{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.214 visninger | Oprettet:

Martin B J
Martin B J
Følger: 2 Emner: 30 Svar: 55

Bil byt ved forhandler {{forumTopicSubject}}

Sagen er den at jeg skal bruge 2 biler i stedet for 1. Den bil jeg skal af med er en Aygo 2011 air plus som er undervognsbehandlet, fået inderskærme og er behandlet godt (læs. pæn stand) Den har gået ca. 23000 og første service er forgået på toyota værksted. Hvad kan jeg regne med at få ved en forhandler, hvis jeg tager 2 af hans lidt ældre biler i bytte uden at skulle smide penge efter dem. Kan se de ved forhandlere står til ca. 85+ men det gir de jo nok desværre ikke. Grunden til jeg spørger er at de 2 "nye" biler skal være i ca. samme prisklasse. Da det eksisterende billån skal deles i 2 grundet skilsmisse.. Så skal finde en forhandler med interessante emner.
På forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bil byt ved forhandler
  • #1   13. sep 2012 Mit bud vil være, hvis du mener den skal koste 85k i udsalg. At du vil få et sted mellem 55 og 65 k for den, alt efter hvor meget han tjener på de 2 biler i bytter med.

• #2   13. sep 2012 Tror også det ligger der omkring.. Men det kommer meget an på hvor meget han tjener på dem du køber af ham smiley

• #3   13. sep 2012 Du skal som hovede regle tage 25-35.000 fra prisen som de har dem til salg til. smiley

• #4   13. sep 2012 Kør til forhandleren og få en pris på bilen.. eksempelvis 60.000,- så betyder det 30.000 til hver.. Jeg ville så købe den anden halvdel for de 30.000,- så du ejer bilen selv og hun har fundet det hun ville have fået ved forhandleren... Det andet med lån som skal deles op i 2 koster mellem 8-12.000,- i låneomkostninger, restgæld på lånet ved salg osv. kommer til at koste dyrt. Og man ved aldrig hvad man får, til gengæld ved man hvad man har...
    Dette forudsætter selvfølgelig at du kan godkendes til at overtage det fulde lån på bilen.
    Vil hun ikke det kan du jo tilbyde hende at overtage bilen og lånet og give dig de samme 30.000,- til dig.

Det var hvad jeg havde gjort i din situation.

• #5   13. sep 2012 mellem 60 og 70.000 skulle det være muligt for dig at presse ud af ham, husk at han vil hellere have en 2011'er til at stå end 2 ældre biler, så du skal ikke lade ham røvrende dig alt for meget smiley

• Martin B J
    Martin B J Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 2 Emner: 30 Svar: 55
    #6   13. sep 2012 Allan, ved godt der bliver en mer udgift ved at dele lånet men der er desværre ingen af os der ønsker at stå tilbage med den fulde gæld, eller for den sags skyld 30000 at betale den anden. Men tak for input til jer andre.

Kommentér på:
Bil byt ved forhandler

Annonce