{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Motorolie
  • #1   30. aug 2012 En 10w40 er fin smiley ellers 5w40, hvis du vil have lidt tyndere olie her ved koldstart til vinter smiley

    Bruger den ikke olie ville jeg vælge en 5w40 smiley


  • #2   30. aug 2012 Brug 5/40 smiley

  • #3   30. aug 2012 Hvad er forskellen på 10w40 og 5/40?

  • #4   30. aug 2012 Kan man mærke forskel på bilen ved at bruge den ene olie fremfor den anden


  • #5   30. aug 2012 Nej du kan ikke mærke forskel..

  • #6   30. aug 2012 5w40 er tyndere ved lav temperatur end 10w40. Det giver en hurtigere smøring ved koldstart.

  • #7   30. aug 2012 det kan jeg min motor er begyndt og tikke fordi min ven har kommet 10w-40 ikke fuldsintetisk eller hva det hedder heeh min bruger 5-30 men 5-40 har jeg hældt i nu med de helt rigtige nummer fra 5-40
    évt - min hedder og siger inde fra data

    bedst catrol edge (fst) 5-30 fuldsintetisk
    bedre catrol magnate / 5-40 (c3) og det har jeg hældt på min nu og den tikker ikke mere efter noget tid .. mine vinteler stiller sig selv nemlig kan ikke stille dem og trode det var min knastkæde der var blivet træt eller så noget men detvar bare olien ..´bare og bare self har det skidt med han fyldte 10-40 på min uden lige gå ind på data .. men oki er selv mekaniker men ´så kunne selv havde gjodt det rigtig fra starten af.. men ringet bare fra skolen af og sagde han skulle f
    ylde olie på den og filter da han alligevel havde lånt den .. nørd ?? så jeg ville anbefalde du lige får en til og gå ind på data for diig og finder det helt rigtige nu ved jeg self ikk hva du køre i men det bare min mening frem over nu efter jeg selv har prøvet og se og høre forskæld ..


  • #8   30. aug 2012 5-40 self os fuldsintetisk

Kommentér på:
Motorolie

Annonce