{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny racerbane i Danmark!
  • #2   12. sep 2012 "Området for motorsportsanlægget benyttes for tiden af Femern A/S i forbindelse med byggeriet af Femern forbindelsen. Etableringen af motorsportsanlægget må derfor vente til området bliver tømt i takt med at byggeriet afsluttes. Det betyder desværre at arbejdet på det nye anlæg først kan begynde efter 2020. "
    Ro på...satme længe til endnu

• ThomasK
    ThomasK Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 1 Emner: 62 Svar: 126
    #3   12. sep 2012 Dan P - ja men der står også at de arbejder på at komme i gang noget før smiley

• #4   12. sep 2012 Ja der går nok lige 10år før det står klar til brug smiley

• #5   12. sep 2012 PÅ LOLLAND ?!

• ThomasK
    ThomasK Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 1 Emner: 62 Svar: 126
    #6   12. sep 2012 Lolland er stadig tættere end Jylland så tror da at vi på Sjælland er godt tilfredse. I bund og grund handler det vel om at støtte op om dette tiltag og håbe det kun er et spadestik til flere og nye baner rundt omkring.

• #7   12. sep 2012 selv for os sjællændere er der fucker langt der ned.. Men vi slipper da for de satans betalings broer når vi skal alle mulige andre steder hen..

• #8   12. sep 2012 hehe det var der vi kørte ræs indtil det tog området fra os øvøv

• #9   12. sep 2012 så hellere køre til Nürberg der er sgu næsten kortere smiley

• #10   12. sep 2012 Lol-land

• #11   12. sep 2012 De burde have smidt den i Nordjylland!
    Lolland er simpelthen et ubrugeligt sted, bortset for dem fra sjælland.

• #13   12. sep 2012 Der var masser af nordmænd til DHB (drift)

• #14   12. sep 2012 thomas
    der tager du fandme fejl... kan godt høre du ikke var på jyllandsringen her for 2 uger siden... der var rigtig mange fra norge og sverige...

jeg skriver det samme her som jeg gjorde på facebook.

jeg er mekaniker for nogle legendcars og bruger meget af min tid på banerne i dk smiley vi var til kbh historic race og der var mange der var interesserede i at prøve at køre i en legendcar (vi lejer dem ud) men de var lidt trætte af at der ikke var nogen racerbaner på sjælland. jeg forstår dem skam også godt for det er langt at køre for at komme ud og se hvad det var for noget før de lige fyrer 15000 af på en weekend udover de dele de smadrer smiley så jeg synes det er et godt alternativ smiley dog skal vi bare køre meget længere.....

dog synes jeg at de skulle have lagt den på sjælland i stedet for lolland det er langt fra alt, udover tyskland...

thomas. er nordjylland mere udkants danmark end lolland ? sjovt nok mener medierne noget andet siden at lolland er det sted i danmark hvor der er mindst indbyggere, flest forladte huse og bla bla bla alt det der de mener der er udkants danmark... men ifølge medierne så er alt udenfor kbh og århus udkants danmark

• #15   12. sep 2012 Der er Nordmænd der kører, og det undre mig ikke hvis der også kom et par nordmænd, det er vel begrænset hvor meget en sjællander kender til nordjylland siden man kalder det udkants danmark.

Så spil du bare klog Thomas smiley

• #16   12. sep 2012 Eller som de andre skriver
    Tak gutter! smiley

• #19   12. sep 2012 Det er lige oven i clematen i rødbyhavn... det kunne blive en god drift bane hvis man gad feje dernede.... tror ikke lige banen skal bygges i det område... men der er mange gode steder på lolland...

en racer bane, efter tunnelen er blevet bygget.... puha så snakker vi første løb skal køres i 2020...

• #20   12. sep 2012 sorry det står der jo også i artiklen... at byggeriet først kan begyndes i 2020...

• #21   12. sep 2012 Ja, og når vi når 2020, er forureningskravene så store at de ikke kan få tilladelser alligevel...

• #22   12. sep 2012 lolland er danmarks røvhul ...

• #23   12. sep 2012 Ja måske - men et af de eneste steder der kan bygges en racerbane..!

• #24   12. sep 2012 Der er da race i nordjylland, og der er jo flere steder i jylland, og få på sjælland, så det er kun helt fint at placere den der. Der er jo motorvej hele vejen, så det er hurtigt overstået for svenskere og nordmænd, ligesom fynboer og jyllændere også let kan komme til. Alternativet er at rydde Odense for butikker og så placere en stor racerbane der i stedet for, med mulighed for drift i en lukket by som i visse film. Det er midt i Danmark så har alle fra yderkanterne, lige mulighed for at komme derhen. Hvis så der bliver placeret et betalingsanlæg på lillebælts broen også, så kan priserne samtidig sænkes lidt på storebælt, så er alle glade.
    Djarnis

• #25   12. sep 2012 God ide.. Start med at jævne voldsmose..!

Kommentér på:
Ny racerbane i Danmark!

Annonce