... men sjov det kan den godt være)...
jun 2004
Følger: 65 Følgere: 70 Biler: 8 Emner: 124 Svar: 3.411
Nu er jeg ikke så voldsom volvo fan
Men jeg ved det var en af de nye 2010 model et elelr andet, der stod S80 bagpå og så ikke andet tror jeg.
Men jeg slog nummerpladen op på internettet og der stod Volvo S80 V8
Det var sådan en model her, men der stod hverken AWD eller V8:
http://www.youtube.com/watch?v=GN_aPQqk5OQ&feature=fvwrel
http://www.youtube.com/watch?v=Ap_XolJpm2k
sep 2004
Følger: 17 Følgere: 15 Biler: 2 Emner: 17 Svar: 8.480
jun 2004
Følger: 65 Følgere: 70 Biler: 8 Emner: 124 Svar: 3.411
Jeg troede blot V8eren hed T6... men ja det var en V8er den jeg kørte mod
Den har vist omkring lidt over 300 hypper, ved ikke med moment...
sep 2004
Følger: 17 Følgere: 15 Biler: 2 Emner: 17 Svar: 8.480
T6 er en "rigtig" Volvo-motor...
apr 2008
Følger: 23 Følgere: 30 Biler: 7 Emner: 38 Svar: 701
T6ér en R6 med twin turbo... Ser evn under min T5ér, der er et par foto af en V8ér (Tilhøre en af mine venner)
Men det er sku en fed Brabus du har dig.... Jeg har også altid haft en svaghed for Brabus og AMG !!!!
maj 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Biler: 1 Emner: 5 Svar: 129
Næh, det jeg synes er sjovt... det er når man kører på motorvejen og en person ligger oppe i røven på én på tilkørsel.
Så kører jeg automatisk det jeg må når jeg kommer på motorvejen. Personen som har lagt helt oppe i røven tror automatisk man kører speeder op med det samme, og derfor håber på en "gratis" tur, ved at kunne køre hurtigt uden at blive taget, når man ligger i røven på en anden.
De kan snildt køre bag ved mig i 5-10 km, før de så indser man ikke gasser op, før han sådan set har overhalet mig og trukket ind igen
Eller hvis det virkelig er en tåbe, som har lagt helt oppe i røven, så når han lige er oppe på siden
Se det synes jeg er humor
jun 2004
Følger: 65 Følgere: 70 Biler: 8 Emner: 124 Svar: 3.411
Bliver folk ikke genrelt overrasket over at din Porsche ikke rykker hurtigere?
Folk tror jeg at bare det er en porsche så køre den mindst 300 og accelerrrer som en rakket.
Nu er din af den mere "rolige" motortype jo.
Jeg ville eks. nemt ryge fra dig og jeg tror måske vi begge ville være lige overrakset.
Mig over at sætte en porsche så hurtigt af og dig over at en gammel mercer kan fyre så meget op under kedlerne
nov 2005
Følger: 17 Følgere: 16 Biler: 1 Emner: 202 Svar: 976
men en dag fik den lidt gas på motorvejen på vej på arbejde og skulle til at overhale hvad jeg troede var en gammel skrammel pot, men fyren kiggede i bagspejlet og vinkede og væk var han..
lignede en gammel Hyundai eller sådan noget, efter det trak jeg pænt ind til højre...
jun 2004
Følger: 65 Følgere: 70 Biler: 8 Emner: 124 Svar: 3.411
Den kunne nok give de fleste nadre varebiler baghjul.
Det var en trajet 2.7 V6er fra Coupen.
Den overraskede også en hel del må man sige.
210 på toppen det er ikke alle varebiler der lige kommer derop
maj 2005
Følger: 29 Følgere: 52 Biler: 9 Emner: 272 Svar: 3.421
maj 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Biler: 1 Emner: 5 Svar: 129
Nope, det betyder heller ikke noget for mig. Det er udseendet af en bil som drager mig, så er jeg rimelig ligeglad om den kører 4sek 0-100 eller 7sek.
Bare det er under 10
Drømmebilen er også en 911, pengene sætter dog en begrænsninger, når man har andre hobbyer som er højere prioriteret
Og nej jeg ville ikke blive overrasket, fordi jeg kører ikke ræs
Jeg kører og nyder omgivelserne, om det er med 80 eller 200, det er underordnet for mig. Det er stadig et transportmiddel for mig.
Men det er jo et evig debat punkt: Du får stiv pik af HK, og jeg gør det af designet.
I bund og grund er det jo egentlig ligemeget hvordan man får en orgasme, bare at man får det!
maj 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Biler: 1 Emner: 5 Svar: 129
Så hvis jeg endelig skulle køre imod en Mercedes, så skulle det vel også være deres mindste model fra 2002? Hehe.
Klar?
jun 2004
Følger: 65 Følgere: 70 Biler: 8 Emner: 124 Svar: 3.411
Så det gælder om ikke at indvige sig selv til for mange af slagsen
Hmmmm... Det glemmer jeg ALDRIG !!!