{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Byens auto
  • #1   18. sep 2012 hvis det er den jeg tænker på så ville jeg holde mig mere end langt væk derfra, han har tidligere lavet en masse fusk og sjusk med biler og det kniber nu og da med at betale for de varer han køber

• #3   18. sep 2012 Det er så meget en fusker bix kan ikke anbefale dem på nogen måder.

Har en kammerat som byttede hans bil + lidt mønt med en anden bil fra Byens auto, det fortrød ham der har bixen så kort tid efter og kom uanmeldt med en ekstra nøgle og hentede bilen. Bilen var på daværende tidspunkt ikke blevet omregistreret endnu da han først ville få registreringsattesten efter endt afdrag, slutseddel var dog skrevet under men da den desværre lå i handskerummet, blev den bare revet over.

Min kammerat fik af vide at han kunne få hans gamle bil tilbage og at pengene var gået tabt. Så det kalder jeg satme dårlig forretning og skal aldrig have lavet noget eller købe noget der fra.

• #4   18. sep 2012 så må jeg finde en anden octavia den så bar så lovende ud

• #5   18. sep 2012 syns den ser 10000kr for dyr ud alligevel den octavia der..

• #6   18. sep 2012 Skulle for år tilbage prøve en bil han havde til salg. Efter en ½ time måtte han opgive at få den startet.

• #7   18. sep 2012 han burde have været med i det program fra igår på dr1så

• #8   18. sep 2012 Ahhh, under 20.000km... smiley Det er da meget godt klaret... haha

• #9   18. sep 2012 ja han er en rigtig fusker hehe.. han har ikke ligefrem det bedste ry... jeg ville klart anbefale Horsens Autoservice i stedet hvis du skal købe bil.. der får du en god service og hvis der skulle blive noget med bilen er han os rigtig fornuftig med priser på reparationer..

• #10   18. sep 2012 er da glad for i alle er så ærlige om ham hehe

• musen M
    musen M Tilmeldt:
    nov 2012

Følger: 2 Svar: 1
    #11   30. jan 2014 hej..jeg er ejeren af Byens Auto..
    til Tigger: kan du dog skrive hvad har du handled med os og hvad fuske har vi gjort med dig ...kom med document som kan nem bevies dine nøgne ord..

til Johnny: din ven har prøvet for snyde mig med en byte handel han givede en skrot opel Vectra I byte og den regnet til 5000kr og han skulle give kun 5000kr I udbetaling for nysyn vw polo 1997, udbetalingen var sadden at han betale beløbet I to gang,, og han aldrig kom til betal , prøvede med kontakte ham men ingen svar derfor var jeg nødt til kører for hente min bil ,husk det er min bil når han ikke betalet , bilen kørt direct to politi station I horsens for anmald den ... jeg skal bare fortal dig at I din vens gammel bil der var masse af gammel regninger og giro som svar til omk 300000kr som han skulle for forskellige ...din ven var heldig at jeg give hans gammel bil tilbag.. DU skal ikke løgne han har ikke betaltet en enneste krone og han ikke tabt noget nej han kørt min bil I 3 uge friiiiii...Hold din mund.

Til Amesen : det er en dårlig reklam du I gang for lave til horsens auto service...

Alle skal ved at vi I Byens Auto salger omk 500 brugte biler hver år ...Alle skal ved Byens Auto har en lang erfaring på 12 år med biler so dog ingen dårlig reklamme og ingen kunkurance

Jeg kan nem documenter en hver faktum har jeg skrivet here og for mere info alle er velkommen til skrive til mig I min face book..Byens Auto

• #12   30. jan 2014 Tråden er 1,5 år gammel ?

Og prøv at bruge komme og punktum ? Så kan vi andre også forstå hvad du skriver.

• Kjeld N
    Kjeld N Tilmeldt:
    feb 2014

Følger: 1 Svar: 1
    #13   3. feb 2014 Man kan jo altid tjekke på Google ved at skrive køb ikke bil hos så vil man finde en side der fortæller en hel del om hvordan Byens Auto Horsens egentlig er.

• Mona K
    Mona K Tilmeldt:
    nov 2017

Følger: 1 Svar: 1
    #14   1. nov 2017 SvindlerKarl af format Hold jer langt væk

• Singstar
    Singstar Tilmeldt:
    maj 2010

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #15   13. mar 2022 Trustpilot viser ens svar fra alle

Kommentér på:
Byens auto