2.764 visninger
|
Oprettet:
Bilvask.nu Erfaringer? {{forumTopicSubject}}
Hey folkens..
Skal have Volvo'en poleret da 315.000km og tidligere ejers brug af vaskehal har sat sin præg, jeg har så kigget meget rundt og er umidelbart kommet fra til at nogle af de bedste på dette område er bilvask.nu? Men.. jeg synes sku det er mange penge, deres helt store tur koster 10.000+moms det er jo nææææsten det samme som en gang omlak.
Men når jeg ikke har mod til at gøre det selv og ikke ønsker at spilde penge på en polering der ikke er pengene værd er det så "bare" prisen man må betale?
Hvad siger i?
mar 2005
Følger: 47 Følgere: 44 Biler: 6 Emner: 60 Svar: 2.394
Jeg syntes det er super det de laver, uden tvivl. men måske de stadig har Polerings kurser hvis du selv vil i gang, så kan man komme på et 1 dags kursus til 1000,-
men ja, det er ikke gratis at få poleret sin bil, til gengæld er jeg 100% sikker på du aldrig vil få noget tilbage fra Bilvask.nu som ikke er i orden !
apr 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 49 Svar: 349
sep 2012
Følger: 1 Svar: 2
maj 2007
Følger: 17 Følgere: 17 Biler: 1 Emner: 62 Svar: 948
sep 2005
Følger: 46 Følgere: 60 Biler: 12 Emner: 379 Svar: 2.863
Men du skal nok overveje om du vil smide den slags penge efter en polering hvis du ikke har i sinde at holde det ved lige eller har mulighederne for det.
Hvis du har i sinde at fortsætte med vaskehal eller vaske bilen i hånden uden den rette teknik og redskaber så skal du regne med at poleringen ikke vil holde længe og så er det mange penge at smide på at få den HELT op at ringe for så at "ødelægge" det efter en vask eller to,
Men hvis du har mod på at købe remedierne og sætte dig ind i den rette vaske teknik samt sætte tid af til vask en gang om ugen eller højest hver anden uge så vil de penge være givet godt ud.
Teknikker, redskaber, råd, vejledning osv får du med garanti også hos bilvask,nu.
Alt ovenstående er noget jeg selv har lært af erfaring gennem tiden at det kræver altså noget at sætte sig ind i tingene hvis man vil holde sin bil nogenlunde ren, pæn og flot i lakken.
Rune
feb 2004
Følger: 37 Følgere: 46 Biler: 8 Emner: 185 Svar: 1.909
sep 2005
Grib knoglen og ring til Michal så skal han nok guide dig rigtigt på vej. Jeg ved Michael er til sportscar event i Roskilde lige nu men fang ham eventuelt i morgen:-)
Jeg vidste heller ingenting om polering/detailing af biler men jeg læste en masse om det på nettet, så en masse videoer fra Youtube og tog kontakt til bilvask,nu og efter jeg fik købt poleringsmaskine og vaskegrej og fik øvet mig så er det faktisk rigtig tilfredstillende selv at gøre arbejdet dog kræver det en masse tid, flid og arbejde. Men lækkert at se resultaterne:-)
Der er mange gode sider på nettet og videoer på youtube samt bilvask.nu har masser af læsetof og informative videoer om bilvask og polering på deres hjemmeside.
feb 2004
Rune J.. Se det var fanme et svar der er til at føle på.. kan godt se du har fat i den lange ende.. men jeg har ikke noget imod at vaske bilen i hånden.. har fint mulighed for det.. så skal jeg jo "bare" lære det..
Hvor langtid kan man "forvente" at holde bilen ridse fri hvis man gør alt hvad man kan og kun håndvasker osv..? har du nogle erfaringer med det..
sep 2005
Men nu skal jeg heller ikke gøre mig klogere end jeg er hehe så jeg vil igen snakke med Michael så guider han dig og du får de helt rigtige produkter:-)
sep 2005
maj 2007
Følger: 17 Følgere: 17 Biler: 1 Emner: 62 Svar: 948
Hvor lang tid det holder, kommer an på vind og vejr og hvordan du passer på bilen. Så det er lidt svært at vurdere
feb 2004
maj 2006
Følger: 100 Følgere: 101 Biler: 6 Emner: 461 Svar: 7.921
billigere og du har til mange gange med den pakke
og den er nærmest idiotsikret
Bilvask.nu Erfaringer?