{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.767 visninger | Oprettet:

Billig bil forsikring hvor? {{forumTopicSubject}}

Jeg er ved at tage kørekort og skal ud og finde mig en bette øko racer når jeg får kortet. Men hvor er det billigt at have en bil forsikring som ny bilejer? regner med det er en billig bil jeg skal have til at starte med så det skal bare være ansvars forsikring. Jeg har godt nok alle mine andre forsikringer hos ALKA men har hørt de skulle være dyre.

inden jeg får købt bilen så runder jeg de 30 år. Det burde vel også have noget at sige hvad angår pris.. eller?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Billig bil forsikring hvor?
  • #1   14. sep 2012 har tryg med min volvo 850 2500kr om året med ansvar

• #2   14. sep 2012 det plejer at være billigst med bil forsikring når det er samlet, men har lige idag været inde og søge på IF på nettet og de gjorde det faktisk ifølge hjemmesiden ok billigt sammenlignet med de biler jeg har hos TOPDK med alle mulige rabatordninger.

• #4   14. sep 2012 if dækker bare ikke når skaden sker , det er min erfaring

• #5   15. sep 2012 kan de vel næppe blive fri for når der kun er tale om ansvarsforsikring..

• #6   15. sep 2012 http://www.hf-forsikring.com/

har lige fået plader på mercedesen, det er min første bil, jeg er 26, og den koster mig 6085,- om året der!
    har 0 skadefri år, fik kørekort i mandags.
    kan ik gøres billigere smiley

Gooood Weekend

• #7   15. sep 2012 Skoda har længe haft gode forsikringstilbud, også til nybilister, det kan kun være en fordel at du fylder 30, men fordelen er ikke at du bliver elite uden videre, men du kan sikkert ret hurtigt blive det.

Umiddelbart ville noget af det billigste du kunne købe være en Skoda Citigo, hvor du får en ny bil, med stort set alle udgifter dækket, bortset fra nogle ting som dæk og lignende, de kører med deres "all inclusive" kampagne lige nu.

• #8   15. sep 2012 Som nybillist har GF altid været et godt bud. Under 10k for en ansvar, hvis det er en bil med intet mere end lidt sløve ponyer under hjelmen.
    Men personligt får jeg det ikke billigere end jeg gør nu hos ETU. Som den eneste forsikring da jeg havde seaten sku jeg gi 14.000 i kasko med en skade på cv'et. Og det næstbilligste var Alm Brand med små 24.000 i kasko.
    Kan uden tvivl anbefale ETU forsikring.

• #9   15. sep 2012 prøv IDL forsikring bliver nemlig snart 18 og har fået et tilbud på godt 10000 med fuld kasko og fri vejhjælp og fri km

• #10   15. sep 2012 Lars Kollerup M >> Der er jeg ikke enig.
    GF ville under ingen omstændigheder have mig, fordi mine forældre ikke var helkunder, men jeg kunne vende tilbage når jeg havde 3 års anciennitet, de skulle dog give en pris på ren ansvar, og det var omkring 30.000 kr for en Polo 86c 2F med 55 HK.

Alm. Brand var også urealistisk dyre, mens jeg gennem min fagforeningen kunne få forsikret ved IDA forsikring, nybilist ren ansvar 5.500 kr uden nogen restriktioner, og uden at jeg kendte andre der havde forsikret der.
    IDA forsikring er en gruppeforsikring under Tryg, og jeg har dem stadig, da andre steder kun vil "matche" prisen, og der er altid en eller anden begrænsning med.

• Kasper T
    Kasper T Tilmeldt:
    jul 2012

Biler: 3 Svar: 347
    #11   15. sep 2012 Casper s: På hvilken bil? smiley

• #12   15. sep 2012 IDL skal du ik tage, de er simpelhen det dårligste forsikrings selvskab. de er billige og det er så også det.!

total dårlig service har de, samt laver du en skade, ryger du ud, jeg har kørt skade fri i 16 år, og lavede 1 enkelt skade i vinters. bliv smidt ud, uden nogen grund. og dine policer kommer først 6 mdr. efter du har tegnet dem(hvis du er heldig) sådan stod det på i de 4 år jeg havde dem, skifter du bil, går de helt amok, pga. de skal lave nye papire/policer, eneste grund til jeg bliv ved dem, var de var billige, ellers havde jeg skiftet forlængst.
    men fandt så ud af, hvordan de behandler deres kunder når uheldet er ude. nemlig svinsk. nu er jeg i gjensigde, fint selvskab, total go service, dem vil jeg anbefale ihvertfald

• #13   15. sep 2012 kasper t en golf 4 1.8 20v og brian L mine forældre har det og der er overhovedet ikke nogle problemer

• #15   15. sep 2012 hvis du læser om dem på trust pilot, er der mange der har problemer, ikke kun mig.. vi er 5 her fra mit område der har haft samme problemer med dem. men det er min erfaring.

• Kasper T
    Kasper T Tilmeldt:
    jul 2012

Biler: 3 Svar: 347
    #16   15. sep 2012 casper s: Det var satme en ok pris smiley

• #17   15. sep 2012 Da jeg var 18 år og nybillist sku jeg gi ca 8k for en Golf 2 Diesel ved GF med en selvrisiko på 1600, og det var ca samme pris for mine venner. Men nu er det jo også snart 4 år siden. Ved ikke hvordan priserne er i dag. Ved bare at ETU er det billigste jeg kender til. Gir omkring 8k for en BMW e46 323i, hvilket også er mange penge, men som 21 årig med en skade på bagen vil jeg ikke brokke mig.
    Men hvis man har erhverv lignende sygeplejerske osv, ved jeg at Aros forsikring er rigtig billigt.

• Mikkel K
    Mikkel K Tilmeldt:
    sep 2012

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 12
    #18   17. sep 2012 Det kommer jo også lidt an på, hvad du køber af bil. Nogle forhandlere tilbyder at du kan få en ret billig forsikring med i købet, hvis du køber en ny bil. Det gjorde jeg med vores Kia Rio. Betalte 3700 inkl. kasko, på trods af at jeg var under 25.

Ellers er der den hårde vej at kontakte de enkelte selskaber og forsøge at forhandle med dem. Typisk kan du få en god pris, hvis du får en samlet løsning på alle dine forsikringer.

Der er også den mere dovne forhandlingsvej ved at bruge services som den her der giver mulighed for at hente 3 tilbud hjem på dine forsikringer: http://forsikringsguide.net/forsikringer/bilforsikring/

• #19   17. sep 2012 har netop skiftet fra gjensidige til alm brand, har tidligere haft GF forsikring, Thisted forsikring og alm brand.. min honda vtec kostede 5500 med ansvar hos gjensidige, bor i århus og har 5 år skadefrit.. da jeg købte audien ville de pludselig have 18000 i ansvar.. så skiftede til alm brand som gjorde det for det halve.. GF tør jeg slet ikke spørge om audien..

• #20   14. okt 2012 jeg er 23 snart 24 og skal gi 5400 for kasko på en golf 4 gti 180hk med friskade hos gjensidige og har altid været hos dem og virkelig tilfreds med dem.. men min adresse havde meget at sige i forhold til pris.. flyttede 5 km og sparede 4500. nu skal jeg ha mig en g4 v6 4motion den skal jeg give lidt over 8 klik for med kasko

Kommentér på:
Billig bil forsikring hvor?

Annonce